Tracker

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Tracker

Bericht door pnobels »

Ik lees net een nieuwe vorm van diefstal. Er wordt een tracker op uw motor bevestigd zodat men ten allen tijde kan lokaliseren waar uw motor zich bevindt. En natuurlijk ook uw rijgedrag kan analyseren wat het plannen van diefstal makkelijker maakt. De trackers worden nogal dikwijls net voor de achterband onder de swingarm bevestigd. Op een FJR is natuurlijk nog meer plaats om dat te bevestigen gezien de ruime kuip... Ge moogt uwe motor nooit meer alleen laten zekers :o
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Tracker

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Bedankt voor de info Peter en inderdaad je mag hem nog nergens uit het oog verliezen.

Wat een zielige tijd...
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Tracker

Bericht door FJR-Freak Max »

Bedankt voor deze nuttige info Peter :notworthy:
Enige tijd terug plaatste de eigenaars een tracker als veiligheid om hun gestolen voertuig te kunnen achterhalen, nu is het al andersom, ze plaatsen er eentje om het bij U te komen ophalen :banghead: :naka: waar gaan we toch naartoe :help: :cussing:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jean
125 cc
125 cc
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 dec 2016 14:24
Mijn motor is: FJR1300A '06
Regio: Antwerpen
Locatie: Jakamakka
Status: Offline

Re: Tracker

Bericht door Jean »

FJR-Freak Max schreef:Bedankt voor deze nuttige info Peter :notworthy:
Enige tijd terug plaatste de eigenaars een tracker als veiligheid om hun gestolen voertuig te kunnen achterhalen, nu is het al andersom, ze plaatsen er eentje om het bij U te komen ophalen :banghead: :naka: waar gaan we toch naartoe :help: :cussing:
Dure luxe wagens hebben dat al jaren zo'n tracksysteem via sateliet, het belet de dieven niet om zulke voertuigen te stelen.
Het sarcasme aan dit verhaal is dat de eigenaars en de verzekeraars heel goed weten waar die luxe auto's zich bevinden (meestal in de voormalige oostblok landen) en er niks kunnen aan doen, omdat interpol geen bevoegdheden hebben in die landen :mad:
Mijn motogeschiedenis:
Suzuki GT 550, Honda XR 500, Honda Bol d'or II, Kawasaki Z900 K1, Yamaha R1 bigbang, Suzuki GSX-R 1000, Honda VTR 1000 Firestorm, Honda VTR 1000 SP1, Suzuki GSX 1400, Yamaha FJR 1300 (en een Honda Vision 110 erbij)
Plaats reactie