Zomer Rit 03/07/2022

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zomer Rit 03/07/2022

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Raetskes en al de andere zieken die zich afgemeld hebben :o

Wij wensen jullie allen véél beterschap en een vlug herstel toe, we hopen jullie dan op een volgende gelegenheid gezond en wel terug te mogen verwelkomen :salut:

Groetjes en verzorg of laat jullie goed verzorgen :headbang:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
boxer
Clublid
Clublid
Berichten: 100
Lid geworden op: 11 jun 2014 23:08
Mijn motor is: FJR1300AE '14
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Zomer Rit 03/07/2022

Bericht door boxer »

boxer & sonia
spijtig maar moeten passen vandaag,veel plezier
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Zomer Rit 03/07/2022

Bericht door johnny »

Veel plezier mannen en vrouwen spijtig dat ik er niet kan bijzijn :o

de mekaniek laat ons soms in de steek
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Zomer Rit 03/07/2022

Bericht door Koboloi »

Max, bestuur en organisatoren, proficiat om ons weer een mooie vlotte tour te hebben voorgeschoteld. :love3:
Dank aan alle deelnemers voor de supergezellige dag.
Speciale dank aan voorrijder Luc P en afsluiter Marco :fjr2: die de rit in vlotte en veilige banen hebben geleid.
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Gebruikersavatar
Mork
1000 cc
1000 cc
Berichten: 151
Lid geworden op: 10 mar 2008 21:11
Mijn motor is: FJR1300AS '17
Regio: West-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Zomer Rit 03/07/2022

Bericht door Mork »

Idd mooie rit en in een heerlijk weertje en fijn gezelschap op naar de volgende

Groeten
Mork

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

Livin' by heart and mind
Eisbär
Clublid
Clublid
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 jul 2017 04:15
Mijn motor is: FJR1300AS '19
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Zomer Rit 03/07/2022

Bericht door Eisbär »

Beste medeleden, ik kan me in jullie plaats voorstellen dat het weer een toprit was. Helaas, na 3 jaar, heeft covid ook mij te pakken gekregen. Ik keek zo uit naar dit weekend. Caroline verjaarde, we waren ook 22 jaar samen op die dag, maar dus de kleine festiviteiten die we op zaterdag gepland hadden met de familie vielen in het water. Iedereen afbellen en no party. Maar wat nog erger was, de geplande zomerrit op zondag kon niet doorgaan, RAMP!!! Hier had ik zo naar uitgekeken, wetende dat we de rit in augustus moeten missen omdat we dan op verlof zijn. Echt hel !!! Ik heb de voorbije 3 dagen echt in de put gezeten, zowel fysiek als mentaal, maar vandaag kan ik zeggen dat ik mij al een pak beter voel dan de voorbije dagen. Ik hoop dat het nu in stijgende lijn blijft gaan en dat ik snel terug op de been (en op de fjr) ben. Vele groeten en tot vroems, Eisbär.
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: Zomer Rit 03/07/2022

Bericht door Spitfire »

Yihaaa :cheers:

De eerste rit die ik dit jaar kon meerijden en het was een toppertje :thumbleft: :thumbleft:
Vlotte en afwisselende rit met mooie vergezichten en bochtige stukken met splinternieuwe asfalt :toothy9:

Bedankt Max en bestuur, we vallen in herhaling maar het was weeral dik in orde :salut:

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Zomer Rit 03/07/2022

Bericht door Matchbox »

Hello allemaal,

De zomerrit (verrassingsrit) :o van dit jaar is weeral gepasseerd :!:
Met goed gezelschap, ondanks veel afzeggingen :!:
Ik wens iedereen die geannuleerd hebben, om welke reden ook, alvast veel beterschap, herstel en spoedig weerzien op de augustusrit ;)
Echt jammer dat jullie er niet bij waren :(

De rit was zeker geschikt om met grotere groepen te rijden.
Het waren afwisselende wegen, maar echt bijna allemaal zeer vlotte en bochtige baantjes. :D
Er kon goed doorgereden worden.
De pick-nick is ook goed meegevallen te Maredsous, waar het lekker warm was in het zonnetje :sunny1:
Bedankt aan onze voorrijder, de Plotte, en de afsluiter Marco om alles in goede baantjes te leiden.... ;)
Het gezelschap was ook weer goedlachs en tof, met de nodige grapjes en zwanskes :D ;) :lol:

Na een goede 320 kms zijn we moe maar voldaan thuisgekomen.

Bedankt Max en bestuur om ons FJRijdersclubke weer een heel mooi ritteke voor te schotelen :thumbright: :headbang:

Tot met de augustusrit :wave01:
Groet,
Matchbox ;)
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zomer Rit 03/07/2022

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste deelnemers aan de "Zomer rit" ;)

Na vele annuleringen te hebben verteerd van onze leden die ziek waren of iets anders voor handen kregen, kan ik toch zeggen dat we met diegenen dat wel nog aanwezig waren, er een geweldig dagje hebben van kunnen maken :wav:

Jullie hadden allen de juiste ingesteldheid en het perfecte humeur bij :occasion18: om er een geslaagd dagje van gemaakt te hebben, waarvoor natuurlijk mijn dank om met een serieus uitgedunde peloton van FJRijders er toch nog een leuke & gezellige zondag aan over gehouden te hebben door jullie toedoen :headbang:

Als inrichter van deze rit mag ik toch zeggen dat ik geprobeerd heb om er het beste uit te halen van wat onze Belgische wegen nog te bieden hebben, vele wegen zijn een schande als je weet hoeveel geld we jaarlijks aan mijnheertje staat betalen om de infrastructuur van het wegennet naar behoren te onderhouden, en als ze er dan iets aandoen, dan is het dikwijls schrijnend waar je over moet rijden.
Natuurlijk moet het ook gezegd worden dat we enkele wegen gehad hebben die nog niet zolang volledig vernieuwd waren, die aanvoelden alsof we op een biljart aan het rondrijden waren, al vergeet je deze snel als je terug op die hobbelige banen terecht komt, maar zelfs dat heeft onze dag niet kunnen verbrodden, onze FJRijders laten dit niet aan hun hart komen en maken er steeds weer een "TOPDAG" van :love7: :toothy9:

Voor al diegenen dat zich ziekgemeld hebben :arrow: Ik wens jullie allen véél beterschap en een vlug herstel toe, en hopelijk treffen we mekaar dan terug op de eerstvolgende rit waarop jullie dan behouden & wel terug op aanwezig kunnen zijn.

Bij deze kunnen we hiermee besluiten, dat we ook met weinig FJRijders er een onvergetelijk dagje kunnen van maken, al blijven we als bestuur nog altijd zeggen, des te meer FJRijders, hoe groter de vreugde en het plezier dat we samen kunnen beleven, dus we kijken er naar uit om jullie allen de volgende gelegenheid massaal te mogen verwelkomen :notworthy:

Groetjes en tot een spoedig weerzien :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Zomer Rit 03/07/2022

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Het was een heel mooie dag met mooi weer en een mooie rit, bedankt voorrijder en ook de achterop rijder.
Spijtig van het wegdek, maar ja dat ligt een het Waals gewest een zeker niet aan de organisator. :o :o :shock:
De bende was weliswaar wat kleiner, maar klein is ook fijn. :lol: :lol: :lol:
Groeten en tot een volgende
Marcel & Annick
NB: het middageten was heel fijn :D :D :D :D
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie