Lenterit 8 mei 2011

Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Re: Lenterit 8 mei 2011

Bericht door Abeloos »

Een beetje laat ma ook onze €€€,kes zijn overgemaakt.
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
gert
Status: Offline

Re: Lenterit 8 mei 2011

Bericht door gert »

Hoi ; :D

Bij deze;iedereen bedankt voor de vlotte medewerking . :thumbleft:
Tot zondag op de lenterit .

Mvg Gert ;)
jozef1953
Status: Offline

Re: Lenterit 8 mei 2011

Bericht door jozef1953 »

hallo, ik ben geen lid van de club maar ik wou graag weten op welke manier jullie rijden is dit op gps bestand of papieren roadbook, kan het individueel of moet het in groep? Kleine groepjes ? of misschien gewoon in grote groep met een voorrrijder? Ik heb een fjr met gps erop, ik wil misschien weleens de sfeer komen opsnuiven van de club.
Groeten Jozef
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Lenterit 8 mei 2011

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Jozef,

Eerst en vooral welkom op het forum der FJRijders :notworthy:
Wat betreft je vragen omtrend de organisatie van onze ritten :arrow: onze ritten worden steeds in groepjes van 7 tot max. 10 moto's gereden en dit met een voorrijder en een hekkesluiter.
De groepen worden ingedeeld van sportief toeristisch rijden tot rustig toeristisch rijden en hierin maak je in het begin zelf een keuze waarin je wil meerijden, de groepjes vertrekken om de 7 min. zodat ze elkaar niet inlopen tijdens het rijden maar dat ze elkaar toch nog is zien tijdens een stop :thumbleft:
De ritten worden op gps gereden en worden 2 dagen voordien aan de clubleden verzonden zodat zij deze ook terbeschikking hebben want zij nemen dan ook gratis deel :!:
Voor FJRijders die nog geen lid zijn vragen wij €5,00 als deelname en personen met een ander merk of model van moto betalen €8,00 om te komen deelnemen :sign13:
Indien je wenst van het gps-bestand terbeschikking te krijgen, stort je je vijf euro als deelname tijdig op onze FJRijders rekening en krijg je het bestand ook 2 dagen of daags voor aanvang van de rit toegestuurd. Vermeld dan wel op welk mailadres je dit graag wil ontvangen :?:
Als je de betaling de dag zelf wil doen, dan heb je spijtig genoeg het gps bestand niet ter beschikking en kan je mee met een groep de rit volgen :headbang:
Over de sfeer kan ik zeggen dat deze ongelofelijk plezierig is en wees gerust, je zal onmiddellijk in de groep worden opgenomen want voor vriendschap en het sociaal zijn, daar staan de FJRijders bekend voor :wav:
De eerste groep vertrekt steeds om 9u30 en de rit word in delen gereden van stukken tussen de 50 a 60 km met dan telkens een korte stop voor plas of rookpauze, s'middags is het ongeveer 1u30 dat we uittrekken voor een maal te nuttigen tijdens een gezellige babbel :lurk:
Zo, dit is het ongeveer van wat ik je kan vertellen over onze ritten :salut:
Wij hopen dan ook is om je te mogen ontmoeten zodat we eens nader kennis kunnen maken en je kan zien hoe het er bij ons aan toe gaat tijdens zo'n bijeenkomst voor een rondrit :smileinbox: :cheers: :headbang:

Groetjes en hopelijk tot een spoedig wederhoren of ziens :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Lenterit 8 mei 2011

Bericht door witse »

Er moet iemand de laatste zijn hé,dus zet mij en mijn klein serpentje er ook maar bij. Vermits ik nog op een zwaar dieet sta :sad10: bestel ik alleen maar eten voor :smurfin: . Dat mag dan een soepje zijn & salade met kip en een dessertje erbij . Zelf zal ik ter plaatse wel zien wat ik kan eten en anders breng ik een boterhammeke mee . Dus tot zondag allemaal :wave01:


Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: Lenterit 8 mei 2011

Bericht door Spitfire »

Juist terug van een lang weekend,

Als het nog kan, mag je mij ook op het lijstje zetten.
Ik schrijf nu rap 10.5 euro over dan kan ik zondag misschien nog genieten van:
Paté, kip en dessert.

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
gert
Status: Offline

Re: Lenterit 8 mei 2011

Bericht door gert »

Hoi ;

Gijllie moogt ook mee ; hoe meer :fjr: hoe meer :love7: :lol: :cheers: :sunny:

Mvg Gert

( Niet denken dat ge te laat zijt ,ge kunt nog inschrijven om mee te rijden tot zaterdag, voor't eten zoeken we een oplossing en anders effe bellen op 016/73 51 51 Gert )
Gebruikersavatar
snelle eddy
In Memoriam
In Memoriam
Berichten: 175
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:51
Mijn motor is: FJR1300AS '07
Regio: Antwerpen
Locatie: de kempen
Status: Offline

Re: Lenterit 8 mei 2011

Bericht door snelle eddy »

met ne zware kop v/d (tongerlo)dorpsfeesten moet ik jammer genoeg verstek laten .
hou het rubber op zijn plaats en we proberen volgende keer nog is .
have fun and see you next time
Fandango
Status: Offline

Re: Lenterit 8 mei 2011

Bericht door Fandango »

Hey makkers,

Hier geen zware kop of iets anders, hebben er gewoon geen zin in. :cool: :?
Alvast veel plezier en hou het veilig.

Grtz
Manno
Status: Offline

Re: Lenterit 8 mei 2011

Bericht door Manno »

Hoi gasten,
Tot onze grote spijt kunnen wij niet mee met de rit. :( :cry:
Hebben andere sociale verplichtingen :evil: :evil:
:banghead: :banghead: :banghead: wou dak mee kon, maar geraak er verdoemme niet tussen uit :dontknow:
Aan allen die toch het geluk hebben mee te kunnen, veel plezier, en hou het veilig. ;)

Grtz
M&A
Plaats reactie