NAJAARSRIT 03 oktober 2010.

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: NAJAARSRIT 03 oktober 2010.

Bericht door FJR-Freak Max »

Aan alle deelnemers :cheers:

Bedankt voor jullie massale aanwezigheid en de gezellige sfeer waarin we weer mochten vertoeven :notworthy:
De weergoden waren ons ditmaal eens goed gezind waardoor er niets anders dan blije gezichten te bespeuren waren :D :lol: :laughing7:
De rit kon hierdoor in opperbeste omstandigheden gereden worden en het terrasjes plezier was des te groter :occasion14:
Spijtig dat "Martin (met teenbreuk), De Ghentse stropkes (Dirk ziek) & onzen Bigger (Hernia) er door omstandigheden niet konden bij zijn :( , wij wensen hun alle drie dan ook een spoedig herstel toe zodat ze vlug weer de oude nieuwe zullen zijn :headbang: :thumbleft:
Ook de andere club & forumleden die er ditmaal niet konden bij zijn door hun werk of andere gelegenheden hebben we gemist.
Hopelijk zullen jullie er volgend jaar wel kunnen bij zijn als we onze ritten of andere evenementen organiseren :smileinbox:
Nu kijken we al uit naar onze ledenvergadering die zal plaats vinden in ons Clubhuis op 13 november, hiervoor hopen wij weeral op een massale opkomst van onze leden zodat we eens kunnen napraten over het voorbije jaar en eventuele opmerkingen of vernieuwingen waar jullie willen over praten zodat we deze in de toekomst misschien wel kunnen realiseren :idea:
Meer info hierover zullen jullie de komende dagen op het forum vinden :arrow: dus hou het nauwlettend in de gaten zodat je niets zal missen :evil5: :salut:

Als laatste wil ik onze inrichter "Witse" nogmaals bedanken voor zijn inzet en zijn werk dat hij in deze laatse rit van het jaar heeft gestoken, alles was prima in orde zoals het hoord te zijn voor een FJRijders rit en meer hoeft het dan ook niet te zijn :!:

"Bedankt voor je geweldige inzet Witse" :headbang: :notworthy:

Groetjes en tot een spoedig wederhoren :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: NAJAARSRIT 03 oktober 2010.

Bericht door Flykiller »

Witse van mij mag je ieder jaar wel eens langs dit fijne restaurant rijden met mij, ik heb werkelijk genoten van mijne salade. bedankt voor de schitterende ontvangst aldaar.
nog nooit kreeg ik tegen die snelheid iets voor mijn neus gezet, proficiat.
de rit op zich was ook zeer goed en gezellig in groep twee, kortom onze dag was geslaagd.
ook mijn dank aan onze voortrekker Dolf en hekkesluiter Gert.
Grtjs Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: NAJAARSRIT 03 oktober 2010.

Bericht door Spitfire »

Hoi,

Ik sluit mij dus aan bij alles wat hiervoor geschreven is :thumbleft: :D

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: NAJAARSRIT 03 oktober 2010.

Bericht door witse »

Beste vrienden, bedankt voor de massale opkomst op de najaarsrit ,voor de gezellige sfeer en alle lachende gezichten . Het is weer een dag geweest die we niet snel zullen vergeten . Aan diegene die er niet bij konden zijn , ze hebben weer iets moeten missen . Bij deze veel beterschap aan alle zieken en zeker tot 13 november op de leden vergadering .
Hier dan enkele fotoke's
Onze Dolf komt met groep 2 aan
Afbeelding
Johnny zijn passagier uit de sidecar, hij had precies wat krampekes
Afbeelding
Zelfs Popeye was mee met deze rit van de FJRijders :lol:
Afbeelding


Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: NAJAARSRIT 03 oktober 2010.

Bericht door fjrmarcel »

Luckske er staat wel nen mooie foto op van uw vrouwke. :love4: :love4: :o :shock: :oops: ;)
:idea: En ge weet dat het leven voor de snelle is :oops: ;)
Luckske ge bent toch niet jaloers he, ik zal dat eens direct goed maken zie.
Ge hebt nen mooie fantastische toeristische rit in elkaar gebokst :thumbleft: neen ik ben gene :bootyshake: likker
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Nicko
Status: Offline

Re: NAJAARSRIT 03 oktober 2010.

Bericht door Nicko »

Hallo iedereen..

Aan alle motards..

Bedankt voor de mooie en onvergetelijke mooie rit,onze spieren zijn allemaal goed lod gekomen,ze waren allemaal vast,voel mij veel beter nu,met al die hobbels,het was een mooie jumping rit met veel bochten werk,deze rit komt zeker in mijn boekske van de mooie momenten,en zeker aan de witse bedankt voor de mooie rit die je hebt georganiseerd,zo mogen ook de volgende ritten zijn hé,en de sfeer was heel goed,en we hebben nog eens heel goed kunnen lachen,en tof om jullie nog eens gezien te hebben,en ook de nieuwe leden die ik heb leren kennen, nogmaals bedankt iedereen die heeft deel genomen,het was heel tof.Max bedankt voor groep 3 doe ons goed en veilig ons tot de eindsctreep gebracht heeft.

Groetjes uit limburg Nicko
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: NAJAARSRIT 03 oktober 2010.

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Fjr... Makkers,

met spijt in het hart dat ik er niet kon bij zijn kijk ik naar deze mooie en gezellige foto's vol knappe mensen.Ja,spijtig genoeg werd ik s'morgens wakker met een keel zoals nieuw....GROF :sad1: schuurpapier en een houtenkop :banghead: vol getimmerd met :violent1: spijkers.Als ik toen in de loop van de dag het zonnetje zag stralen dacht ik bij mezelf deze mooie rit zie ik in de mist (figuurlijk) op gaan.Wat jammer er niet bij te zijn geweest.Maar deze rij ik zeker nog eens over op een andere dag als fris man!Wel doet het me een plezier om weer lachende gezichten te zien....zoals Popeye en zijn bende,alsook weer fjrijders die een stevige maaltijd achter de kiezen slaan.Dus inderdaad onzen Luc heeft weer zijn leden een fijne dag bezorgt en laten genieten van al het moois op zijn samengestelde rit.Ziezo 't zal dus tot op de ledenvergadering zijn of misschien bij de Point2leuven rit.


Doeiiiiiiiiiiiii
Groetjes aan ieder.....
Dirk :D en Carine :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Nrfive
Status: Offline

Re: NAJAARSRIT 03 oktober 2010.

Bericht door Nrfive »

'k kan alleen zeggen dat het een goei ontbijt was ..... :o :o :( :(
Plaats reactie