15-jaar FJR1300 & FJRijders-Club

Aankondigingen en inschrijvingen voor de activiteiten, georganiseerd door het bestuur, zijn hier terug te vinden. LET WEL: georganiseerde ritten hebben hun eigen stekje, verder naar onderen!!!
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: 15-jaar FJR1300 & FJRijders-Club

Bericht door Flykiller »

Zoals we nu reeds gewoon zijn van onze club, alles was weerom zeer goed.
Met dank aan iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft.
Hopelijk kunnen we snel nog een ritje maken tussen de buien in.
In juli gaan we dit zeker proberen.
Bedankt dat we erbij mochten zijn en tot de volgende rit.
Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Gebruikersavatar
Balleke
Clublid
Clublid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:58
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kortenberg
Status: Offline

Re: 15-jaar FJR1300 & FJRijders-Club

Bericht door Balleke »

Beste bestuursleden,

De BBQ naar aanleiding van het 15-jarig bestaan van de club was voortreffelijk en tot in de puntjes afgewerkt.

Wij hebben ervan genoten en zijn fier om lid te zijn van deze club!

Bedankt aan het voltallige bestuur en aan alle andere medewerkers, Proficiat :wav:
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: 15-jaar FJR1300 & FJRijders-Club

Bericht door Snorry »

BEDANKT => bestuur, D'ieteren, FJRijders. :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: Toppie :!:
Hop naar het 20 jaar jubileum :cool:

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: 15-jaar FJR1300 & FJRijders-Club

Bericht door fjrmarcel »

JO demannen,
We kunnen ons alleen maar aansluiten bij wat hierboven al is vermeld.
Eerst en vooral aan de mannen van het bestuur, jullie hebben zich weer eens overtroffen we zijn eens te meer goed verwend. :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
Bedankt aan het bestuur voor het aandenken dat we mochten ontvangen, alsook het geschenkje van D'Ieteren waarvoor dank.
Toch blijf ik er bij dat we het gezelligste en wellicht beste clubje hebben, hiervoor mag het bestuur ook een pluim op of in zijn .... steken.
We kijken al uit naar het volgende evenement van ons geliefd clubke, moge het zo nog lang blijven duren.
groeten
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
sanchez
Moderator
Moderator
Berichten: 751
Lid geworden op: 26 okt 2009 11:03
Mijn motor is: FJR1300AS '19
Regio: Antwerpen
Locatie: itegem
Status: Offline

Re: 15-jaar FJR1300 & FJRijders-Club

Bericht door sanchez »

hoi bestuur,
inderdaad het was weer helemaal in orde het 15 jarige bestaan vande club met alles erop een eraan :icecream: :coffee2: :occasion14:
met zo een toffe bende kan het niet anders dan plezant zijn
bedankt voor de mooie attentie dat we hebben gekregen en hup naar de volgende rit :wav:
sanchez @ patris
gouden teugels geven een paard geen vleugels
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: 15-jaar FJR1300 & FJRijders-Club

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden,

Langs deze weg wil ik in naam van het bestuur nog eens iedereen bedanken voor hun aanwezigheid, want het is door jullie als leden dat de "FJRijders" reeds 15 jaar konden en hopelijk nog vele jaren zullen blijven voortbestaan !
Het is een fantastische feestviering geworden met alles erop en eraan, en dat is iets waar we fier mogen op zijn dat we onze leden & sponsors zulk een geweldig feest konden aanbieden voor ons 15 jarig bestaan.
Ook wil ik nog eens van de gelegenheid gebruik maken om "al onze sponsors" te bedanken voor hun steun om het bestaan van de FJRijders te vergemakkelijken, want zonder jullie steun zou het niet evident zijn om het vaandel van de FJRijders hoog te kunnen blijven houden, dus bij deze in naam van het bestuur en alle leden, "Van Harte Bedankt voor jullie steun en het vertrouwen dat ons jaarlijks geschonken word" !
En.... als laatste die we willen bedanken, maar zeker één van de belangrijkste pionnen voor onze "Officiële Yamaha FJRijders Club" is, onze Yamaha invoerder "D'Ieteren Sport", dit omdat zij van in het begin van ons bestaan er steeds door dik en dun geweest hebben met hun steun, het is dan ook door hun toedoen dat wij jaar op jaar konden blijven groeien tot de club die we nu zijn.
We waren dan zeker vereerd dat we op onze feestviering "Sales & Marketing Manager" Dhr Mark Op De Beeck alsook "Marketing Coördinator" Dhr Dries De Weert mochten verwelkomen om onze club mee te huldigen.
Na een mooie toespraak van Dhr Op De Beeck met heel veel lof en anekdotes over de FJRijders, nagelde beide heren ons als bestuur aan de grond met een fantastisch mooie attentie, en ook al onze aanwezigen mochten in de vreugde delen door een mooie attentie overhandigd te krijgen !
Bij deze wil ik dan ook beide heren in naam van alle FJRijders nog eens enorm bedanken, eerst en vooral omdat jullie aanwezig waren, en dan ook nog eens voor de overweldigende attentie die we in ontvangst mochten nemen !
Dit schrijven wil ik met volgende woorden afsluiten, ik hoop dat we als FJRijders Club samen met "D'Ieteren Sport & al onze huidige (en eventuele toekomstige) Sponsors nog vele jaren op hetzelfde elan kunnen doorgaan zodat we elkaar kunnen blijven steunen in goede en kwade dagen, enkel zo zal het leven voor ons allen op een gunstige manier blijven voortbestaan !
Sportieve groeten en tot in één van de komende bochten.

Getekend,
FJR-Freak Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: 15-jaar FJR1300 & FJRijders-Club

Bericht door pnobels »

Danneke schreef:Dank u wel voor de ontvangst en de lekkere bbq...'t was wel wa weinig! :D
:rr:
Dat is omdat dat hesje anders niet meer zou passen hé Danneke :lol:
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: 15-jaar FJR1300 & FJRijders-Club

Bericht door FJR-Freak Max »

Danneke,

Laat uw vrouwke er zwarte mouwen aanzetten, dan is het toch precies dat je het hesje over een zwart vestje draagt :D :mrgreen: :lol:
En het cremmeke heb ik je laten eten omdat ge nogal donker van kleur werd, nadien was je terug op je positieven, je zag er weer uit als nen door de weeksen Belg :smileinbox: :laughing7: :toothy9: :occasion14:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie