fjrmarcel schreef:Jo demannen,
graag iets meer over die oude koeien uit de gracht halen.
De kogel is door de kerk
- StefaanH
- Clublid
- Berichten: 1406
- Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
- Mijn motor is: FJR1300A '13
- Regio: Antwerpen
- Locatie: Herentals (NDW)
- Status: Offline
Re: De kogel is door de kerk
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Berichten: 5047
- Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
- Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
- Regio: Vlaams-Brabant
- Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
- Status: Offline
Re: De kogel is door de kerk
Marcel
Spijtig, ze is verzopen
Spijtig, ze is verzopen
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
- mdeboeck
- 50 cc
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 sep 2014 19:01
- Mijn motor is: FJR1300A '14
- Regio: Vlaams-Brabant
- Locatie: Tremelo
- Status: Offline
Re: De kogel is door de kerk
Heb BMW gereden (R1200R 2013). Kon de 2cyl boxer niet gewoon worden. Voornamelijk de trillingen en het toch wat bokkig karakter bij lage toeren.
Het was wel de lucht gekoelde boxer niet de wat de BMW marketing boys de precisie gekoelde motor noemen.
Daarmee niet gezegd zijnde dat de R1200RT een slechte motor is, helemaal niet. Het is een geweldige motor, alleen niet mijn ding.
Terug overstappen op 4cyl in lijn was voor mij een verademing.
Veel succes met de RT!
Het was wel de lucht gekoelde boxer niet de wat de BMW marketing boys de precisie gekoelde motor noemen.
Daarmee niet gezegd zijnde dat de R1200RT een slechte motor is, helemaal niet. Het is een geweldige motor, alleen niet mijn ding.
Terug overstappen op 4cyl in lijn was voor mij een verademing.
Veel succes met de RT!
Historiek: Suzuki Bandit 650N; Suzuki Bandit 1250N; BMW R1200R; Yamaha FJR 1300 A (2014)