Clubreis_’22 Belgische Oostkantons - Rodt

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubreis_’22 Belgische Oostkantons - Rodt

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste deelnemers ;)

Na nog enkele dagen extra in het hotel verbleven te hebben zijn wij woensdagavond thuisgekomen van dit meer dan geslaagde FJRijders Weekend :headbang:

Als bestuur hebben we jaarlijks de taak het nodige te doen van voorbereidingen om jullie te verwennen met een FJRijders Weekend, wat niet altijd even makkelijk is om het voor zo'n grote groep te doen, maar we kunnen en mogen toch zeggen dat we hier tot nu toe redelijk goed in geslaagd zijn, al kan er hier en daar wel is ergens een minpuntje in gezeten hebben dat we er dan ook bij moeten nemen.

En.... zoals reeds gezegd is het niet enkel door het toedoen van ons bestuur dat onze Weekends zo geweldig zijn, het is ook de verdienste van jullie allemaal dat het steeds zulk een fantastisch evenement is waar we steeds met héél véél voldoening en tevredenheid kunnen op terugblikken :love4:

Voor ons als bestuur is het belangrijk en deugddoend dat we onze leden een mooi weekend kunnen laten beleven waar ze tevreden kunnen op terugblikken, en dat jullie allemaal een behouden thuiskomst mogen hebben na zulk een fantastisch FJRijders Weekend te hebben gehad.

Na al die mooie commentaren hierboven te hebben kunnen lezen is het makkelijker om ons als bestuur te motiveren om er terug tegenaan te gaan voor een volgende editie, onze reisorganisator Johnny is ondertussen al met die voorbereidingen gestart, dus jullie zien dat er niet stilgezeten wordt om jullie te kunnen dienen met de beste zorgen :notworthy:

Nu kijken we weeral uit naar onze laatste rit van het jaar en hopen dan weer om jullie er zo massaal mogelijk te mogen verwelkomen voor terug een leuke & gezellige dag te mogen beleven.

Groetjes en tot een spoedig weerzien :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Clubreis_’22 Belgische Oostkantons - Rodt

Bericht door Matchbox »

Na al wat hiervoor is geschreven, hoef ik niks meer toe te voegen :dontknow: :) ;)
Alleen nog mijn grote dank aan het hele bestuur en alle deelnemers die deze editie clubreis weer SUPER maakte :!: :thumbright: :wav:

Tot binnenkort :wave01:
Matchbox ;)
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Plaats reactie