Zomerrit 2e edition

fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door fjrmarcel »

pnobels schreef:
Fandango schreef:[img]

Max zijne vriend...
Huh, ik denk iedereen zijne vriend... En als ge niet oppaste uw vriendin misschien ook :mrgreen:

Is er eigenlijk iemand die weet wat er op zijn badgke stond? Ik denk dat de meeste ontwijkingsmanoevres aan het uitvoeren waren ipv daar eens goed naar te kijken (ik dus ook)...
Daar stond duidelijk te lezen, lid van de Max club en andere rariteiten :oops: :shock: ;)
Maar van een motorclub heb ik niks kunnen lezen.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Dolf

Bericht door Dolf »

Het is niet mijn gewoonte om zo laat te reageren op onze gereden rit. Toffe rit , mooi verdeeld in drie groepjes, lachende gezichten, een blije fiere voorzitter en een goeie verkoop van klakskes en stickers.Wat moet een mens nog meer hebben op een zonnige zondag. Dikke proficat aan de organisatie ervan.
Tijdens het naar huis rijden kreeg ik plots bij het oprijden van de autosnelweg een ernstige zweetbui , die ik zelfs nog nooit gehad heb van het werken, toen ik in de gaten kreeg dat het laatste blokje van mijn benzinemeter oogjes begon te pinken naar mij.
Miljaar, nog 21 km tot aan de eerste benzinepomp terwijl ik werd voorbij gereden door allemaal FJR's waarvan de bestuurders mij zaten aan te staren en zich zaten af te vragen wat ik daar tegen 90 km/uur zat verder te tuffen op de rechter rijstrook. Dus trager rijden, is stoempen vermijden. Vraag het maar aan de Max die weet dat.En dan wat kilometers verder file, file en nog eens file. Dan maar knieën tegen de naftbak en overal tussendoor zodat het toch wat vooruit zou gaan.

Ik heb de gelegenheid gekregen om onze volgende en laatste rit (najaarsrit) te mogen voorbereiden.Deze zal gereden worden op 4 oktober 2009. Al enige tijd zit ik te piekeren wat nog aan onze ritten zou kunnen verbeterd worden.
Na ellendige, traag voorbijsluipende, slapeloze nachten had ik het plots. :o
Er moest iets gedaan worden voor onze lieve dametjes die achteraan op dat smalle bankske zitten en uit verveling, wezenloos op de achterkant van hunne vent zijnen helm zitten te koekeloeren. :cry:

Wel lieve dametjes, ik heb het voor jullie gevonden. :sign13:
Mijn rit zal jullie loodsen door de zeer mooie Ardennen. Laat jullie haak- en breiwerk voor deze rit maar thuis want het zal de moeite zijn. :cheers:
Breng alvast wat bindkoord of tape mee om jullie kin vast te plakken of omhoog te binden want die gaat ontegensprekelijk open vallen van al dat wondermoois dat ik jullie zal laten zien.

Binnen een paar weken zal ik de aankondiging van deze rit op ons forum plaatsen, gepaard gaande met enkele sfeerbeelden die jullie dan al zullen doen watertanden. :mrgreen:
We zullen door dorpjes en landschappen rijden waar Onze-Leve-Heer zelf het bestaat niet van weet. Dat is pas straffe kost hé.
Hou het forum goed in de gaten want de voorbereidingen voor deze bewonderenswaardige rit zijn reeds begonnen.
Ik ben er zelf fier op dat ik dit aan onze lieve dametjes mag aanbieden.Dus zeker allen op post

Groetjes :wave01: :wave01: :wave01:

Dolf
terdonkske
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

@ Arne en bestuur,

Hierbij nog een late reactie vanwege Terdonkske, veel valt er niet te vermelden vermits dat alles bijna gezegd is, nog nen dikke proficiat aan Arne, zowel als voorrijder en als organisator van deze rit, alles was de moeite en is prima verlopen , zonder incidenten wat toch bij zo een grote groep belangrijk is. Na enkele verkeerde stops betreffende de naftpompen toch nog kunnen aansluiten met den Max om verder met de resterende groep naar huis te tuffen. Na een 661 km en rond de klok van half negen , moe maar ZEER voldaan thuis gekomen. Bedankt aan iedereen voor het fijne gezelschap, was weer een toffe dag en weer een herinnering rijker.

Groetjes Patrik en Monique :D ;)
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen

Bericht door witse »

Wel , het voordeel van nen dag langer wachten is dat het meeste reeds geschreven is , het :sunny: was aanwezig , iedereen goed geluimd en een toffe groep mensen bij elkaar die er zin in hadden om een toerke te gaan rijden met hun :fjr: . Voor de 1 keer heb ik een groep op sleeptouw genomen en het is mij goed bevallen moet ik zeggen . Op een moment van zwakte ben ik een verkeerd straatje ingedraaid ( richting Russia :mrgreen: ) maar der kwam onmiddelijk eentje naast mij gereden , die mij ondertussen al een beetje kent , en dan zijn we maar terug op de route gegaan . Koboloi mercieke's om het mee in het oog te houden . Voor de rest alles goed verlopen en hopelijk zien we mekaar de zondag terug want dan gaan we onzen Dolf aant werk zien ( allee werk :!: :!: :twisted: )
Voor mij ,en ik hoop voor de meeste van ons was dit weer een geslaagde rit der FJRijders en zo zullen er nog veel volgen . :) :) Wel spijtig dat onze Gert zen achterbandje op zen laatste poten liep , zo erg dat ze terug naar huis moesten rijden , maar volgende keer zullen ze er zeker wel bij zijn .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Ziezo, nu zijn de Stropkes :D & :D aan de beurt hé.Allereerst nen dikke merci aan den Arne & Debbie voor het fijne gezelschap waar groep 3 in vertoefde die fijne dag met een goed georganiseerde rit van Arne en de aangename mensen rondom ons heen.Alsook bedankt :wav:aan het ganse bestuur en de klakken verkoper.Ik heb aan de rit niets toe te voegen betreft bochtjes pakken want dit doe ik niet,ik neem ze... enz.' T was een mooi landschap met allerlei zaken om naar uit te kijken en te genieten.Dat was voor ons voldoende.Op terras lachende gezichten allerlei vertellingen van de deelnemers dus voor mijn part "GESLAAGD" zoals alle ritten voorheen.Wat leuk en een goedgevoel is dat, om steeds een tevreden mens te zijn..... niewaar.Wat de bochtjes nemen betreft,daar zullen we op de rit van Dolf dan moeten zijn.Ben van Dolf persoonlijk onlangs geïnviteerd omdat mee te maken maar helaas hebben de weergoden daar anders over beslist die dag.Toen waren we op weg naar de mooie uitzichten die Dolf ons had beloofd,maar zijn van armoede moeten afdruipen met het groepje naar huis wegens inderdaad de hevige regenval.Dus een zware tegenval.Maar helaas wordt deze terug rechtgezet op 4 Oktober zoals ik hier voorheen te lezen kreeg.Oeps, is al geregistreerd op 't kalenderke.Wat het pinkende blokje op de benzine meter betekend....kan ik helaas ook eventjes van meespreken.Toen we zondag naar huis reden ben ik in Aalter er in allerijl moeten afrijden...en geluk dat het mogelijk was,want er was nog benzine voor 2 kilometer,ja.... 2 kilometer.Keek in de benzinetank en zag niets meer.Onzen Patrik was daar getuige van.Ik ben niet begonnen met zweten zoals Dolf maar T....rillen van de schrik om op de autostrade tussen al deze stalen verhickels stil te vallen.Dolf,van zweten weet ik alles wat dat doe ik elke dag,en dat zonder te :oops: blozen :oops: hoor.Ik weet dat dit bij de politie anders is :roll:.Zondag
mag je ons dan ook verwachten om deze bewondersware wereld te ontdekken van mensen die dagelijks voor ons klaar staan.******DE POLITIE U VRIEND******......zolang er niets in de brievenbus valt :angryfire: wel te verstaan :!: :!: :!:

Tot dan vrienden.
De Stropkes....

******Zie de zon schijnen voor ieder ander, dan zal ze schijnen ook voor uzelf*******
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Koboloi
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Bericht door Koboloi »

:oops: :oops: :oops: Een reactie plaatsen na enkele daagjes heeft het voordeel dat alles al gezegd is :D :D :D
Toch nog dit:
Goe gedaan Arne en Co....
Inderdaad wat minder "bochtjes", maar in die streek is het niet evident om .......
Wat is eigenlijk een "goede" motorrit :?: Dat is toch voor iedereen verschillend :!:
Voor mij :?: Da 's simpel ...... we waren erbij en hebben ons geamuseerd :!:
Duo was content , dus ik ook :roll:
Mooie landschappen - op tijd en stond een drankje en een plasje :!:
:lol: Nen goeie voorrijder, goe gezelschap enz.
:wav: Merciekes aan iedereen :occasion14: en tot de volgende :fjr2: rit.
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Plaats reactie