Clubreis_'14 Weiswampach (LU)

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Gebruikersavatar
Donkere
50 cc
50 cc
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 okt 2013 18:42
Mijn motor is: Andere
Regio: West-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Clubreis_'14 Weiswampach (LU)

Bericht door Donkere »

Voor mij was het de eerst deelname aan een weekend van de FJRijders en ik kan zeggen dat het heel goed is meegevallen. Een toffe groep mensen die je direct het gevoel geven dat je er bij hoort. Ook wens ik het bestuur en de organisatoren van het weekend een pluim op hun hoed steken want het was tot in de puntjes geregeld. Proficiat!
Als laatste ook wens ik de voorrijders te danken die alle ritten in goede banen hebben geleid. Dankzij "snorrie" heb ik weer wat bijgeleerd over motorrijden.
Een valse nood is dat ik het niet droog heb kunnen houden, waarvoor mijn excuses :mrgreen:
Groeten ;) ,
Donkere.
Aut viam inveniam, aut faciam
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubreis_'14 Weiswampach (LU)

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Deelnemers ;)

In naam van gans ons bestuur wil ik jullie allen bedanken voor bovenstaande lofteksten die volgens mij toch bevestigen dat iedereen een tof FJRijders Weekend achter de rug heeft en tevreden huiswaarts is kunnen keren :cheers: :wav: :occasion14:
Natuurlijk is dit voor ons als bestuur belangrijk om weten dat alles naar wens verlopen is, en...... waardoor we met opgeheven hoofd en een dosis fierheid dan met heel veel trots kunnen schrijven dat we geslaagd zijn in de opzet van ons FJRijders Weekend 2014 , wat natuurlijk motiveert om ons terug in te spannen voor een volgend FJRijders Weekend klaar te stomen in 2015 :salut:
Toch wil ik er ieder van jullie op wijzen dat als er minpuntjes zouden zijn, je deze hier dan zeker moet aankaarten want van opbouwende kritiek kunnen we zeker iets leren & opsteken, waardoor het toekomst gericht voor jullie hierdoor alleen maar beter kan worden gemaakt :sign13:
Wij hebben in ieder geval van jullie aanwezigheid genoten en daar blijven we het dan ook voor doen :thumbright:
Nogmaals onze dank aan alle deelnemers om er mee voor gezorgd te hebben dat we een onvergetelijk FJRijders Weekend mochten beleven :headbang:

Groetjes en tot wederhoren,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubreis_'14 Weiswampach (LU)

Bericht door Snorry »

Beste FJRijders,

Ook wij kunnen enkel maar beamen wat hier reeds uitvoerig is neergeschreven ...het was een :thumbleft: topweekend. :cool: Zelfs de weergoden hebben hun uiterste best gedaan om, op een bui stortregen na, het ganse weekend droog te houden. :shock: Daar wil ik altijd voor tekenen :D

Hierbij wil ik iedereen, maar vooral de inrichters, bedanken voor de aangename tijd die we samen hebben doorgebracht. :cheers: Wij zijn alvast ingeschreven voor het vervolg van dit prachtig initiatief :smileinbox: :mrgreen: en kijken er reeds naar uit. :shock:

@ Snorrybende,
Bedankt voor het gezelschap,de leuke babbels & toffe sfeer, toppie :!: :mrgreen:
:wav:

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Topline Trucker
Status: Offline

Re: Clubreis_'14 Weiswampach (LU)

Bericht door Topline Trucker »

Hallo FJR vrienden, veel te vlug voorbij hé dat fijne FJR weekend. 't Was voor mij de eerste keer en ik heb er echt van genoten. Jammer van het slechte weer, maar we hebben toch fijne dagen gehad samen en toffe ritten gemaakt. Het hotel was OK, goed eten, alles proper en verzorgd. Dikke proficiat aan ons bestuur, prachtig werk jongens ! Hierbij wil ik ook iedereen bedanken voor de goede tips en jullie bezorgdheid voor mijn rug. :wav: Hopelijk tot vlug, motogroetjes, jullie maatje Toplinetrucker, Benny. Bedankt jongens.
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Clubreis_'14 Weiswampach (LU)

Bericht door Koboloi »

Voor K&K was het FJR-weekend dik in orde.
Proficiat aan de organistoren (bestuur).
Met dank aan bestuur - organisatoren - voorrijders - alle andere brommervrienden voor het gezellige samenzijn en het leuk rondtoeren in een zeer mooie streek.
Hotel is ook een zeer goede keuze geweest.
Hop naar FJR WE 2015 :!:
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Clubreis_'14 Weiswampach (LU)

Bericht door StefaanH »

Welaan dan, even diep ademgehaald en achter mijn peesee gekropen om ook een beetje feedback te geven op het voorbije FJRijders WE in Luxemburg.

1. De ritten zelf:
Mijn persoonlijke mening over de uitgestippelde en gereden routes: ze waren allemaal fijn om te rijden, veel leuke bochtjes, niet te veel dorpjes en steden en veel mooie uitzichten. Dat er hier en daar een onvoorziene omleiding aan te pas kwam hoort er bij, dat kan nu eenmaal niet anders in een steeds evoluerend straatbeeld. Enkel bij het vertrek was dat stukske autostrade weinig spannend en/of interessant, maar ook dat is onvermijdelijk gezien de geografische omstandigheden. Kortom, de ritten waren meer dan geslaagd. Dikke pluim voor de organisatoren!

2. Het hotel:
De ontvangst en bediening was hartelijk en beleefd, de kamers piekfijn in orde, uit de douches kwam op gelijk welk moment van de dag steeds voldoende warm water, handdoeken waren er steeds voldoende voorradig. Voldoende stopcontacten om alles weer van stroom te voorzien voor de volgende dag. Van de radio, TV en minibar heb ik persoonlijk geen gebruik gemaakt, maar het was er wel en dus nuttig voor wie er behoefte aan had.
Waar ik wel gebruik van gemaakt heb is de Wifi die ons ter beschikking werd gesteld. In vergelijking met de voorgaande twee jaren in het Westerwald was dit een enorme vooruitgang. Op alle plaatsen in en rond het hotel en op elk moment van de dag een meer dan voldoende sterk signaal. Zalig!
Ik weet niet hoe anderen dit ervaren hebben, maar ik heb op geen enkel moment last gehad van lawaai (of andere geluiden ...) van naburige kamers. Kortom, de infrastructuur was onberispelijk.

3. The food:
Ook hier verdient het hotel een dikke pluim. De voorgeschotelde maaltijden 's avonds en de aangeboden buffetten 's morgens waren zeer verzorgd en smakelijk. Het enige minpuntje vond ik de timing. Ik persoonlijk zit niet graag uren te wachten op mijn eten. Een driegangen maaltijd die meer dan twee uur duurt, dat is voor mij niet echt genieten, maar dat is natuurlijk een persoonlijke perceptie. Bovendien was het opdienen ook niet echt goed gecoördineerd. Het gebeurde (toch aan de tafel waar ik zat, maar misschien is dat wel met opzet zo geweest ... :twisted: ) dat we ons bord kregen met het vlees erop en dat we vrij lang moesten wachten tot we de aardappelen, (of noem het kroketten, frieten, ..) kregen waardoor de eerder verkregen schotel toch al afgekoeld was ... Dit was voor mij toch een minpuntje van dit hotel .... :shock:

4. De sfeer en het gezelschap:
Ja, hier moet niet veel gezegd worden hé .... Zo een bende lolbroeken en fuivers bij mekaar, die dan ook nog allemaal met ne ferme moto onder hun kont in leuk gezelschap gezellig kunnen rondtoeren, daar is niet veel commentaar meer voor nodig.
Bij deze mijn dank aan allen die de avonden leuk geanimeerd hebben (met o.a. toffe gesprekken ...), de Snor voor het professioneel willen voorrijden van een bende mafketels, mijn groepsleden die allemaal gedisciplineerd en fijn gereden hebben, kortom, de hele bende, bedankt voor het fijne gezelschap, de goede sfeer en de aangenaam verlopen dagen.

5. De terugrit:
Ik hoop dat iedereen de cowboys met hun speedguns tijdig heeft zien staan kort na ons vertrek ....
Wat ik wel niet verwacht had: toen ik vertrok zag ik een vijftal koplichten in mijn spiegels. Hoe langer ik reed, hoe meer lichtjes dat opeens werden ... Ik zeg, nou breekt mijn klomp, waar komen die allemaal ineens vandaan ??? :o Even later werd het raadsel opgelost natuurlijk ... :cool: . Onze president heeft dan het wijze besluit genomen om de groep terug op t e splitsen voor het verdere verloop van de terugrit!
Ik wil mij wel excuseren bij de groep die mij blijven volgen is dat het soms misschien wat traagjes vooruitging maar ik ben geen professionele voorrijder, dus ik was permanent in de spiegels aan 't loeren of iedereen mee was en ook hield ik constant mijn speedometer in de gaten want ik wilde het niet op mijn geweten hebben dat iemand op de foto komt omdat hij mij aan 't volgen is ...

6. Besluit:
Het was een fantastisch weekend, dat beetje regen nemen we erbij, we zijn tenslotte een motorclub en geen theekransje. Zeer veel en bijzondere dank aan het bestuur om dit te organiseren en voor te bereiden, eveneens veel dank aan alle leden van het clubje voor het gezelschap en de sfeer. Er zijn geen (ernstige) incidenten geweest en iedereen is gezond en blij gezind huiswaarts gekeerd (en goed aangekomen). Wat willen we nog meer? O ja, ik weet het: nog meer van dat volgend jaar !! (en het jaar daarna, en het jaar daarna ... :twisted: :mrgreen: )

Bij deze schrijf ik mij in voor het FJRijders WE 2015 (en hoop ik bij de eerste vijf te zijn :twisted: ).

Vele groetjes,

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Clubreis_'14 Weiswampach (LU)

Bericht door johnny »

Mercie Stefan dit zou iedere deelnemer moeten doen :D
Gewoon echt uw gedacht zeggen :idea:
Plaats reactie