aankoop nieuwe fjr

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
marnix
50 cc
50 cc
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 feb 2015 16:18
Mijn motor is: FJR1300AS '06
Regio: Maak uw keuze
Status: Offline

aankoop nieuwe fjr

Bericht door marnix »

Heeft er iemand onlangs nieuwe moto fjr aangekocht?
Wat zijn zoal de verkregen gangbare kortingen hierop bv zonder overname op het nieuwe model?

Greetz
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: aankoop nieuwe fjr

Bericht door witse »

Marnix ,

Het beste is dat je zelf bij de dealer van je keuze langsgaat , of bij meerdere zodat je kan vergelijken wat zij van kortingen kunnen geven .
Hangt van dealer tot dealer af .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: aankoop nieuwe fjr

Bericht door FJR-Freak Max »

Hallo Marnix ;)

Zoals Witse al schreef is het beste dat jij zelf naar dealers stapt om prijzen te vragen, en je zal zien dat het van dealer tot dealer verschillend zal zijn welke korting je verkrijgt !
Wat je ook niet mag doen is onmiddellijk akkoord gaan met de prijs die ze aanbieden want het zijn tenslotte verkopers, verkopers die proberen om voor hun eigen geldbeugel te zorgen, wat uiteindelijk de bedoeling is, maar de ene is al wat vlugger content dan de andere waardoor je dan misschien wat meer korting zal verkrijgen bij die dat met iets minder winstmarge tevreden zal zijn !
Wat ik je ook al kan vertellen is dat niemand zomaar zijn verkregen korting openbaar op een forum zal gooien, daar zijn mensen niet toe bereid omdat ieder voor zich denkt dat hij/zij wel eens de beste korting heeft verkregen bij zijn dealer, en deze dealer dan aan de koper vertelt heeft dat hij dit aan niemand mag vertellen want dat hij de overeengekomen prijs nooit aan iemand anders zou gaan geven, dus iedereen zwijgt als een graf en speelt hiermee in de kaart van de dealer, ook al heeft hij misschien wel de slechtste overeenkomst gemaakt die er te krijgen valt !
Iets dat ik je wel kan meegeven over "officiële kortingen" die de dealers voorgeschreven krijgen van D'Ieteren, dat ze tijdens het motorsalon "normaal" tot 7% korting mogen geven, en in de loop van het jaar tot 5% korting, maar nogmaals, dit zijn officiële kortingen en niet altijd de kortingen die dat je bij een dealer gaat verkrijgen :shock: :o :?

Zo makker, bij deze hoop ik dat we toch een beetje uw vraag beantwoord hebben, nu is het aan U om de beste prijs gaan te bedingen bij één van de dealers waarvan je denkt dat zij je de beste overeenkomst zullen geven :sign13:

Véél succes en onze sportieve groeten :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie