Zomerrit 4 Juli 2010

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zomerrit 4 Juli 2010

Bericht door FJR-Freak Max »

Alle Aanwezigen,

Bedankt voor jullie deelname aan onze "Zomerrit" :notworthy:
Het is weer eens een rit geworden zoals we het al een tijdje gewoon zijn bij de FJRijders, veel leute en plezier met daarbovenop een pracht van een rit die onze Gert jullie heeft voorgeschoteld :wav: :headbang: wat kan ne mens zich nog meer toewensen :idea2:

Wel wij hebben zo iets wat je je nog kan toewensen en dat is onze "Augustusrit" waar je al terug kan naaruit kijken :shock: :arrow: :cheers:
Ditmaal is deze in organisatie van onze Secretaris Dolf en hij zal er tevens een afgeborstelde Ardennerit op voorleggen zodat het rubber van jullie bandjes hun werk ginder terug eens kunnen doen :evil5: :smileinbox: :thumbleft:
Wij kijken er alvast naaruit om jullie terug te mogen verwelkomen zodat we er samen weer een gezellige dag kunnen van maken :headbang:

Groetjes en tot een spoedig wederhoren :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: Zomerrit 4 Juli 2010

Bericht door pnobels »

Proficiat aan de organisatoren. Mooie rit. Goed weer. Goed gezelschap. Op naar de volgende :wav:
Dolf
Status: Offline

Re: Zomerrit 4 Juli 2010

Bericht door Dolf »

Langs deze weg wil ik je persoonlijk bedanken voor de presentatie van je rit alsook de personen welke je hierbij hulp hebben verleend.
Ik weet ondertussen ook als geen één wat er voor te doen is om zo' n organisatie tot een goed einde te brengen.
Zelfs als voorrijder heb ik van deze prachtige rit kunnen genieten en dat is ook al heel wat.

Mijn augustusrit staat ondertussen ook al voor de deur en deze werd ook uitgestippeld in het Ardense. Ze is nog volop in voorbereiding en ik hoop dat ik ze op hetzelfde niveau zal kunnen brengen als deze van U.

Kortom, volgens mij was dit top en heb er een ganse dag van genoten. PROFICIAT

En nu met alle aandacht uitkijken naar de 8 augustusrit.

Groetjes.
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Zomerrit 4 Juli 2010

Bericht door terdonkske »

Gertje , proficiat met die prachtige rit , zeer geslaagd alleen wa weinige rechte stukken .. :roll: :roll: , neen , het was op en top . Prachtig weer , goed gezelschap en zoals gewoonlijk een toffe bende . Ook onze dank aan de bestuursleden die met hun inzet het vaandel hoog houden en niet vergeten de dames , die het maar willen dat hun ventjes gaan toerkes rijden . Ook bedankt aan onze voorrijder Dolf en hekkensluiter de snorrende snor . En iedereen in groep drie . Nu weer afwachten op de augustusrit , en hopelijk ook zo mooi , met prachtig weer en goe gezelschap .
En voor degene die er nie bij waren ....ge hebt weer iets gemist .

Groetjes Patrik en Monique :) ;) :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Chief
125 cc
125 cc
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 jun 2009 11:43
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Willebroek
Status: Offline

Re: Zomerrit 4 Juli 2010

Bericht door Chief »

Gert ,

Een dikke grote pluim op uwen hoed zenne makker , chapeau veu dees prachtige " zomerrit " in elkaar te steken !
Ook de andere helpende handen zoals bestuursleden & voorrijders van alle groepen een dikke proficiat om, de ene al wat sneller dan de andere , onze toffe bende door het zonnige & warme Ardense landschap te loodsen :cool:
De afwezigen , hadden zoals steeds , ook nu weer ongelijk , en of ze wa gemist hebben :lol: :lol: :lol:
Aan groep 3 , nen dikke mercikes veu de reeds gekende en geprezen gezellige sfeer in de groep , het was gewoon een zalige dag motorijden , gewoon top :D :razz: :D
Wij tellen al af naar 8 augustus 2010 voor de DOLFrit , die naar ik uit zéér goede bron vernam weer een pareltje zal zijn ;) .
Wij zullen der zijn met onze :fjr2: en hopelijk is dan de :sunny: ook weer van de partij !!!!!!

Grtz ,
Ivan & Erika
Zonder omwegen zeggen waar 't op staat ... That's the way I like it !
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Zomerrit 4 Juli 2010

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Gert den Mmmmm......BEER,
Was me dat een ritje hé.Al die mooie bochtjes 't was weer een leerschool voor mij weet je.Zeeeeer mooi samen gestoken en genoten van deze voortreffelijke dag.Keider mee mijn duifke op zein beste van genote zulle.Weer veel :lol: lachende gezichten en gemotiveerde fjr en andere bikers gezien.Wat amusant om zo u zondag af te sluiten met zicht op een volgende zweetiggerige en( harde... )werkweek.Weer lekker gesmeerd tijdens de stopkes durf nie meer op den baskuul :? te gaan staan,wel als er geen batterij in zit :D....das 't voordeel van één met batterijen als ge 't mij vraagt .Bedankt aan onze voorrijder Dolf en onze afsluiter Luc,daar tussen zaten we lekker goed zonder zorgen.Alsook de groeten aan alle fijne makkers van groep 3,alsook natuurlijk van de niet te vergeten groep 1 & 2.Na mijn heel zware werkweek,moek wel zegge da mein pijppe uit woas zunne,woare content dak bove mein ligkavente zag stoan,ééne kier rond keike in kwoare verkocht.Bedankt aan het bestuur en alle helpers voor deze alsook weer een onvergetelijke dag die nu op foto's in een verdwijntruc word weggegoocheld in de map van der " herinneringen 2010 ".


En nu op naar den Augustusrit van onzen Dolf,zal moete zien dak geen te zware werkweeke é ...in dak goe uitgerust ben veur weere al die :o bochtses ek al huurt.


Vele groetjes,
Doeiiiiiiiiiiiiiii
De Stropkes :D & :D .
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zomerrit 4 Juli 2010

Bericht door Snorry »

Mooie rit, prachtig weer, goed gezelschap, vlot tempo, meer moet dat echt niet zijn. :D
@ allen, bedankt voor de geslaagde dag en hop naar de volgende Ardennenrit, daar kunnen we niet genoeg van krijgen :mrgreen:
@ Inrichters, een dikke :thumbleft:

Mvg, ;)
Snorry

Ps: na een dagje Ardennen knipperen mijn ogen als powerleds :lol: :D :shock: :o :mrgreen:
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Zomerrit 4 Juli 2010

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

klik voor fotocollage



Alweer een mooie dag tijdens Gert zijn zomerrit door de Ardennen.

Groetjes,De Stropkes.
Laatst gewijzigd door Abeloos op 09 jul 2010 12:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dubbele posting
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
gert
Status: Offline

Re: Zomerrit 4 Juli 2010

Bericht door gert »

Hoi ;

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor hun deelname ,de sfeer en de leute :D ook niet vergeten om onze Johnny en Max te bedanken ,zonder hun was het allemaal niet mogelijk geweest ,op naar de augustusrit van onze Dolf wat volgens de eerste foto's ook een voltreffer gaat worden . Jullie worden verwend :!:

Mvg Gert :)
Fandango
Status: Offline

Re: Zomerrit 4 Juli 2010

Bericht door Fandango »

Hey Gert,

Heb vandaag je rit eens nagereden met t'vrouwke, proficiat, knap gedaan !
We hebben er echt van genoten, het was wel een beetje ( véééél ) te warm :(


Greetzzz
Plaats reactie