LENTERIT 2012

FJRmart
Status: Offline

Re: LENTERIT 2012

Bericht door FJRmart »

A wel mensen,

Paul en ik zijn ook weer goed thuis aangekomen om 18:15. Net voor de grens werd de weg nat en thuis hoorden we dat ze de hele dag regen hebben gehad. Dat is zeker de regen die voor jullie bedoeld was maar Walrus zorgde dat deze in limburg viel en wij geen spat meekregen ;)

Verder vond ik jullie onthaal als vanouds, terig van weggeweest zullen we maar zeggen. Max liet al doorschemeren dat een verdere samenwerking gewaardeerd werd.

Dolf bedankt voor de route, ik dacht dan België dun bevolkt was maar daar zit mijn gedachte fout. Toch weer lekker gestuurd en hopelijk komen er geen verrassingen achteraf. Met de voorkennis van Dolf zal hij ons om de meest fotogevoelige plekjes geleid hebben :mrgreen:

Corine, Carolijn, René, Jolly, Paul en Toon bedankt voor de gezelligheid, in hoeverre ik vandaag gezellig was :mrgreen:


Nou laat ik maar stoppen anders hebben jullie niet meer veel te melden.

Ohh ja, we horen het wel als je een dezer dagen de productie van foto's en video klaar hebt ;)

Mensen nogmaals dank en zeker tot binnenkort.

groet,
Martain
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: LENTERIT 2012

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Dolf,

bedankt voor de fijne rit in je thuishaven.Het was een prachtige rit langsheen de mooie groene zone van deze kant van het Temse enz.We hebben er van genoten en bovenop is het de ganse dag droog gebleven en dat was super voor deze rit.In het verleden heb je meer of éénmaal het weer niet meegehad op je mooie ritten.Ik denk dat we geluk hadden niet in de Ardennen te vertoeven deze keer want daar heeft het weer al eens geregend.

De etablissementen waren zorgvuldig uitgekozen voor de stops.Het middageten was PICO-BELLO en verzorgd geserveerd. :thumbleft: GOEDE KEUZE.


Ook bedankt aan het voltallige bestuur ,onze begeleiders en het fijne gezelschap in de bende.Ons éérste deel van de rit hebben we zeer snel afgewerkt en waren we zeker voor eens de snelste groep.Nochtans niet te begrijpen want we hebben met glans onze 51 kilometer afgewerkt.Vermoedelijke hebben we dit in vogelvlucht gedaan :lol: ik weet het bij "GOD"nog niet hoe dit kwam ;)

Verder wens ik ieder een fijne werk- of rustweek.
Groetjes,
en tot op den BBQ
De Stropkes :D & :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Walrus
Status: Offline

Re: LENTERIT 2012

Bericht door Walrus »

Walrus schreef:Jullie kennen mijn reputatie zeker nog niet (of niet meer)?
Als ik aan een toerrit deelneem, is het altijd mooi weer!
Dus zo ook morgen.....beloofd!
Deze luchten zagen we vandaag tegen de middag aan de Schelde :cool:
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
FJRPaulES
Status: Offline

Re: LENTERIT 2012

Bericht door FJRPaulES »

Ook ik wil me hartelijk bedanken jegens de organisatie en ons clubje voor deze mooie en gezellige tour.
Wij hebben het droog gehouden,dankzij Toon, maar hier in Limburg (NL) heeft het de ganse dag geregend cq motregen. :cry:

Als er mensen zijn die interesse hebben in een spatlap (gemonteerd voor het achterwiel) zoals bij Corine, Martain en mij zelf ter "voorkoming" van lekke achter banden en bescherming van het link systeem kunnen een mailtje sturen naar paulvlake@ziggo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan er binnenkort een aantal leveren.

Deze is onder mijn fiets gemonteerd.
Afbeelding

Groet PaulES
wico
75 cc
75 cc
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:50
Mijn motor is: FJR1300AS '07
Regio: Antwerpen
Locatie: Mechelen
Status: Offline

Re: LENTERIT 2012

Bericht door wico »

Dolf,

Fantastisch gedaan man :!:
Zeer mooie rit, uitgelezen stops ... in één woord "Picobello" :thumbright:

Misschien : in 't vervolg de 'sluipwegen' met tippex wegwerken in de GPS-route :?:
Anderzijds, Patrik, ge had gelijk om ze te gebruiken. Ze moeten de kat maar niet bij de melk zetten :dontknow:

Bedankt aan de ganse gezellige groep voor deze keitoffe dag :cheers:

:salut: Wilfried
Waar een wil is, is een weg maar ... op de mijne zijn soms wegeniswerken.
el pareton
Status: Offline

Re: LENTERIT 2012

Bericht door el pareton »

Hola Dolf

Bedankt voor deze goed georganiseerde rit,
Mooie toerrit,zeer goede stopplaatsen, lekker gegeten ;) , ganse dag droog met af en toe wat zonneschijn
(Stefaan H had dan toch gelijk) wat wil een mens nog meer ? :D
Ook bedankt voor de mensen die achter de schermen meegeholpen hebben ;)
Ik heb ook eindelijk wat gezichten kunnen plakken op al die gekke namen op het forum :D
Toffe bende !
Ik kijk al uit naar de volgende rit :lol:

Groetjes
El Pareton (Norbert)
bigger
Status: Offline

Re: LENTERIT 2012

Bericht door bigger »

Goe gedaan Dolfke,
Grtz,
Bigger
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: LENTERIT 2012

Bericht door StefaanH »

@ El Pareton: natuurlijk had ik gelijk! Vraag maar aan mijn madam, ik heb altijd gelijk :twisted:

@Dolf: Fantastische rit man, goed gedaan. Ook de groep waar ik inzat was heel goed. Toffe bende, en goed gereden.

Voor mezelf was het een klein beetje minder leuk omdat ik af te rekenen had met een technisch mankement aan mijn brommerke. Sommigen van groep 3 hebben het wel gemerkt: aan kruispunten en verkeerslichten dikwijls stilvallen, schokkend rijden op lage toerentallen ... Ik dacht al dat ik met vuile benzine reed die de boel blokkeerde. Tijdens de rit naar huis terug zijn daar nog elektrische storingen bijgekomen: het lichtje van de ABS dat verschillende keren ging branden, mijn pinkers die een eigen leven gingen leiden ... Leuk was het niet meer.

Omdat er elentrik mee gemoeid was en op aanraden van Max vandaag eens op onderzoek geweest en begonnen met de batterij. En ja hoor, meteen BINGO: de bout van de pluspool zat los !! Het zaakje deftig vastgezet, testrit, en alles is weer okidokelie ... Dus ook dat stilvallen was te wijten aan dat slecht kontakt. Eigenlijk logisch, als de injectie en de ontsteking geen stroom krijgen dan draait met moteurke niet hé ...

Dit even terzijde.

Groep 3 heeft wel geschiedenis geschreven. Wij waren de meest gedisciplineerde groep ooit. Netjes zoals het reglement voorschrijft hebben wij steeds de kopman gevolgd. De kopman heeft uiteraard de bevoegdheid af te wijken van de geplande route indien de omstandigheden dit noodzakelijk maken. En Terdonkske en Witse hebben dat perfect gedaan!! :twisted: :mrgreen:

En de Slurf heeft bewezen dat hij kan eten voor twee. Hoed af !! :cool:

Samengevat: Dolf mag fier zijn, het was een fantastisch geslaagde dag!

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: LENTERIT 2012

Bericht door slurf »

Dolf, gij hebt dat goe gedaan, nekeer geen nat pak dat is kunnen ;) nu ge weet hoe het moet willen dat in de toekomst natuurlijk ook. De stops waren goedgekozen en het middagmaal dat was perfekt geregeld, nog van dat.
grtj Slurf
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: LENTERIT 2012

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Dolfke prachtige rit en ik kan het weten, want in onze streken een goede motorrit uitstippelen is niet gemakkelijk zulle. :thumbleft: Daarbij ook nog eens goed weer meer moet dat niet zijn. wat moet ik er nog aan toevoegen alles is hierboven al vermeld. Het gezelschap in groep één viel ook mee en er werd vlot en aangenaam gereden, geen flikken te zien ze moesten allemaal thuis blijven van den Dolf. :director: ( van horen zeggen )
Ah ja hoe die mannen uit groep drie het hebben klaargespeeld groep 1 en 2 te passeren zonder hun te laten opmerken is voor iedereen een raadsel. Volgende keer allemaal in de groep van den Burgemeester om dit te weten te komen. :read2: ( tip: misschien om te bezuiningen met de huidige prijzen aan de pomp ) :mrgreen: :mrgreen:
Nu is het nog eventjes wachten op de volgende rit, maar gelukkig is er de BBQ. :!: :!:
Groeten
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie