Clubreis_'23 Sauerland - Hallenberg
-
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300AE '17
- Regio: Antwerpen
- Status: Offline
Re: Clubreis_'23 Sauerland - Hallenberg
Hey, den eenzame Slurf wilt in een dubbele kamer of als hij met twee is dan in een enkele kamer liggen , grtj Ikke
- 'T Ghentse Stropke
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 '03
- Regio: Oost-Vlaanderen
Hallo,
Uit het oog verloren, maar zeker en vast paraat om er bij te zijn en zelfs gisteren nog te horen gekregen dat ik er nooit één heb gemist
Graag een plaatske voor mij en mijn duifke aub
Sorry mannen dat ik niet alles meer volg wat er hier op dit mooi portaal allemaal passeert, maar dit heeft momenteel een reden "bezig zijn met van alles en nog wat" maar neem de draad wel weer op zulle...
Groetjes De Stropkes...
Uit het oog verloren, maar zeker en vast paraat om er bij te zijn en zelfs gisteren nog te horen gekregen dat ik er nooit één heb gemist

Sorry mannen dat ik niet alles meer volg wat er hier op dit mooi portaal allemaal passeert, maar dit heeft momenteel een reden "bezig zijn met van alles en nog wat" maar neem de draad wel weer op zulle...
Groetjes De Stropkes...
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
- Regio: Vlaams-Brabant
- Contacteer:
Beste FJRijders, Vrienden & Vriendinnen
Bij deze wil ik jullie er nog is aan herinneren dat de inschrijvingen voor ons "FJRijders Weekend" aanstaande "vrijdag 31 maart" omstreeks 24u00 worden afgesloten
Voor diegenen dat zich nog willen inschrijven wordt het dus stilaan tijd
om dit nog te doen, het zou uiteraard spijtig zijn als jullie hiervoor te laat zouden zijn en daardoor dit event zouden moeten missen 
Hopend jullie hiermee nog eens geïnformeerd te hebben
Groetjes en tot een spoedig wederhoren
Max

Bij deze wil ik jullie er nog is aan herinneren dat de inschrijvingen voor ons "FJRijders Weekend" aanstaande "vrijdag 31 maart" omstreeks 24u00 worden afgesloten

Voor diegenen dat zich nog willen inschrijven wordt het dus stilaan tijd

Hopend jullie hiermee nog eens geïnformeerd te hebben

Groetjes en tot een spoedig wederhoren

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

-
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300AE '14
Hé Fjrijders, ik heb hier namelijk nog een vriend met zijn vrouwtje die graag ons Fjr weekend willen delen met ons ,
Namelijk Albert motard en Annita en dit met akkoord van onze president Max.
Kawasaki z 650 rs

Namelijk Albert motard en Annita en dit met akkoord van onze president Max.
Kawasaki z 650 rs

- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Contacteer:
Hoi Lex_Yam
Ondertussen heb ik jullie vrienden aan de deelnemerslijst toegevoegd en kunnen ze mee op ons FJRijders Weekend
Ook heb ik onze reisorganisator Johnny hiervan op de hoogte moeten brengen, want normaal is het zijn taak om dit alles te regelen, dus is hij ook de man die verantwoordelijk is om onze leden te woord te staan als er vragen zijn over het FJRijders Weekend
Onze Johnny is nu op de hoogte en zal het nodige doen om alle kamers vast te leggen, maar als er nog leden zouden zijn die vragen hebben over ons Weekend, richt deze direct aan Johnny, hij zal jullie graag te woord staan met de juiste uitleg
Bij deze kijken we ernaar uit om er een fantastisch FJRijders Weekend van te kunnen maken
Groetjes en tot een volgende gelegenheid
Max

Ondertussen heb ik jullie vrienden aan de deelnemerslijst toegevoegd en kunnen ze mee op ons FJRijders Weekend

Ook heb ik onze reisorganisator Johnny hiervan op de hoogte moeten brengen, want normaal is het zijn taak om dit alles te regelen, dus is hij ook de man die verantwoordelijk is om onze leden te woord te staan als er vragen zijn over het FJRijders Weekend

Onze Johnny is nu op de hoogte en zal het nodige doen om alle kamers vast te leggen, maar als er nog leden zouden zijn die vragen hebben over ons Weekend, richt deze direct aan Johnny, hij zal jullie graag te woord staan met de juiste uitleg

Bij deze kijken we ernaar uit om er een fantastisch FJRijders Weekend van te kunnen maken

Groetjes en tot een volgende gelegenheid

Max

- StefaanH
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300A '13
- Regio: Antwerpen
Hoi Max en Johnny,
Bij deze moet ik met spijt aankondigen dat mijn inschrijving "onder voorbehoud" mag geschrapt worden.
Jullie kennen de reden van eerder het voorbehoud en nu de definitieve schrapping nog hé, heb ze jullie medegedeeld op de nieuwjaarsreceptie en daar bleek dat jullie het al geraden hadden
Ik wens jullie allen veel plezier en hou het veilig
Bij deze moet ik met spijt aankondigen dat mijn inschrijving "onder voorbehoud" mag geschrapt worden.
Jullie kennen de reden van eerder het voorbehoud en nu de definitieve schrapping nog hé, heb ze jullie medegedeeld op de nieuwjaarsreceptie en daar bleek dat jullie het al geraden hadden

Ik wens jullie allen veel plezier en hou het veilig

Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
- johnny
- Moderator
- Mijn motor is: FJR1300AE '18
- Regio: Limburg
Spijtig Stefaan maar prive gaat voor
Dus mannekes wie nog een enkel kamer wil het is voor de rappe wand ik moet het zo snel mogelijk door geven
Johnny
Dus mannekes wie nog een enkel kamer wil het is voor de rappe wand ik moet het zo snel mogelijk door geven
Johnny
-
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300AE '14
Bedankt Johnny om mijn vrienden toe te voegen aan de clubreis

- johnny
- Moderator
- Mijn motor is: FJR1300AE '18
- Regio: Limburg
Graag gedaan Lex 

- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Contacteer:
Beste Vrienden
Naar aanleiding van ons FJRijders Weekend komt het betalen van de afrekening in zicht, voor diegenen dat dit nog niet gedaan zouden hebben geven we nog even mee wat er op de aankondiging reeds werd meegedeeld
Groetjes en tot een spoedig weerzien
Max

Naar aanleiding van ons FJRijders Weekend komt het betalen van de afrekening in zicht, voor diegenen dat dit nog niet gedaan zouden hebben geven we nog even mee wat er op de aankondiging reeds werd meegedeeld

Voor vlot en correct verloop van de betalingen hebben we volgende vastgelegd:
Een voorschot dient VOOR 28/04/2023 betaald op onze rekening en het resterende bedrag VOOR 30/06/2023
Het voorschot per koppel bedraagt € 300,00 + een resterend bedrag van € 196,00. (25 kamers beschikbaar)
Het voorschot per single bedraagt € 200,00 + een resterend bedrag van € 132,00. (7 kamers beschikbaar)
Alvast bedankt om hier gehoor aan te willen geven zodat onze penningmeester het kasboek op een tijdige & correcte manier kan aanvullen 

Groetjes en tot een spoedig weerzien

Max