bliksem snelle toyyyyyyottttttttaaaaaaa

Het virtuele praatcafé.
Gebruikersavatar
snelle eddy
In Memoriam
In Memoriam
Berichten: 175
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:51
Mijn motor is: FJR1300AS '07
Regio: Antwerpen
Locatie: de kempen
Status: Offline

bliksem snelle toyyyyyyottttttttaaaaaaa

Bericht door snelle eddy »

hello gasten , (grappig verhaaltje)
Zoals gewoonlijk ga ik (bijna)altijd bij de zelfde pomp tanken in geel op den antwerpsesteenweg . Maar gisteren was er toch een ander wagentje dat mijn aandacht trok . Op de terugweg naar huis krijg ik rood en zet me netjes op het rechtserijvak . Nu de meeste mensen geven op het linkse baanvak wat extra gas om verder in te voegen , maar dit was ne raket precies .ik laat die man voor mij invoegen en zie zijn nummer plaat 1-AMG- XXX en hier moest ik lachen "de kleine schumie met zijn toyotake " Bobke moest de volgende straat rechts en zet mijn plinker op , maar kleine schumie draaide ook naar rechts hij met gierende banden en ik wachtende voor een gaatje om te passeren door den bocht aan swing city te tongerlo . Mijn tweede viteske uitgereden derde en door geschakeld naar vijfde komt da toyotake naar een tweehonderd meter verder te zijn in mijn gat rijden dat ik de warmte van zijn koplampkes in mijne nek voel en dit tegen circa 160 meterkes/uur . met enkel de topcase der op lijkt me dit nog aanvaarbaar . jammer genoeg alle mischien ook weer niet is dit een kaars rechtebaan met op't einde een flitskas als eindmeet gevolgd met enkele linkse en rechtse bochtjes wat in't voordeel is van't fjrke .
het kereltje met het toyotake respekt man ik peins dat dit geen standaard motorke is ,maar ik wil u toch gene tweede keer tegen komen .

de snelle en het kleine toyotake
Plaats reactie