Openingsrit 21/03/2021

Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Openingsrit 21/03/2021

Bericht door StefaanH »

Abeloos schreef: 19 mar 2021 12:01
StefaanH schreef: 19 mar 2021 10:53 Dankuwel Arne
Zeg maar Bestuur😉
Dankuwel bestuur :D :cool:
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
Mork
1000 cc
1000 cc
Berichten: 151
Lid geworden op: 10 mar 2008 21:11
Mijn motor is: FJR1300AS '17
Regio: West-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Openingsrit 21/03/2021

Bericht door Mork »

Hoi,
Hartelijk dank aan bestuur voor aanbod !
Iemand interesse om vanuit de kant van Ruien/Orroir in te pikken zondag as. ?

Grtz
Mork
Livin' by heart and mind
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Openingsrit 21/03/2021

Bericht door jantje2 »

Tot nu geen reacties, dus nog even herhalen. Ik ben er over verbaasd dat er geen reacties zijn buiten Mork.
ik wil zondag 21/03 de rit wel rijden maar doe dat niet graag alleen. Alleman verlangend naar rijden?
Ik zou op de route komen aan de afrit 7 van de E17 richting Deinze en dan wachten op de N35.
Ik wil daar graag vertrekken om 09:30. Laat maar weten wie mee gaat. Grtz Oldtimer.
Hopelijk snel reacties als was het uit respect van de routemakers! Alleen begin ik er niet aan dan rijd ik met een andere club naar Dinant.
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Openingsrit 21/03/2021

Bericht door johnny »

Ze gaan mischien op een andere dag Jan :idea:

Johnny
paul
Clublid
Clublid
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 apr 2011 16:24
Mijn motor is: FJR1300A '04
Regio: Limburg
Status: Offline

Re: Openingsrit 21/03/2021

Bericht door paul »

Super gedaan. Bedankt!
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Openingsrit 21/03/2021

Bericht door fjrmarcel »

JO demannen;
sorry maar wij kunnen niet onze zoon is gaan verhuizen en dit heeft voorrang, misschien volgende keer.
Groeten
Marcel
nb; Voor degene die gaan bollen veel plezier.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Openingsrit 21/03/2021

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Clubleden ;)

Zoals Jantje al aanhaalde vind ik persoonlijk ook dat er weinig reactie is om onze "Openingsrit" gaan te rijden na zo'n lange periode van inactiviteit :o
Natuurlijk kan het zijn dat het voor sommigen niet uitkomt om ze straks gaan te rijden, of dat het frisse weer de boosdoener is die jullie weerhoud, maar dan nog had ik verwacht dat er toch een menigte onze eerste rit zou willen gaan rijden hebben :help:

Natuurlijk begrijp ik dat jullie het liefst in clubverband zouden willen rijden, al zal dit meer dan waarschijnlijk nog een tijdje uitblijven, maar zelf kleine groepjes bij mekaar krijgen kan toch niet zo moeilijk zijn, en zeker als je al een voorzet krijgt van mensen die dit op zich nemen.

We zijn echt benieuwd wat ons werk zal opbrengen dat we gehad hebben aan deze rit, hopelijk zal dit niet voor niets zijn dat we ons inzetten om jullie zulke afgewerkte ritten voor te leggen :?

Voor diegenen dat ze wel gaan rijden, veel plezier toegewenst en laat maar weten wat jullie ervan vonden en het liefst met enkele foto's erbij zodat andere leden kunnen zien wat er zoal te beleven was :toothy:

Groetjes en tot wederhoren :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Openingsrit 21/03/2021

Bericht door slurf »

den deze en den vliegemepper gaan vandaag DE RIT rijden, wij vertrekken hier rond 9.45 en denken van rond 11 aan de afrit Deinze te zijn waar we dan de rit zullen oppakken, grtj en Bestuur Bedankt om ons de kans te geven nog eens te rijden,grtj Slurf
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Openingsrit 21/03/2021

Bericht door sevenfifty »

In feite kan men stellen, dat wanneer de scheepsleiding ontbreekt, het schip niet vaart.
( zekers geen verwijt aan het bestuur) maar gewoon een vaststelling.
Ik persoonlijk vind trouwens dat het de laatste jaren triestig gesteld is op het forum.
Op wat verjaardagswensen na, krijgt men nog weinig te lezen waar het in feite echt om gaat, namelijk het rijden met de FJR en alles wat daar bijhoort. Men kan natuurlijk de bedenking maken dat het merendeel der leden al wat ouder wordt en dat de spirit weg is wat op zich spijtig is.
Dit gezegd zijnde wens ik iedereen een fijne zondag toe. En voor de echte dewelke vandaag toch de rit gaan rijden, geniet ervan.
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Openingsrit 21/03/2021

Bericht door FJR-Freak Max »

@Sevenfifty ;)

Je gezegde is volledig waar, het schip moet begeleid worden of de meertouwen worden niet meer gelost omdat ze het makkelijker vinden dat ze op de woelige zee hun veilig plaatsje kunnen behouden tot aan de eindhaven :help:

Als bestuur hebben wij wijselijk besloten om ons niet kandidaat te stellen om groepjes te gaan begeleiden, eerst en vooral om niet gesanctioneerd te kunnen worden omdat we het niet mogen en ten tweede om niemand te ontgoochelen door te moeten zeggen dat ze in het betreffende groepje al niet meer mee kunnen omdat het volzet zou zijn.

Dan wat betreft ons forum, dat is inderdaad serieus afgezwakt, al heeft dit verschillende redenen, maar niet in het bijzonder de ouderdom die ons allen parten begint te spelen, want hou oud je ook moge zijn, als de FJR je hart heeft veroverd, dan blijft je interesse enorm hoog als er iets over verteld zou worden :dontknow:

Tot 2013 waren er nog verschillende updates die op de FJR doorgevoerd werden om er een topmachine van te maken zonder dat er nog kinderziektes aan te pas zouden komen, en hierover onze leden met mekaar dan communiceerden via ons forum.
De laatste grote update is ondertussen al geregistreerd van 2016, een succes waarvan de perfectie niet al teveel soelaas meer te bieden had om discussies gaan te voeren, dat dan resulteert in weinig communicatie over onze geliefde FJR omdat die volgens mij tot in de perfectie is opgebouwd.
En dan de aankondiging over het einde van de FJR binnen Europa, dat heeft de deur helemaal dicht geslagen.
Al die periodes dat er een vernieuwing werd aangekondigd of als er iets nieuw van accessoires gevonden werd, dat waren ogenblikken dat ons forum dag in en dag uit overuren draaide, al is dit ondertussen al bijna vier jaar geleden, met juist nu nog eens een kleine piek over de heisa van de terugroepactie die Yamaha ging doorvoeren.

Ook is de sociale media een boosdoener geworden, velen zijn hierop gesprongen om met mekaar of met een groep vrienden gaan af te spreken, hun tijdverdrijf op die mediakanalen hebben ons dan ook in de duisternis verdrongen, en nu die Corona gekte onze ritten en evenementen verbaal heeft geannuleerd, is er zeker geen voer meer om onze leden naar hun vertrouwde forum te lokken.

En.... wees gerust, ook wij vinden dit triest om het te moeten aanschouwen maar voorlopig kunnen we hiertegen niets beginnen zolang het COVID VIRUS ons land en de rest van de wereld in de ban houdt.

Laat ons hopen dat de toekomst terug wat nieuwe wind op ons forum laat blazen als we terug met onze georganiseerde ritten & evenementen kunnen van start gaan, dat zal deugddoend zijn als we weer al die commentaren zullen kunnen lezen :downtown:

Dit alles gezegd zijnde wens ik diegenen dat de rit vandaag aan het rijden zijn héél véél plezier en een veilige thuiskomst toe :headbang:

Groetjes en tot later :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie