LENTERIT AFGELAST

Dolf
Status: Offline

LENTERIT AFGELAST

Bericht door Dolf »

Beste club & forumleden,

Zoals al eerder werd aangehaald in onze topic " mededelingen " wordt de lenterit in organisatie en onder leiding van onze Johnny afgelast en dit om medische redenen die al eerder werden omschreven.
Onze lenterit zal dan ook om deze redenen worden uitgesteld en zal op een nog later te bepalen datum gereden worden onder leiding van Johnny. Johnny heeft deze rit voorbereid en wij laten aan hem dan ook de eer deze voor te stellen. Ere wie ere toekomt dus.
Dit wil echter niet zeggen dat er niet zal of kan gereden worden.
Geïnteresseerden die zin hebben om eens een ritje te rijden kunnen zich hieronder opgeven.
Uiteraard zal deze rit er niet uitzien zoals een rit die tot in de puntjes is voorbereid en georganiseerd door het bestuur.
Drinkstops en middagmaal zullen tijdens de rit moeten worden opgezocht. Dit kan ook wel eens zijn charmes hebben.

Gezien deze omstandigheden hopen wij op jullie begrip.

Het ganse bestuur wenst Johnny heel veel beterschap en dat wij hem zeer vlug na volledig herstel mogen terugzien

Het bestuur

De secretaris


Huidige Deelnemers aan de vervangingsrit:

01. Max & Fanny
02. Jantje 2
03. Gert & Christiane
04. Witse & Sonja
05. Marcel & Annick
06. Terdonkske
07. Fazerke (Monique)
08. De Stropkes
09. Dolf
10. Abeloos & Debbie
11. Martine
12. Koboloi & Koboloika
13. Vliegemans & Wezemans
14. Bigger & Carla
15. Witte
16. Sanchez
17. ........

Iedereen mag mee, laat het hier maar weten als je erbij wil zijn en we voegen je toe aan onze deelnemerslijst :downtown: :headbang:
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: LENTERIT AFGELAST

Bericht door jantje2 »

Zet mij maar op het lijstje de dag was al gereserveerd voor ons clubje. :D
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: LENTERIT AFGELAST

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen
Ok, zet er ons ook maar bij, het was toch al besproken.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: LENTERIT AFGELAST

Bericht door terdonkske »

Jo de mannen,

Zet ons er ook maar bij , nen FJR en nen Fazer .
Was toch al besproken ....

Groetjes Patrik en Monique ;)
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Eddy K
250 cc
250 cc
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 nov 2008 12:27
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Zoutleeuw
Status: Offline

Re: LENTERIT AFGELAST

Bericht door Eddy K »

Wens Johnny alvast veel beterschap toe.
Proud to be a Biker
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: LENTERIT AFGELAST

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Dag Johnny,
allereerst wens ik u veel beterschap toe en een spoedig herstel en mogen we vlug weer allen samen op zwier met de voltallige ;) bende.

Dag Dolf,
wat betreft de rit niet voorbereid wij gaan ook mee,we maken er ook wel een mooie dag van.
Wordt er afgesproken op de zelfde plaats,of hoe verloopt het vertrek voor deze dag ?
Dirk :D en Carine :D


Groetjes,De Stropkes.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Hans
Status: Offline

Re: LENTERIT AFGELAST

Bericht door Hans »

Beste collega's,

Ik kan er niet bij zijn tenzij dat ik ergens onderwegen kan aanpikken.

Grtz Hans,
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: LENTERIT AFGELAST

Bericht door FJR-Freak Max »

'T Ghentse Stropke schreef:Wordt er afgesproken op de zelfde plaats,of hoe verloopt het vertrek voor deze dag ?

Groetjes,De Stropkes.
@ Dirk,

We laten zo vlug als mogelijk de nodige info weten die jullie nodig hebben om te komen deelnemen aan de vervangingsrit, geef ons even de tijd om iets in elkaar te boksen en dan hoor je spoedig van waar de rit zal vertrekken :idea:
Het uur van vertrek op de startplaats blijft uiteraard dezelfde als op al onze clubritten, de eersten vertrekken dus om 09u30 voor een gezellige rondrit, deze ter vervanging van onze Johnny zijn prachtige "Lenterit" die we jullie later wel voorschotellen als onze "Big Johnny" weer de oude nieuwe zal zijn en klaar is om ze te organiseren :cheers: :salut:

Groetjes,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: LENTERIT AFGELAST

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Dag Max,bedankt voor de info.
tot wederhoren.
Grtjs,Dirk.
FJR-Freak Max schreef:
'T Ghentse Stropke schreef:Wordt er afgesproken op de zelfde plaats,of hoe verloopt het vertrek voor deze dag ?

Groetjes,De Stropkes.
@ Dirk,

We laten zo vlug als mogelijk de nodige info weten die jullie nodig hebben om te komen deelnemen aan de vervangingsrit, geef ons even de tijd om iets in elkaar te boksen en dan hoor je spoedig van waar de rit zal vertrekken :idea:
Het uur van vertrek op de startplaats blijft uiteraard dezelfde als op al onze clubritten, de eersten vertrekken dus om 09u30 voor een gezellige rondrit, deze ter vervanging van onze Johnny zijn prachtige "Lenterit" die we jullie later wel voorschotellen als onze "Big Johnny" weer de oude nieuwe zal zijn en klaar is om ze te organiseren :cheers: :salut:

Groetjes,

Max :cool:
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: LENTERIT AFGELAST

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Deelnemers,

Hier zijn we dan met de nodige info van de "Vervangingsrit" die doorgaat op 9 mei aanstaande :idea:

De bijeenkomst, het vertrek alsook de eindstop zullen plaats vinden in ons clublokaal "Herberg T'Huis" te rotselaar :!:
We kunnen er samen komen vanaf 08u30 en het vertrek is voorzien omstreeks 09u30, er is wel géén ontbijt voorzien zoals op onze normale clubritten wel het geval altijd al was :dontknow:
De rit is ongeveer een 180 km lang en word tevens voorzien van een voormiddag, middag en namiddagstop die we zullen aandoen om onze geneugden de vrije loop te kunnen geven :mrgreen:
Op de middag hebben we een stop voorzien aan een fituur waar we alle moto's veilig op een geasvalteerde parking kunnen parkeren :arrow: het is natuurlijk geen verplichting om je daar te moeten voorzien van fritten of iets anders om te eten, indien jullie zelf iets wensen mee te nemen om te verorberen mag en kan dit uiteraard want bij goed weer kunnen we er buiten zelfs gezellig pick-nicken :tongue8: :thumbleft:
Zo, dit is in het kort wat we jullie gaan bieden ter vervanging van onze "Lenterit" :!:
En vergelijk kan er natuurlijk niet gemaakt worden met de organisatie van onze "Lenterit" want op een week tijd kan je van ons ook geen wonderen gaan verwachten maar wel hebben we de inzet gehad om jullie toch nog iets anders te kunnen aanbieden om er een gezamelijke gezellige dagtrip van te kunnen maken :notworthy: :headbang:
Wij hopen dan ook op jullie aanwezigheid :downtown:

Groetjes :wave01:

Het bestuur

Deelnemers vervangrit 09 mei 2010


Huidige Deelnemers aan de vervangingsrit:

01. Max & Fanny
02. Jantje 2
03. Gert & Christiane
04. Witse & Sonja
05. Marcel & Annick
06. Terdonkske
07. Fazerke (Monique)
08. De Stropkes
09. Dolf
10. Abeloos & Debbie
11. Martine
12. Koboloi & Koboloika
13. Vliegemans & Wezemans
14. Bigger & Carla
15. Witte
16. Sanchez
17. .....
18. .....
19. .....
20. .....




En wie zijn de volgende . . . . .
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie