Clubhuis route 24/08/2008

gert
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door gert »

T'was een tof ritteke :D , het tempo lag me :cool: en onze Max heeft da goed gedaan ;) , en dan moesten we ons nog inhouwen voor de wielerterroristen :twisted: de meesten van ons hadden dan nog den duo achterop waardoor we ons manieren nog moesten houden , :lol: maar zoals meestal het was leuk en plezant om samen te toeren .


op naar de volgende rit Mvg Gert :D :wav: :fjr:
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door witse »

Hier is alles al gezegd ( voordeel van nen dag te wachten om iets te schrijven ;) ) maar toch wil ik het bestuur bedanken voor de schone rit ( inclusief omleidingen :evil: , fietspaden :roll: en de stoet van de steltlopers), natuurlijk onze voorrijder de Max die dat goe gedaan heeft en dat nog mag doen :razz: . Aan de andere deelnemers bedankt voor het gezelschap en de plezante dag ( daar kunnen zelfs 10 regendruppels niets tegen doen ). Hopelijk tot de volgende keer in Ninove zeker .En Michelleke nu zeide blij da ge ni in Moskou bent uitgekomen he :D :D :D .


Grtjs Luc & Sonja

P.S. Snorry ik heb nog eens geprobeert om wat fotokes door te sturen ( die met u schoon potske zeker ) naar Arne om ze erbij te zetten , of da ga lukken weet ik ook ni zene ben daar ni echt ne krak in :oops: :oops: .
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
CBRider
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door CBRider »

Er is al heel veel geschreven over weer een goede :fjr: rit ; Bedankt bestuur voor weer een mooie dag.

Rest mij alleen iedereen te waarschuwen :o Witse heeft een grote concurent bij gekregen.
In onze groep zat er een frietdief, waarschijnlijk was zijn portie voedsel dat hij kreeg niet groot genoeg en begon hij spontaan van vreemde borden te eten :o Bovenal had hij waarschijnlijk nog niet met mes en vork leren eten want hij at nog met zijn handen :violent1: hopelijk heeft hij alwel water en zeep leren gebruiken na het toiletbezoek :pottytrain4:

In ieder geval wees gewaarschuwd als nog eens frietjes eet hou je bord goed ,in de gaten :mrgreen:


grtz
Francois :)
Dolf
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Dolf »

Hoi de mannen

Jopet, een sorry is zeker niet nodig en je hebt een terechte keuze gemaakt om te verhuizen naar de tweede groep.
Ik heb al slechte en erg slechte motorrijders gezien, maar die man met zijn deauville dat was echt heel erg. Ik geloof dat hij vier of vijf keer in zijn broek gesch...n heeft .
Als hij die vriendin van hem zo tussen de lakens bestuurd dan zullen er zeker zijn die hem zullen helpen bij het trekken van zijn versnellingen en gas geven.
In ieder geval heb ik hem daar tijdens de stops zien potten pakken en daar heeft niemand van ons hem kunnen in kloppen.
Voor de voorrijders van groep drie was het dus echt een calvarietocht met een lijdensweg eraan vast.
Nu ja wat de rit betreft waren er hier en daar omleidingen . Tijdens het proefrijden heeft Max in laatste instantie nog enkele omleggingen moeten voorzien. Niemand kan dus ook voorzien dat er de laatste dag nog wat omleggingen gelegd worden door de flikken, zelfs zodanig dat onze GPS er tilt van begon te slaan. Al bij al de tijd dat ik VOORreed heb ik gedurig ACHTERuit gekeken om te zien waar onze deauville bleef. Ik had er godv.... een stijve nek van als ik thuis kwam.
Dus uitkijken maar tijdens de volgende rit met welke groep je meerijd.
rcracer
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door rcracer »

En Dolf, wat vond je van de Deauville???
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Ik vond het een prachtig brommertje waar je zo te zien alle moeiete van de wereld mee zou hebben om er mee geflitst te worden.Alles heeft zijn charmes hé

Dolf
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Het is zoals snorry reeds vermelde, na copantwerp zijn verslagje rest er mij alleen nog aan de organisatoren een dikke pluim te geven voor de prachtige route en alles er omheen. :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: Het zal moeilijk worden dit volgend jaar te evenaren.
Wat is er nu in de club gekomen nen flik die niet alleen bonnen kan schrijven maar ook poétische gedachten heeft of heb ik het mis?? :shock: :shock: Copantwerp er nooit aan gedacht om te soliciteren naar het jobke van stadsdichter in uw gemeente ????????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;)
De foto's zien er goed uit en ik zal deze zo snel als mogelijk naar Arne doorsturen ( er zitten enkele leuke tussen )
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
den R1 zot
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door den R1 zot »

Lees ik da hier goed? :o

Met de moto en euh een paar extra pintjes? :o :shock: :o :shock: :o :shock:

Goe bezig.
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Snorry »

Watte :?: :?: pinten drinken :?: :?:
Das DURVEN :!: :!: :!: me al die flikken hier :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
man man man.....miserie miserie :evil:
Laatst gewijzigd door Snorry op 25 aug 2008 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door witse »

Blijkbaar heeft die meer gedronken dan al de rest van die groep :evil: , ge moet in iets den beste zijn he :mad: maar blijf dan in ieder geval van de weg af . :cry:


Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Thunderace
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Thunderace »

Tss...azo op diene mens zen kap zitte :?
Plaats reactie