Clubhuis route 24/08/2008

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Deelnemers,

Jullie zijn allen bedankt voor de aanwezigheid, het plezier en de vreugde die er tijdens de ritten telkens weer heerst :wav:
Het doet deugd om iedereen bezig te zien op stops of onderweg, altijd is er wel iets te beleven :cheers: :rolf:
Wat de wegomleidingen betreft, de laatste week heb ik in totaal 7 veranderingen moeten doorvoeren en dan nog bots je de dag zelf op wegenwerken of wegafsluitingen voor het één of ander evenement dat er doorgaat op die banen :evil:
Ja, ik kan je zweren om 3x het clubhuis als stopplaats te verwerken ben je een tijdje zoet om daar iets van te kunnen maken dat op iets trekt, wetende dat je met motaars bezig bent die graag bochtjes en van die lange sliertbanen berijden :dontknow:
We hebben ons uiterste best gedaan en dat durf ik met opgeheven hoofd te zeggen, een mooie rit naar de ardennen is zo gemaakt maar een goede rit waar je steeds na enkele honderde meters op flitspalen, verkeeslichten, verkeersdrempels, slechte banen en dan nog die stomme wegomleidingen botst, wel dan was het resultaat nog niet van het slechtste al zeg ik het zelf :dontknow: :headbang:

De reactie's op de deauville rijder zijn terecht, het zal zijn eerste en laatste rit geweest hebben bij de FJRijders :arrow: niemand verlangt dat je perfect met een moto moet kunnen rijden maar als je dan al niet bij de motaars hoort die een beetje met de moto kunnen rijden en je begint dan nog met een ganse dag op elke stop zoveel als mogelijk gebruik te maken van alcohol, wel dan ben je hier op de verkeerde plaats want we willen niet dat onze deelnemers door zulke personen hun veiligheid in gedrang komt te staan :salut:
Daarom wil ik zeker mijn excuses aanbieden aan de personen die hun op onze "Clubhuis rit" moeten ergeren hebben aan deze persoon :oops: maar je weet nooit van tevoren wie of wat er met je meerijd en als je het hun vraagt, ze zijn al jaren motaar en kunnen als de beste hun plan trekken :evil5:

Voor het overige was zoals bv: het weer :sunny1: , het eten :tongue8: en het gezelschap waarin iedereen vertoefde weer dik in orde en dat is volgens ons toch het belangrijkste wat we jullie op zo'n dag kunnen aanbieden, buiten de rit dan zelf maar dat heb je niet altijd in de hand als er op de dag zelf iets misloopt met de uitgestippelde route :homework: waar je dan zoveel werk en moeite voor gedaan hebt om ze te maken naar ieders lust :notworthy:

Hopend jullie met z'n allen terug te mogen verwelkomen op onze volgende rit die georganiseerd word door onze "Firechief" en doorgaat op 5 okt :idea:

Groetjes en tot hoors :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Flykiller »

Mannekes iet heeeel anders nu, tijdens de rit vorige zondag ben ik mijn geldbeugeltje met kleingeld ergens verloren :cry: :banghead: tijdens een stop denk ik. dus iemand een zwart lederen zakje gevonden met drie tirettekes (ritsen)???? er zaten namelijk nog twintigfrankstukken in, wreed gemakkelijk voor in de choppingkarretjes en die mis ik nu al :( :( .
grtjs Flykiller
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Koboloi »

Ben weer eens laat om enkele dankwoordjes te uiten, maar ja der moet toch ook nen laatste zijn hé :!:
Zelf in het Brabantse verblijvende weet ik dat het niet eenvoudig is om een deftige rit in elkaar te boksen.
Dus wat mij betreft was ik zeker tevreden over vorige zondag.
Dus, bedankt organisators, voorrijders, vrienden meerijders en meeëters (het waren mijn fritten :D ).
Ik heb mij goed geamuseerd en daar gaat het bij mij om.

@Witse,
:lol: Geen Rusland maar ook geen modderbad hé :!: :D :D

Het leven is geen snelweg, maar een landweg waar je af en toe stil moet staan om van het uitzicht te genieten.
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
den R1 zot
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door den R1 zot »

Zeg euh..... ik ben na gene ruzie maker moar euh.... over drinken gesproken....

De Max was zo goed (dikke mercie) om een paar vijzekes mee te nemen naar de FJR rit.
Hij zou die dan aan den ééne of andere straffe gast meegeven uit Antwaerpe!

Natuurlijk was één van die straffe gasten de Snorry (en Sandra).
Ik ben gisteren die vijzekes gaan halen bij hun thuis.... en .... moet eens iets weten? :?:
Hij heeft mij iets aangeboden om toch wel te drinken zekers.
(niet aangenomen trouwens)

Nu heb ik a goe liggen hé Snorry. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:notworthy:

Gij dacht da'k hier ging neerpennen waar we nog zo over gelachen hebben hey.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Snorry »

:thumbright: :thumbright: :thumbright:
:notworthy:

Mvg, ;)
Snorry
:mrgreen:
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door FJR-Freak Max »

alexander roggemans schreef:Mannekes iet heeeel anders nu, tijdens de rit vorige zondag ben ik mijn geldbeugeltje met kleingeld ergens verloren :cry: :banghead: tijdens een stop denk ik. dus iemand een zwart lederen zakje gevonden met drie tirettekes (ritsen)???? er zaten namelijk nog twintigfrankstukken in, wreed gemakkelijk voor in de choppingkarretjes en die mis ik nu al :( :( .
grtjs Flykiller
@ Flykiller,

Heb al is navraag gedaan in het clubhuis om te zien dat ze daar niets hadden gevonden :sign13:
Spijtig genoeg heb ik geen goed nieuws, niets gevonden of binnen gebracht als vondst :dontknow:

Groetjes,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door FJR-Freak Max »

den R1 zot schreef:De Max was zo goed (dikke mercie) om een paar vijzekes mee te nemen naar de FJR rit.
Hij zou die dan aan den ééne of andere straffe gast meegeven uit Antwaerpe!
@ R1 Zot,

Ge had ne straffe gast gevraagd :scratch: , wel ge hebt uw vijskes gekregen van ne "STRAFFE GAST" he :joker: :cheers: :headbang:

Hopelijk ben je nu geholpen met die vijskes :notworthy:

Groetjes en tot hoors,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Flykiller »

bedankt max
grtjs flykiller
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Plaats reactie