Najaarsrit 04 oktober 2009

Gebruikersavatar
Blue Thunder
250 cc
250 cc
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 jun 2017 09:29
Mijn motor is: FJR1300A '14
Regio: Antwerpen
Locatie: Noorderwijk (Herentals)
Contacteer:
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door Blue Thunder »

Ben al terug. Ik ben aan de middagstop afgehaakt wegens te nat naar m'n zin. Maar de rit zit mooi in elkaar.
Slecht weer in de koffers geladen en meegenomen richting thuis. Kan de rest nog wat van 't mooie weer profiteren... hoop ik.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zoek je nog een voorgekauwd reisje? -> http://www.mototrotters.be/blog
Ben je één van die Tripy weirdo's? -> http://www.tripyowners.be
F M
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door F M »

Ik ben net voor de middag 2 groepen FJR's tegengekomen in de gietende regen; de eerste groep net voor Morville, de 2e groep had in Hastière net de Maas verlaten. Ben ik dus mijn vorige motor tegengekomen ? :lol:
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door Flykiller »

tis weer voorbij die mooie toerrit,prachtig.
lekkere steak ook nog en niet teveel he, ik ga zeker terug.
dank zij bono zijn vrouwke was mijne steak just goe gebakken ,altijd handig ne polyglot in de fam.
witse heeft zijn best gedaan, ne goeien voorrijder.
nu is het weeral wachten tot volgend jaar, spijtig he.
zij die thuis bleven hebben wat gemist,ik was ni nat. :mrgreen:
tot de volgende.
Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Fandango
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door Fandango »

Ondanks het mindere weer, Dolf en Isabelle thanks, was een geslaagde rit!
Ook nen dankuwel aan de voorrijders en de hekkesluiters, en niet te vergeten al de aanwezigen.
En wat hebben we vandaag geleerd?
-Vergeet nooit je regenpak. ( en zeggen dat Marcel een reserve bij had ) :D :D
-Vraag voor je besteld, hoe groot de steak is.
-Dat den Dolf zijne moto van kleur kan laten veranderen.
-Dat er in Wallonië wel degelijk flitspalen staan.

Greetzzz,
gert
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door gert »

Jammer; t'is weer voorbij die mooie rit , de sfeer was fantastisch ,de streek prachtig en het eten lekker ;de druilregen nemen we erbij en onze knoken na een warm bad terug in orde ;bedankt aan iedereen dewelke in onze groep reed voor de positieve instelling ;jullie zijn een toffe bende om mee op te trekken


Mvg Gert en Christiane :D
roger2fjr
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door roger2fjr »

Ja het was toch wel genieten van de rit
Bedankt Dolf voor het uitstippelen en Gertje voor het voorrijden van de groep
het badje zal wel deugd doen :bad:



tot de volgende keer

Roger
TOMH
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door TOMH »

:thumbright: mooie rit :thumbright:
alleen jammer van die motregen,
(naarmate ik dichter bij huis kwam werd het droger en droger en droger... :sunny: )

Tom :razz:
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Leuke :D Bende,

BEDANKT

goe thuis gekomen na een rit in de mooie groene longen van belgië.Dolf,het was een zeer mooie uitgestipelde :thumbleft: rit.Heb er echt van genoten,alleen het weer was de spelbreker ...maar daar kan geen mens iets aan veranderen.Niet getreurd we doen hem zeker nog eens achter als het :sunny: :sunny1: eens van de party is en dan wel met mijn tortelduifke erbij.Bedankt aan het ganse bestuur dat jullie ons maar weer eens een aangename collectieve dag hebben bezorgd met aangename vrienden die de zelfde fijne hobby delen.Was een goede locatie om te eten....beetje moeten wachten maaaaaaaaaar was zeker de moeite waard als ik zag wat er over mijn bord (hangde) was mij da nen lap filé de boeboe.Ben er zeker van dat Witse er nu ook wel voldoende mee gat of heb ik het mis.'k heb er een stuk moet van achterlaten met spijt in het hart om dat het zo klein was.Bedankt aan deze fijne gasten van groep 2 voor het leuke gezelschap.Gert,ge hebt da maar weer nen keer goed gedaan zoals steeds de voorrijders hun gasten in de watte altijd leggen.Vandaag zeer veel cappuccinokes gedronken met nen goeie lek créeeeemfres....was ma da goe zulle.Moe van mijn tortelduike groetses doen aan al eur fjrvriendinnen.Tot de volgende ...aja tes zuust de 15 nov. zitte me were aan tafel veur ne Steak :lol:

De Stropkes, :D & :D

In Dolf ****PROFICIAT**** mee eu nieuwe machine,die haarkes van op 't zije zijn al weg zeker ? :?
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door terdonkske »

Jo de mannen,


Dolf, Isabelle en alle bestuursleden die aan deze prachtige rit meegewerkt hebben , bedankt was een zeer mooie rit, desondanks het slechte weer was het weer op en top. Zeer goe gezelschap, lekker eten en fijne babbels, wat moet een mens nog meer willen.
Eveneens mijn dank aan iedereen van groep 2 en vooral aan onze voorrijder Gert, goe gedaan, ge moogt da nog doen.
Spijtig dat dit weer de laatste rit van het seizoen was, maar niet getreurd, volgend jaar komen er nog. En de rit van vandaag gaan het vrouwke en ik zeker nog eens over doen, als het weer wat beter is.
Voor de rest groetjes aan iedereen die hieraan deelgenomen hebben en tot de volgende....


Groetjes Patrik en Monique :) ;)
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Eddy K
250 cc
250 cc
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 nov 2008 12:27
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Zoutleeuw
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door Eddy K »

Kan het zijn dat we jullie zijn tegen gekomen tussen Maredsous en Yvoir, zo tussen 12.00 en 13.00 uur ongeveer? wij waren een groepke van MAG Brabant, 24 motoren waarvan 1 Rode Trike. Ik reed met een zwarte FJR voorop.
Het was alvast een groep FJR's dat we daar tegenkwamen :cool:

Buiten de motregen daar is de namiddag nog goed geworden.

Grtjs Eddy K
Proud to be a Biker
Plaats reactie