Bedanking wafel verkoop

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
Heatingmann
1300 cc
1300 cc
Berichten: 211
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:46
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg
Locatie: HEUSDEN ZOLDER
Contacteer:
Status: Offline

Bedanking wafel verkoop

Bericht door Heatingmann »

Graag willen wij langs deze weg alle fjr leden nogmaals van harte bedanken voor de steun die we kregen bij de verkoop van onze wafels voor mijn lief klein nichtje Alyssia .zij begrijpt dit alles nog niet zo goed maar haar mama en papa zullen haar hier zeker ook over vertellen hoeveel lieve mensen er weer wafeltjes van haar gekocht hebben ,om haar te helpen genezen.maar toch wil ik zeker Max heel hard bedanken ,want toen hij mij belde om dit voorstel te doen voor de verkoop ,wist ik niet wat te verwachten.ik ben super fier voor de mooie brief die hij heeft geschreven,heel emotioneel maar recht uit het hart,en weet dat dit enorm respect verdiend wat hij heeft gedaan vandaag en nog verder zal doen .max heel erg bedankt hiervoor ook recht uit ons hart maar ook zeker uit dit van de mama en papa van Alyssia alsook zo van mijn zus en haar man.bedankt hiervoor .bedankt ook allemaal die de wafels kochten,van jullie een mooi gebaar naar ons toe maar voor ons een grote steun dat o zo veel betekent .dank u wel .dat de wafels jullie mogen smaken en dat Alyssia zelf er ook vlug zal mogen eten want dan zit ze al ver op een heel goede weg dank zij jullie allemaal .in naam van Alyssia heeeeel veel dank groetjes linda en benny
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Bedanking wafel verkoop

Bericht door FJR-Freak Max »

Linda & Benny ;)

Bedankt voor jullie lieve en dankbare woorden, maar op de eerste plaats zijn het de aanwezigen die we alle dankbaarheid en respect mogen toeschuiven :notworthy: :arrow: het zijn tenslotte zij die Alyssia en haar ouders de volle steun hebben gegeven door massaal wafeltjes te hebben gekocht :thumbleft:
In het begin van mijn tekst heb ik voorgelezen dat ik reeds op voorhand wist dat alle aanwezigen het hart op de juiste plaats dragen, en zie......het is dan ook gebleken dat ik meer dan gelijk had he :sign13: :headbang:

Laat ons nu hopen dat onze, alsook alle andere steun die Alyssia en haar ouders nog zullen krijgen, een positief eind van dit verschrikkelijk verhaal zal kennen zodat ze na deze nare periode "Gezond en Wel" verder door het leven zal mogen gaan :!:
Hou de moed er in ieder geval in met als goed voornemen, dat jullie lieve kleine Alyssia snel beter zal worden :angel7:

:angel13 "God bless this Child with name Alyssia" :angel13

Groetjes en tot binnenkort :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Berichten: 720
Lid geworden op: 14 dec 2013 13:02
Mijn motor is: FJR1300AE '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Bedanking wafel verkoop

Bericht door Luc Plottier »

Het leek me niet meer dan normaal dat we dit initiatief massaal gesteund hebben. :cheers:
Ik vermoed dat niemand bij de FJRijders getwijfeld heeft om te steunen. En we wensen de mama en papa en heel de familie van Alyssia het beste toe.
En Alyssia zelf, die moet wel genezen, dan kan ze op één van onze evenementen eens langs komen. :wav:

Grts Luc en Brigitte :geek:
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
Gebruikersavatar
boedcher
Clublid
Clublid
Berichten: 145
Lid geworden op: 08 jan 2014 10:32
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Waals-Brabant
Locatie: Helecine
Status: Offline

Re: Bedanking wafel verkoop

Bericht door boedcher »

bedankt dat we er mochten kopen ook al was het leuker geweest dat het meisje niet ziek was . zoals ik u gezegd heb ga ik mee verkopen en heb alvast een papier op mijn werk omhoog gehangen en ik kan u al zeggen dat er al besteld zijn dus als je eens via ons mail adres nog een papier door stuurt kan ik en femke van 7feb tot 14feb rond gaan in tienen en ik zeg u femke wilt dit zeer graag doen . dat ze rap mag genezen en hoop echt dat ik er nog veel kan verkopen .vele groetjes Liesbeth ,ludo en femke
Plaats reactie