zomerrit dd 13 juli 2008

Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,

Droopy bedankt voor de stickers man, ze staan er heel mooi op en eindelijk staat er een B op mijn motor.
Tof iniatief, dit was ik vergeten te vermelden
Groeten
Annick & Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
FJbaRt
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door FJbaRt »

Aan alle deelnemers,

Bedankt voor jullie aanwezigheid. Het is altijd een plezier om voor zo'n toffe bende een rit te organiseren. Het doet natuurlijk extra deugd als we na de rit jullie positieve reacties mogen lezen. Altijd goed voor de motivatie. ;)

Natuurlijk ook een extra dankwoordje aan Droopy. Hij bezorgde ons een schitterend en praktisch cadeau met voor iedereen een persoonlijk tintje. Bedankt Bert :!:

Wat die buienradar betreft, dat is een optie op mijne ZUMO. :mrgreen: Het is nog in een testfase, want af en toe werden we toch wat natgedruppeld. Het werkt dus nog niet perfect.
Luc (@Yamaha) heeft me beloofd dat hij nog een laatste test zal uitvoeren tijdens zijn reis naar Schotland. Als hij het daar volledig droog kan houden, dan komt de optie voor iedereen beschikbaar. ;)

Groetjes,

Bart
Gebruikersavatar
yamaha
250 cc
250 cc
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:58
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: Tielt (België)
Contacteer:
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door yamaha »

@FJbaRt
Bedankt voor het uitstippelen van de mooie route.
Terug enkele onbekende stukjes van Frankrijk ontdekt. :)
Hopelijk zijn de slechtste dagen tijdens onze 15daagse trip over de plas kwa weer zoals gisteren.
En de rest echt :sunny:

@Droopy
dank voor de klevers
Groetjes Sabien & Luc

Afbeelding
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door Flykiller »

prachtig,ongeloofelijk,machtig,heeeeel schoon, waauw wat een rit.
schrijf ons maar al op voor 24 augustus.
ook nog bedankt voor de knappe B die juist groot genoeg is (of klein genoeg, :roll: eigelijk juist goe)
vanaf nu kunnen we dus zien wie er voor ons rijdt, ik heb alvast een loep achter mijn brievenbus gezet. :lol:
tot de volgende.
grtjs flykiller
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door jantje2 »

Danneke schreef:Dringend gezocht: ne intelligente mens die tomtombestanden kan omzetten in nen echte gps!!!
:cool:
Kijk even je PM na
Groetjes
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door slurf »

Gewoon weg zonder al teveel woorden ;) ik heb er geen woorden voor.Alle, maar dan ook alles was :D :D :D :D kadoke's, waarvoor dank (vind ik mijn brommerke tenminste terug) ;) het gezelschap waarvan ik weinig heb gezien(zaten achter mij) :cool: de bijna perfekte rit (iets te kort) :) de perfekte temp om de'n FJR te laten bollen :cool: met andere woorden, er zijn geen woorden voor (na heb ik nog niks geschreven) :roll: maor da's oek m'en sterkste kant ni, maor gewet wel wat ik bedoel nietwaar.
alle het was meer dan goe
groetjes
Slurf & Mamaharibo
CBRider
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door CBRider »

Zoals zo vele clubleden voor mij reeds gezegd hebben, gewoonweg perfect. Met zelfs af en toe een klein muggepiske om het stof te blussen.

Grtz
Francois en Juliette :cool:
Laatst gewijzigd door CBRider op 15 jul 2008 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
gert
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door gert »

Thanks Bart , voor de toffe rit ,we hebben ervan genoten , meer van dat , toffe sfeer en toffe groep waarmee we samen de kilometers hebben afgelegd , weer een paar nieuwe FJRijders leren kennen, geen ongevallen of lekke banden , spijtig van het afwaswater da ze daar koffie noemen :mrgreen: , maar op de markt in Ieper daar kennen ze echte koffie .Thanks Droopy voor de stickers .

Groetjes Gert en Christiane :D
Thunderace
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door Thunderace »

Danneke schreef:Nee nee mannekes! 't Was omdat den deze zijn regenfrakske aanhad dat JULLIE droog bleven!

Dringend gezocht: ne intelligente mens die tomtombestanden kan omzetten in nen echte gps!!!

Groetjes,
Danneke.
:cool:
Pff, der is dus maar éne echte gps...en da's den Tomtom... :)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door FJR-Freak Max »

Aan alle aanwezigen op onze "FJRijders Zomerrit"

Zoals hier al meermaals gezegt kunnen en mogen we onze "Secretaris FJbaRt" een dikke proficiat wensen met zijn rit die hij ons voorgeschoteld heeft, het was er eentje om vlotte bochtjes te nemen en dat hebben we dan ook gedaan he :toothy9: :cheers:

Wij willen dan ook als bestuur iedereen bedanken voor zijn aanwezigheid en in het bijzonder onzen "Droopy"voor de geleverde speciallekes waar iedereen uiterst tevreden mee was, bedankt hiervoor Bert :notworthy:

Ja, het allerbelangrijkste is hier weeral allemaal vernoemt, het was de top of de bil en daar werken we voor om dit steeds aan jullie te kunnen geven al is het altijd niet even makkelijk maar we doen ons best :!:

Voor onze volgende uitgave op 24 augustus hopen we weer op de aanwezigheid van zoveel mogelijk club & forumleden, de "CLUBHUIS RIT" zal dan misschien niet zo snel en bochtig worden maar ze zal dan weer andere charmes hebben om U te kunnen tegen zeggen waar iedereen zal van genieten :wav: :thumbright:

Groetjes en tot ons volgend evenement :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie