Clubreis_'15 Treis-Karden a/d Mosel

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Clubreis_'15 Treis-Karden a/d Mosel

Bericht door Abeloos »

Beste FJRijders,

Met enige vertraging kunnen we jullie onderstaand alle informatie betreffende de komende, jaarlijkse clubreis meegeven:
Integenstelling tot wat er jullie is meegedeelt op de ledenvergadering, gaan we WEL in de moesselstreek maar NIET naar het eerder vermelde hotel :!:
We hebben daar spijtig moeten ervaren dat de uitbater zich niet aan de eerder gemaakte afspraken heeft gehouden en bijgevolg het hotel plots voor een hele week was verhuurd aan een andere bende :roll:
Met de rug tegen de muur zijn we met de nodige spoed op zoek gegaan naar een ander, minstens evenwaardige hotel. Na het terplaatse bekijken van enkele potentiële hotels is onderstaande voor prijs/kwaliteit als keuze gemaakt:

"Mosel-Hotel Ostermann" te Treis-Karden aan de Moesel :!: ( http://www.mosel-hotel-ostermann.de )

Dit betekend dat er ook in 2015 een "FJRijders-weekend" zal plaats vinden en dit voor de 7e editie :!:
Naar jaarlijkse gewoonte is dit opnieuw het eerste verlengde weekend van september: Vr 04/09 t/m Ma 07/09
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Een delegatie van ons bestuur heeft reeds een prospectie gevoerd en het hotel met bijhorende keuken goed bevonden. Wederop kunnen we dit jaar een zwembad aanbieden, alle kamers zijn voldoende ruim, proper en voorzien van alle comfort :sign13: Tevens zijn er garageboxen die de motoren de nodige stalling en bescherming bieden tijdens de nacht :sleepy2:

:arrow: prijs per koppel/kamer/dag = € 98,00. Voor 3 nachten betekend dit € 294,00
:arrow: prijs per single/kamer/dag = € 49,00. Voor 3 nachten betekend dit € 147,00
INSCHRIJVEN KAN TOT 18/03/2015 :!: :!: :!:

Voor vlot en correct verloop van de betalingen hebben we volgende vastgelegd:
:arrow: Een voorschot dient VOOR 30/04 betaald op onze rekening en het resterende bedrag VOOR 08/07 :!:
:arrow: Het voorschot per koppel bedraagt € 94,00 + een resterend bedrag van € 200,00.
:arrow: Het voorschot per single bedraagt € 47,00 + een resterend bedrag van € 100,00.

Hou er rekening mee dat de verschuldigde bedragen tijdig dienen betaald te worden en dit op onze FJRijders Rek nr: BE72 7340 1945 8916 met vermelding van je nickname + voorschot of afrekening Clubreis2015. Pas na ontvangst van het voorschot (geboekt voor opgegeven datum), is uw deelname verzekerd :!:
Uiteraard geven wij opnieuw voorrang aan clubleden :!: wanneer er zich meer kandidaten melden dan er kamers beschikbaar zijn, telt de datum van inschrijving om de lijst van deelnemers op te stellen :idea:


Verder willen we er ieders aandacht op vestigen dat kosteloos annuleren slechts mogelijk is tot 1 maand voor afreizen. Het bestuur kan ook niet in een annulatie verzekering voor groepen voorzien wat betekend dat:
indien u annuleert in de laatste 30 dagen voor afreis men zijn centen kwijt is :o


Inschrijven is niet meer mogelijk:
  1. Abeloos & Yammie
  2. Max & Kanga
  3. Johnny
  4. Witse & Klein Serpentje
  5. Terdonkske & Fazerke
  6. Slurf & Maria
  7. StefaanH
  8. Keke
  9. FJRmarcel & FJRannick
  10. Arthur & Vriendin
  11. Lex_yam & Martine
  12. Snorry & Sandra
  13. Koboloi & Koboloika
  14. Stropke & Tortelduifke
  15. Spitfire & Mady
  16. Sanchez & Patris
  17. Flykiller & Miss Flykiller
  18. Motoplezier
  19. Heatingmann & Linda
  20. Danneke
Aantal deelnemers: 20 kamers :sleepy2: - 35 personen :wav:
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: FJRijders-Weekend Mossel 2015

Bericht door StefaanH »

Zet mij maar op het lijstje met een single kamer :cool:

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
GS-Keke
1300 cc
1300 cc
Berichten: 466
Lid geworden op: 10 feb 2011 16:08
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg
Locatie: Leopoldsburg
Status: Offline

Re: FJRijders-Weekend Mossel 2015

Bericht door GS-Keke »

Idem als Stefaanh. Single kamer voor den deze!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Clubreis_'15 Treis-Karden a/d Mosel

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Wij gaan ook mee.
Zet mij en mijn vrouwke maar samen in een dubbele kamer dat is gezelliger. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :? :shock: ;)
Het ziet er goed uit mannen, bedankt om dit allemaal nog in orde te brengen.
groeten
Marcel & Annick
Laatst gewijzigd door fjrmarcel op 04 jan 2015 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
Mork
1000 cc
1000 cc
Berichten: 151
Lid geworden op: 10 mar 2008 21:11
Mijn motor is: FJR1300AS '17
Regio: West-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Clubreis_'15 Treis-Karden a/d Mosel

Bericht door Mork »

Euh, 't kriebelt om mee te gaan :roll: :roll:

Voor zover nu al geweten is, wat is in grote lijnen de planning van die vierdaagse ?

groeten
Mork
Livin' by heart and mind
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Re: Clubreis_'15 Treis-Karden a/d Mosel

Bericht door Abeloos »

Mork schreef:Voor zover nu al geweten is, wat is in grote lijnen de planning van die vierdaagse ?
Marc,

Lees er eens de topic van de clubreizen van afgelopen jaren op na, dan zal je een heel goed beeld hebben wat deze reizen te bieden hebben ;)
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
lex_yam
Clublid
Clublid
Berichten: 483
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:09
Mijn motor is: FJR1300AE '14
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Clubreis_'15 Treis-Karden a/d Mosel

Bericht door lex_yam »

ja ja zet er ons maar bij

groetjes :D :D :love9: :love9: :love9: :director: :fjr:
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubreis_'15 Treis-Karden a/d Mosel

Bericht door Snorry »

Zet Snorry & Sandra maar op jullie lijstje. ;)
Hotel Ostermann is voor ons geen onbekende :shock: , voor de twijflaars :arrow: prima hotel, lekker eten en div. faciliteiten.
Einde reclame :o
Nu krijg ik toch een maxke hé :mrgreen: :geek:
Euh... kamer met kingsize bed :idea: :!:

Doei,
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubreis_'15 Treis-Karden a/d Mosel

Bericht door FJR-Freak Max »

Mork schreef:Euh, 't kriebelt om mee te gaan :roll: :roll:

Voor zover nu al geweten is, wat is in grote lijnen de planning van die vierdaagse ?

groeten
Mork
Hey Mork,

Om op je vraag te antwoorden :arrow:
Vrijdag, dag van vertrek word een bijeenkomst geregeld op een vooraf bepaald RV punt, vandaar maken we er een dagtrip van tot aan het hotel waar we dan na een warm douchke en lekker te hebben gegeten nog een gezellige avond kunnen hebben. Iedereen is vrij van te doen en te laten wat ze willen op het ganse weekend, hiervoor hebben we geen regels die we opleggen.

Voor zaterdag en zondag zijn er twee ritten die wij als bestuur voorzien en je rijd mee met wie je graag mee wil rijden, gewoonlijk word dit de vrijdagavond onderling afgesproken met wie je mee wil en zo worden er dan groetjes gevormd.

Wil je de zondag mee met een andere groep, wel dan is je dat gegund want je bent in elk groepje welkom om mee te rijden, maar het is wel zo dat als je de zaterdag met een groepje meerijd en deze voor route 2 kiezen, dat je dan zondag met een groepje mee wil en die de zaterdag route 1 hebben gereden, dat je dan terug route 2 zal moeten rijden als je je daar bij wil aansluiten, en dat is normaal niet de bedoeling he. Hou daar dan ook wel rekening mee als je op de twee dagen niet met dezelfde groep wil optrekken he en nogmaals je bent vrij van doen wat jezelf wil :idea:

S'avonds word er dan wat leute en plezier gemaakt met verhalen waar je knieën van open liggen omdat je zo laag tegen de grond hebt geweest vanop je stoel :D :mrgreen:

Op maandag word er normaal ook in groetjes huiswaarts gereden of als je graag snel en alleen wil rijden, het is naar ieders wens dat dit kan gebeuren.
Dat is het zo een beetje in grote lijnen wat ons weekend betreft, nu is het aan U om te beslissen of je dit eens wil ervaren van wat ons FJRijders Weekend te bieden heeft :wav: :headbang:

Hopend hiermee op je vraag een antwoord te hebben gegeven :idea2:

Groetjes en tot wederhoren :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Clubreis_'15 Treis-Karden a/d Mosel

Bericht door Koboloi »

Graag een kamer voor koppel K & K :razz: :geek:
We kijken er al naar uit naar het Mosel-hotel Ostermann en de rest natuurlijk :!:
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Plaats reactie