een tevreden xxxl deelnemer van een xxxl weekend in een xxxl verblijf met een xxxxxl gezelschap wat kan je nog meer wensen, het was gewoon weg super en het zal ni gemakkelijk zijn om dit weekend te overtreffen maar hoe dan ook zolang deze club blijft bestaan kan de rest van de wereld mij gestolen worden, want deze club is mijne thuis grtj een licht bijgekomen Slurfke
Supertof weekend
Grote dank voor het bestuur en iedereen die hiermee betrokken is
........en aan alle deelnemers en bestuur voor de toffe, vriendelijke, leuke, gemoedelijke, grappige, niet te vergeten, ongelooflijke, familiale, blije, enz,.... ...sfeer
dat hebben we weeral gehad
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Heerlijke, eerlijke slalommekes vier dagen lang
1660 extra kilometer op de klok
En ja, gisteren, na 476km waarvan vele snelweggebulder en ja, bij Luik en de ganse Brusselse ring filefilteren , trok ik om 19.10u de sleutel uit het contact.
Hartelijk dank aan allen voor de toffe sfeer, de gezellige kilometerkes door bos en dal !
Dank aan het bestuur om dit samen te boksen ! Prima
En nu snel agenda nazien en dan in de startblokken voor de volgende inschrijving
ksal nie alleen zo denken zekere
Jo demannen,
Zoals gewoonlijk was het weer af op ons weekend, waarvoor dank aan het bestuur.
Weeral enkele leden van een andere kant ( positieve ) leren kennen.
Maar onze slurf heeft het hierboven heel goed verwoord en daar sluit ik mij bij aan.
Het zal weer aan de snelle beslissers zijn voor volgend jaar denk ik.
Onze vriend Johnny zal zich nog heel goed hebben kunnen amuseren bij zijn volgende motorclubke " De rolleters ".
En penningmeester ga je daar ook in het bestuur , doe maar al een groepsaankoop voor een gps anders geraken ze de weg nog kwijt.
Groeten
Marcel & Annick
nb: Johnny bespreek maar al een plaatsje en bijhorende rollater voor mij.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Jo demannen
Nog iets vergeten te vertellen, ik heb een superdag gehad met vier vrouwen.
Eén van de beste van ons weekends, waardoor ik begin te twijfelen tussen auto of moto.
bedankt Fanny - Linda - Leentje en Annick en tot een volgende
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Bedankt bestuur voor het weeral toffe weekend.
Bedankt aan de medereizigers om erbij te zijn en het weekend nog toffer te maken.
Het was op zijn FJRijders