Schotland 2016

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Schotland 2016

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Fjr-Makkers,

Ik en Geert ons vroeger lid "Den Donkere" trekken op motorvakantie naar Schotland van 06/05/2016 tot en met 14/05/2016. Als iemand zich moest geroepen voelen om mee trekken laat het maar weten en altijd welkom ;)

Geeft iemand ervaring met Motour-reizen laat het ons dan weten.

Alvast bedankt.

Groeten,

Dirk
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Schotland 2016

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Dirkske & Geert ;)

Eerst en vooral bedankt voor ons uit te nodigen om met jullie mee te willen gaan :thumbleft:
Vele jaren geleden heb ik Schotland ook eens gaan verkennen, en ik moet zeggen dat het er prachtig is om er te gaan rijden in de omvangrijke groene heuvels met lange ruwere slingerwegen die passeren langs mooie rivieren die je leiden tot in de prachtige dalen met hun vele bezienswaardigheden.
Het is een reis die rijk aan geschiedenis is met zijn kastelen & Burchten die je kan gaan bezoeken, al moet je hierin dan wel geïnteresseerd zijn.
Ook hoop ik voor jullie dat het weer wat mee zal zitten want één kans op twee heb je er te maken met flinke regenbuien die dagen en zelfs weken kunnen aanhouden.
Bij deze wil ik jullie alvast een toffe en plezierige reis toewensen in de "Highlands form Schotland", al moet ik daar niet aan twijfelen met zulke twee fantastische kerels, dus.....geniet er zeker van en laat ons nadien jullie reisverhaal maar horen van hoe het ginder verlopen en geweest is :sign13: :evil5:

Véél plezier en een onvergetelijke reis toegewenst he makkers :headbang: :thumbright:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Schotland 2016

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Max,

Bedankt voor deze wensen. En we maken er alvast zelf een schitterende reis van met of zonder regen...Natuurlijk kijken we zeker uit naar het droge weer, maar ja.

De reisverhalen zonder mankeren en de "klikjes er bovenop"

Groeten ;) ,

Dirk en Geert
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie