Augustusrit 07/08/2016

Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1396
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Augustusrit 07/08/2016

Bericht door StefaanH »

Hey Danneke, tof verhaal :thumbleft:

Ikzelf ben net thuis, ik denk dat het 21.45 Hr was als ik de oprit opreed. Ik denk dus wel dat ik de laatste terug thuis ben :cool: Komt er natuurlijk van als ge nog wat in Tongeren bij uw broer blijft hangen hé :roll:

Ik veronderstel dat iedereen droog thuis gekomen is. Ikzelf ook, maar ternauwernood. Op twee kilometer van mijn deur, driezel op mijn scherm ... straf hé ... Eens thuis was het ook alweer gedaan.

Ik heb vandaag zeer genoten van de rit en het gezelschap, ondanks het feit dat het op sommige stukken erg druk (en dus minder leuk om te rijden) was.

De burgemeester heeft dat heel goed gedaan als voorrijder en alles is vlot verlopen. En dan stralend weer ... Enkel de Latté Machiato, dat was een domper ... en dat is Sanchez zijn schuld, hij had mij moeten waarschuwen .... :evil:

Graptje hé Pol (of liever Marco), 't was niet uw schuld hoor, ik had zelf maar op de kaart moeten kijken .... :oops:

Zo, CU voor de rit naar de Moezel :cool:
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5028
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:
Status: Offline

Re: Augustusrit 07/08/2016

Bericht door FJR-Freak Max »

@Danneke ;)

Ik ben blij te kunnen lezen dat je zonder problemen thuis geraakt bent makker :cheers:
De geboden hulp die je gekregen hebt is eigen aan de FJRijders, ze staan steeds paraat als er een collega motorrijder in de problemen zit, en dit voor eender wie en waar het ook mogen zijn :stop: :help: , dat heb je nu zelf eens mogen ervaren he :headbang:
Zonder te moeten blozen durf ik te zeggen dat het hart van elke FJRijder op de juiste plaats zit, hoe het komt weet ik niet maar je mag er gerust van zijn dat als je hulp nodig hebt, je deze onverwijld zal krijgen als er een FJRijder in de buurt is, daar moet je niet aan twijfelen :nono: :salut:
En.....wat ook het plezante is aan onze club, het is één grote familie die samen zal en kan genieten wanneer de gelegenheid zich voordoet, maar ze delen ook elkaars leed en staan je bij met al het mogelijke en waar nodig :wav:
Nu, het belangrijkste is dat je ongeschonden en behouden thuis geraakt bent, de band kan je nu rustig laten nakijken als je dit wil, al kan ik je zeggen dat ik al meermaals een band verder versleten heb met een wiek erin, maar toegegeven dat ik er dan geen meter volledig plat mee verder gereden had, waardoor zoals ik al zei, het karkas van de band of de velg misschien kunnen geschonden zijn en je hierdoor je veiligheid in gedrang kan brengen als je ermee verder wil blijven rijden zonder hem na te laten kijken :scratch:
Zo makker, je hebt dan wel een nare ervaring achter de rug maar het is tevens ook weer eens een opfrissing van een les in " hoe een band herstellen" als je deze lek gereden hebt :idea2:
Allee, hou ons maar op de hoogte van wat er gezegd of gedaan is als je bij Lammens gepasseerd bent :?:

Groetjes en tot binnenkort om op FJRijders Weekend te vertrekken naar Treis-Karden :wave01:

Max :cool:

@StefaanH ;)

Ik vrees dat wij nog wat later thuisgekomen zijn dan dat jij hier hebt laten weten, bij ons was de klok 22u00 al een stuk gepasseerd als we hier arriveerde :shock:
Dat heb je als je in goed gezelschap zit en ondertussen iets lekkers aan het smullen bent, dan vliegt de tijd ongelofelijk snel voorbij hé :D :laughing7: :thumbright:
En ja, terwijl we nog op het terras vertoefden hebben we rond de klok van 21u30 ook enkele lekjes van dat nat gezever op onze schedel gevoeld, al kon dit onze schitterende dag niet meer stuk krijgen zalle :sunny: :cheers: :thumbright:

Bij deze wil ik er nog snel gebruik van maken om alle aanwezigen te bedanken voor de fijne en gezellige dag die we samen hebben gehad :headbang: :salut:

Groetjes en tot binnekort :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Augustusrit 07/08/2016

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Makkers,

Oei wat lees ik hier allemaal. Danny het moet kort na het tanken zijn geweest als we zijn vertrokken want je bent voor mij alleen vertrokken aan de Total pomp toen je nog vroeg rij je over Brussel of Antwerpen. Alé zoals ik hier lees is het allemaal goed afgelopen, en daar twijfel ik niet aan als je Fjrijders kent zoals hier door max wordt beschreven. Het voornaamste is dat alles goed is afgelopen !


Wat de rit betreft deze was super, het weer was een meevaller, onze voorrijder en afsluiter was PICO BELLO en de groepsfeer was ook :thumbright: :thumbright: :thumbright:

Ik was thuis om 19u45 en met 603 km op den teller. Was een zwaar ritteke.

Bedankt aan ieder voor de fijne dag, en nog gene PéPé zulle ;)

Groeten en tot de volgende...

Dirk
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Berichten: 717
Lid geworden op: 14 dec 2013 13:02
Mijn motor is: FJR1300AE '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Augustusrit 07/08/2016

Bericht door Luc Plottier »

Hey Makkers,

Eerst en vooral....wat was het toch weer een prachtige dag gisteren :!: :!: :!: :!:
Toffe bende en toch wel één van de mooiste ritjes die ik al gereden heb samen met de club.
Zalig gewoon :wav: en nog steeds aan het nagenieten. :cheers:
Aan de begeleiding van groep 2 bedankt voor de geweldige begeleiding en aan het bestuur bedankt voor de organisatie. :thumbright:

En Danneke, fijn om te horen dat je toch zonder verdere problemen thuis bent geraakt.
Het geeft een geruststellend gevoel om uit te rijden met een groep waarvan je weet dat je bij problemen er niet alleen voor zal staan.

Ik was doordat ik na de laatste stop onmiddellijk ben doorgereden thuis om 18:30U
en heb dus nog de mogelijkheid gehad om samen met de vrienden waar ik mee op motoweekend vertrek dit weekend te kunnen afspreken.
Maar eigenlijk hebben ze vooral moeten toehoren over wat een zalige dag we net achter de rug hadden. :mrgreen:

Tot in september mannen :!: :!: :lol:
En ik kijk er ongelofelijk hard naar uit :tongue1:

Grts Luc en Brigitte :geek:
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5028
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Contacteer:
Status: Offline

Re: Augustusrit 07/08/2016

Bericht door FJR-Freak Max »

Amai, mijn apparaatje is hier populair geworden :o :shock: :D :mrgreen:

Maaaaaaaaaar..........ondertussen is precies iedereen wel vergeten dat dit de topic over onze "Augustus Rit" gaat, en niet de rubriek waar groepsaankopen kunnen geregeld worden :!:
Hiervoor zou ik jullie graag verwijzen naar de voorziene rubriek "FJRijders acties" en daar kunnen jullie dan verder gaan in de topic :arrow: "Groepsaankopen".
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2945
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Re: Augustusrit 07/08/2016

Bericht door Abeloos »

Ondertussen zijn alle berichten ivm Max's zijn apparaatje naar de nieuwe topic verhuist ;)
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Augustusrit 07/08/2016

Bericht door Flykiller »

Was weeral een toffe rit, bedankt voor het voor-rijden Jhonny en al de anderen voor het gezelschap.
We zijn thuisgekomen rond 8 u, nadat Stefaan ons nog een stukje van belgie had getoond tot aan een goedkoop tankstation.
We tellen af naar ons weekeind.
Grtjs Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Augustusrit 07/08/2016

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Ja ook in groep één was het zalig rijden met voorrijder Max( for president) :angel13 , mooie rit Witse, aan de heren van het bestuur het was weeral een af. :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
Awel Danneke dat is nu waarvoor ik al jaren achter de fjrijders sta, nog nooit hebben we iemand laten staan alhoewel het uiterst zelden is en meestal problemen met de banden te maken heeft. Ik ben ook nog gestopt maar men gaf mij het teken om door te rijden daar ze met genoeg waren en ik nog een flinke rit voor de boeg had.
Toch hebben we een fantastisch clubke, niet alleen veel leute maar vooral kameraadschap hoog in het vaandel. :wav: :3some:
Groeten van trotse leden
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie