Lenterit 3 Mei 2009

Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Lenterit 3 Mei 2009

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen
Ik heb de reacties hierboven al gelezen en het is moeilijk er nog iets aan toe te voegen, ik zal mijn best doen maar misschien is dat niet genoeg. :shock: :shock:
Ten eerste Bart en co proficiat :thumbleft: :thumbleft: :wave01: het was een prachtige rit met vele bochtjes, misschien lag dit ook aan onze voorrijder ( M.A.X.) :naka: volgens mij hebben ze ooit een film naar hem genoemd begon deze niet met MAD .... wat heel begrijpelijk is. :mrgreen: :mrgreen: ;)
Ook onze snorrende snor kon van zijn halsbedekkertje ( ... ) bijna een cowboyhoed maken, :oops: :oops: slurf speelde dan weer het loze vissertje. :fish: Wie had dit nu gedacht dat Bart voor zo'n eindpunt ging zorgen, schitterend gewoon.
Voor de rest weer vree veel leute gehad. Wat me ook opviel op de stopplaatsen, het aantal verschillende talen dat in onze groep gesproken wordt.
Op naar de rit van de Snorrende snor :rr: :rr: de weerberichten zien er in elk geval goed uit. :sunny: :sunny:
Nu nog wachten op het verslag van reporter DOLF.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Lenterit 3 Mei 2009

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Bart & Leen,
De Stropkes.......
' t was in één woord een prachtige georganiseerde rit.Heb altijd een DUIM voor de mensen die zich opofferen voor dit steeds opnieuw te organiseren om alle clubleden hun ding te geven.....motorritjes zonder zorgen rijden.De middagmaal locatie om ons buikje rond te krijgen was een voltreffer.DE rit werd wel een beetje verstoord door bepaalde andere evenementen daar in de ronde maar alles bij alles moeten we dat er allemaal bij nemen ...wat gezucht ,wat geblaas,wat gevloek enz ...maar ja,uiteraad is iedereen op een zondag bezig met zijn hobby.Max bedankt voor de begeleiding op een PICO-BELLO tempo.Bedankt voor het fijne gezelschap aan alle bikers van groep 1 en natuurlijk ook aan al deze andere lachende fjrijders.De eindstop enkele meters verder naast de begin locatie was toch ook een leuke "Contry Cowboy" tent niewaar.Ik zag dat er al enkele rijders er zin in hadden op een danske te plasseren..(Luc)..(Roger) of vergis ik mij :occasion18: .Ja, wat moet een mens meer hebben dan wat plezier en vertier voor 1,50 € met de muziek en dans erbij,da was voor niets hé.Bij vertrek aan de Cowboy tent,zag het jullie al allemaal denken wat steekt den diene doar allemol uit,wel in korte worden,vond het juiste adres van de collega ( V...) niet die wij nog een bezoekje moesten brengen zoals beloofd,dochter 1... telefoon ,dochter 2... telefoon , schoonmoeder....telefoon.Dus na al dat gerinkel en gebel,dan toch uiteindelijk de motoren kunnen starten.En ben ook nog thuis geraakt.
Tot de volgende rit van de Luc.
Vele groeten aan iedereen en een prettige ;) werkweek.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Copantwerp
Status: Offline

Re: Lenterit 3 Mei 2009

Bericht door Copantwerp »

Toffe rit :cool: goe gelache :lol: veeeeeeeeeel gereden (allee rond kerken enzo , onze CB is zeer katoliek aangelegd :lol: :lol: :lol: :lol: ) "ene" ook veul gepuzeld garmin 2007- garmin 2008- garmin 2010- samen gaf dit veeeeeel plezier ;) het gezelschap was tof het eten was goe ................ Dus op naar de volgende

Bartje spijteg dat we u kwijt waren :cry:

voor het bestuur :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
gert
Status: Offline

Re: Lenterit 3 Mei 2009

Bericht door gert »

:D :D Merci voor de rit, het was een toffe tocht door de vlaamse ardennen , heb bewondering voor de mannen die zoiets in mekaar steken ,echtwaar , goe gezelschap veel gelachen :!: goe geamuseerd toffe bende en nu op naar de volgende rit van onze Alain Delon :D maar nu moet ikke gaan line dansen van die van ons :( , heb al ne hoed met pluimen :twisted:

Groetjes aan alle FJRijders

Gert
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Lenterit 3 Mei 2009

Bericht door witse »

Bart & Leen bedankt voor de prachtige rit van zondag . De dag was zeer goed verdeeld , lekker eten ( wat toch ook een beetje belangrijk is ,zie maar hier onder ) maar de afsluiter was natuurlijk de MAX . Muziek en dans en ne zotte hoop die altijd direct meedoet , het kon niet meer stuk.Er was er zelfs een bij die niet herkent wou worden :pottytrain1: Afbeelding Heb dan ook weer moeten zagen aan Sonja hare kop om mee naar huis te vertrekken of ik had daar nog gezeten :D . We kijken al uit naar de volgende rit die jullie in elkaar boxen .
AfbeeldingAfbeelding

Grtjs Luc & Sonja ( het feestvarken )
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Plaats reactie