Zomerrit 2015

slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zomerrit 2015

Bericht door slurf »

Just thuis, spijtig dat we het laatste stuk ni gedaan hebben, misschien was dat de juiste beslissing want we hebben toch redelijk wat water gekregen in het naar huis rijden, verder was alles bijna perfekt ;) grtj en tot volgende
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Zomerrit 2015

Bericht door StefaanH »

Het laatste stuk rechtstreeks gereden, tegen dat we daar waren opnieuw zonneschijn. We zijn dan uiteindelijk met een kleine groep die-hards iets gaan drinken in een autobaantankstationwinkeltje :shock: :cool:

De rest van de terugrit naar huis was zoiets van 10 kleine negers, maar dan wel in mooi weer !! :mrgreen:

In ieder geval, groep drie was weer fantastisch, allen dank daarvoor :cool:

Op naar de volgende ! :razz:
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Zomerrit 2015

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Makkers,

't Was een dag met veel geluk in 't weer. Nie te overdreven warm en uiteindelijk altijd het regenweer die op komst was kunnen ontwijken tot op het terras bij de halte Binche. Daar begon het ferm te regenen, maar gelukkig met een goed bakje koffie onder de paraplu. Onze groep één vol ongeduld vertrokken door het straffe regenweer, maar wij hebben er nog een bakje koffie bij gedaan en geduldig gewacht :roll: zo na 1/2 uurtje dan ook vertrokken in terug een opengetrokken hemeltje met fijne zonnestraaltjes. Dan maar richting Gent genomen en na 116 kilometerkes thuis en geen druppelke gehad ;)

Bedankt aan toffe groep 1 voor het fijne gezelschap ;) , aan onzen voorrijder Arne en onzen afsluiter Rogerke. Alsook aan de inrichtende macht.

Er waren echt wel baantjes bij dat het op en neer was...een beeke offroad rijden, maar alles overleefd. We hebben wel lekker gegeten, maar groep 2 had weer super geluk ! 2de gekomen :o en eerste vertrokken.

Alles bij alles een mooie dag gehad !

BEDANKT !

Groeten,

De Stropkes :D & :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Berichten: 720
Lid geworden op: 14 dec 2013 13:02
Mijn motor is: FJR1300AE '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Zomerrit 2015

Bericht door Luc Plottier »

Goed gereden gisteren, bedankt aan alle meerijders van groep 3 voor de toffe sfeer en de nog betere begeleiding. :thumbright:
Bert, mijn madam is dank zij uw reserve regenbroek droog thuis geraakt. (volgende rit zal ze terug in uw bezit zijn)
Dat kon niet van mij gezegd worden, alles hangt nog te drogen incl. mijn ondergoed. Dit was nu eens nat worden tot op uw bloot gat.
Volgende keer toch maar een regenpak meenemen . :shock:

Het was hobbelig maar OK, uitkijken naar de volgende rit!!!!
Zet ons maar al op de lijst. :razz:

Groeten Luc & Brigitte :geek:

De eerste 500Km zijn binnen, volgende week eerste nazicht ?????
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Zomerrit 2015

Bericht door Flykiller »

Weer een schitterende rit, bravo voor Arne.
Het laatste stukje in gezelschap van slurfke en Mariake in de gietende regen afgereden.
Nog even stoppen voor een lekkere kop koffie en dan voort naar huis.
Bedankt voor het gezelschap aan de overige deelnemers van groep 1.
Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Zomerrit 2015

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Voila weeral een prachtige dag gehad op de motor.
Arne bedankt om deze rit te organiseren, ook een dankwoordje voor onze kopman Max en sluiter Witse.
Tja ik dacht dat de wegen in Vlaanderen slecht liggen maar in Wallonie kennen ze er ook wat van.
:idea: Wat doen die eigenlijk met al dat flitsgeld :?: :?: :?: :?: :?: of is dit zakgeld. :shock: :o :mrgreen: :mrgreen:
En nu hop naar de najaarszomerrit van Max, deze ligt ook in Wallonie, even de vering bijstellen.
Groeten
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie