van Euro 95 naar 95 E10 aan de pomp !

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: van Euro 95 naar 95 E10 aan de pomp !

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Makkers,

Had er ook allerlei vragen bij die ik hier op het forum heb gesteld daar mijnen oldtimer ook nog van 2004 is. Maar aan verschillende dealers gevraagd om toch zeker te zijn en ieder zei het is geen probleem om de overschakeling je moet zeker niet de Euro 98 tanken. Het kan zeker geen kwaad te mengen maar is alsook niet nodig !

Zo zeiden ze toch en als zei het niet weten :roll: ... ;)
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: van Euro 95 naar 95 E10 aan de pomp !

Bericht door StefaanH »

Vergeet niet dat niet zozeer het rijden maar wel het stilstaan het probleem is. Wie van ons kan zeggen dat zijn beestje nooit voor enkele weken stilstaat? En in dat geval zit er best 98 in uw (volle) tank.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Plaats reactie