Augustus Rit 09/08/2015

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Augustus Rit 09/08/2015

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Club & Forumleden, ;)

Eerst en vooral wil ik iedereen die in de maanden Juli of Augustus op verlof vertrekken een fijne vakantie toewensen, geniet er met volle teugen van zodat je goed uitgerust terug zal komen om er hier dan weer met volledige overtuiging & goesting in te kunnen vliegen, wat dit ook moge zijn waar je mee zal beginnen :idea2: :laughing7:

Zo beste vrienden, dit gezegd zijnde wil ik als organisator van de aankomende "Augustus Rit" hiervan dan ook gebruik maken om deze aan jullie voor te stellen :evil5:

Onze "Augustus Rit" zal ditmaal gereden worden op het bochtige asfalt van de Ardennen, het word dus een mooie Ardennen rit die ik jullie zal voorschotelen :cheers:

De bijeenkomstplaats van deze rit is gelegen op de markt in “Hannuit”, daar verwelkomen we als bestuur de deelnemers vanaf 08u30 in de zaak
“La Brasserie Hannutoise” :stop:
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Nadat we alle deelnemers hebben toegesproken met hetgene ze moeten weten over de rit, zal zoals we het al enkele jaren gewoon zijn, de eerste groep vertrekken omstreeks 09u30 :arrow:
Vanuit Hannuit rijden we richting "Esneux", dit zal in het eerste gedeelte soms langs kleinere baantjes gebeuren, al moet ik zeggen dat die toch nog vlot berijdbaar zijn in groep :fjr2: :fjr2: :fjr2: :fjr2:
Het is ondertussen al wel algemeen geweten dat de prachtige geasfalteerde biljartwegen van 15 jaar geleden tot het verleden behoren :cry: , dus hier en daar zit er nu wel eens een stukje tussen dat de constructie heeft van een afgekeurde botsende petanque baan :? , al zal je die snel vergeten zijn als we beginnen aan de nog overgebleven mooie bochtige wegen en uitzichten :shock: :o
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

In "Esneux" toegekomen zullen we onze eerste drank & plaspauze houden vlak tegen de Ourthe in “Brasserie Le Belle Vue” :stop:
Er zijn daar op dit ogenblik nog wegenwerken bezig, al zullen we daar weinig problemen van ondervinden maar het ontsiert wel het uitzicht op de brug over de Ourthe als we op het terras gaan zitten terwijl we onze frisdrank of koffie nuttigen :occasion14: :coffee2:
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Als we Esneux achter ons laten zijn we vertrokken voor een mooi en bochtig parcours naar het welgekende stadje “Remourchamps”, waar we onze middagstop gaan houden net over de brug van de Amblève in de goed gekende Friturie “JP Snacks” :thumbleft:
Hier kan je het grommende maagje voorzien van lekkere frietjes met alles erop en eraan :tongue8: of je kan het ook iets simpeler houden met belegde broodjes die je er kan kopen.
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Nadat alle maagjes zullen gevuld zijn, vertrekken we weer voor nog veel meer bochtjes plezier richting “Èrezée”, hier krijgen we af en toe terug zo’n opgelapte baan voorgeschoteld maar het genot van de overige wegen zullen het gehobbel snel uit je geheugen wissen, je zal me hierover nog wel gelijk geven op het eind van de rit :idea:
In Èrezée houden we halt voor onze namiddagstop en gaan we in “Brasserie L’Arcade” al even nagenieten van wat de Ardennen ons al heeft laten zien van mooie landschappen en prachtige uitzichten :confused2: :toothy9:
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Voor het laatste deel van de rit vertrekken we vanuit het kleine Èrezée wederom langs wegen met bochtjes en bochtjes en nog eens bochtjes naar de reeds beroemde stad “Hoei” (Huy), al gaan we daar de “Muur van Huy” niet beklimmen zoals de renners van de “Tour de France” het dit jaar al puffend hebben gedaan :whip2:
In “Hoei centrum” eindigt de rit, al gaan we daar de drukte niet gaan opzoeken om parkeerplaatsen te vinden en dan nog eens een zaak waar we met z’n allen terecht zouden kunnen :nono:
Dit gaan we doen op de weg naar huis in de gemeente “Braives” dat ongeveer 16km verder gelegen is en waar we de mooie zaak
“La Bonne Fourchette” gevonden hebben met genoeg parkeer en zitplaatsen voor alle deelnemers :wav: :occasion14:
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Hier kunnen we dan goed onderuit geschoven op een stoel beginnen nagenieten met een frisdrank of koffie en eventueel een lekker Coupe aardbeien, Coupe Bresillienne, Coupe Dit…, Coupe Dat…. of Coupe Van Alles … :icecream: die we kunnen verorberen tijdens verhalen over de rit, de uitzichten of van hoe dikwijls er met de kniesliders in de bochten tegen de grond is gereden :D
We zullen het die dag van jullie dan wel allemaal horen :cheers:

Zo beste club & forumleden, dit is wat ik voor jullie in mekaar heb gestoken voor onze komende “Augustus Rit” van 2015.
Hopelijk mogen we jullie massaal verwachten zodat er zoveel mogelijk mensen van deze mooie rit zullen en kunnen genieten, want daar doen we het als bestuur tenslotte voor :notworthy:
Inschrijven kan vanaf nu en ik hoop als inrichter van de rit, dat “9 Augustus 2015” en dag is dat iedereen vrij zal gehouden hebben en we als bestuur dan zoveel mogelijk deelnemers mogen verwachten aan de startplaats in Hannuit :headbang:

Groetjes en tot dan :wave01:

Max :cool:

Deelnemerslijst:
  1. Max & Fanny
  2. Johnny
  3. Terdonkske & Monique
  4. Abeloos
  5. Witse & Sonja
  6. Jantje 2
  7. Flykiller & Martine
  8. Bertje
  9. mopsYanna
  10. FJRMarcel & FJRAnnick
  11. StefaanH
  12. Luc & Brigitte
  13. Stropke & Carine
  14. Danneke
  15. Balleke58
  16. Slurf & Mamaharibo
  17. Heatingmann
  18. Keke
  19. Koboloi
  20. Sanchez & Patris
  21. Spitfire
  22. Pol & Anita
  23. Martine
  24. Boxer & Sonia
  25. Pnobels
24 :fjr2: 1 Bmw= 36 pers.
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Augustus Rit 09/08/2015

Bericht door jantje2 »

Je mag mij er gerust bij zetten :D
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Augustus Rit 09/08/2015

Bericht door Flykiller »

He, zet ons maar bij de deelnemers.
Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
bertje
Status: Offline

Re: Augustus Rit 09/08/2015

Bericht door bertje »

Den deze ga ook mee
Bert
mopsYanna
Status: Offline

Re: Augustus Rit 09/08/2015

Bericht door mopsYanna »

ok moto in orde je mag mij er ook bij zetten
spijtig van de vorige rit

groetjes mops yanna
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Augustus Rit 09/08/2015

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen

Hallo bestuur zet er ons ook maar bij.
Groeten
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Augustus Rit 09/08/2015

Bericht door StefaanH »

Ikkenook ... :-)

Stefaan

Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Berichten: 720
Lid geworden op: 14 dec 2013 13:02
Mijn motor is: FJR1300AE '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Augustus Rit 09/08/2015

Bericht door Luc Plottier »

Wij zullen van de partij zijn.

Luc & Brigitte :geek:
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Augustus Rit 09/08/2015

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Zonder mankeren zulle....met ons tweetjes hé.


;)
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Augustus Rit 09/08/2015

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden ;)

De eerste selectie namen van de deelnemers staan reeds op de lijst :arrow: welke zijn de namen van de volgende selectie deelnemers die we erbij mogen zetten :?: :D
Laat de inschrijvingen dus maar komen, we noteren graag je naam bij op de lijst :evil5: :headbang: :cheers:

Who is next :idea:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie