Na al 2 mooie "Clubritten" achter de rug te hebben, ben ik blij om onze "Zomer rit" te kunnen aankondigen die zal doorgaan op zondag 03/07/2022

Normaal zou deze vorig jaar in augustus gereden worden maar de omstandigheden hebben daar toen anders over beslist

Zoals ik toen reeds aankondigde, wil ik er een verrassingsrit van maken

Wat ik wel al wil en kan zeggen, is dat er een prachtig stukje "Ardennen" zal bijzijn, maar meer wil ik hierover nog niet prijsgeven

Voor deze rit zou ik alle deelnemers is willen vragen om voor s'middags eens een eigen lunchpakket en de nodige drank te willen meenemen, dit om er eens een echte picknick van te kunnen maken tijdens de lunchpauze

Uiteraard voor die dat dit niet willen doen of zien zitten, is er natuurlijk ook een alternatief voorzien, en kunnen zij waar we op de middag halt houden zeker ook iets nuttigen om het maagje te vullen, al moet ik erbij vermelden dat de wachttijden er wel is lang kunnen oplopen om aan iets van eten te geraken, dit naargelang de hoeveelheid volk er op die dag aanwezig zal zijn.
Om de rit aan te vangen komen we samen aan het "Esso" tankstation "AC Leuven" langs de E40 richting Luik, als jullie de rit gaan downloaden, dan heb je direct het waypoint om er naartoe te navigeren

Hier komen we samen vanaf 08u30 en de eerste groep zal er ten laatste vertrekken om 09u30.
Zo, bij deze heb ik al het nodige gezegd van wat jullie voorlopig moeten weten en de rest blijft voorlopig nog een verrassing

We hopen op jullie massale deelname om er een fantastische & leuke dag van te gaan maken, dus als je in de mogelijkheid bent, schrijf je dan maar in om mee van deze dag te kunnen genieten

Groetjes en tot binnenkort

Max

Deelnemerslijst:
- Max & Fanny
- Witse & Sonja
- Sanchez & Patris
- Plotte
- Brigitte (Honda)
- Jantje2
- Spitfire & Speedy
- Mitch & Chrisma
- Boedcher & Liesbeth