diefstal

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: diefstal

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij wat hier al is over geschreven.
Ja vroeger kon men zijn motor kwijt en hem toch nog zien vanop een terras, maar de politiekers weten het altijd beter maar zouden eens naar de mensen moeten luisteren. Iedereen met een motor zou Durbuy links moeten laten liggen.
Maar ja het moet u maar overkomen.
Groeten
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Online

Re: diefstal

Bericht door StefaanH »

Als de stad u verplicht van daar te parkeren en er ook nog geld voor vraagt en officieel zegt dat de parking bewaakt is, zijn zij dan niet verantwoordelijk voor die diefstal?
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: diefstal

Bericht door terdonkske »

Tja Stefaan , zal zoiets zijn als de uitbater is niet verantwoordelijk voor ongevallen en diefstal . :evil: :twisted:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: diefstal

Bericht door FJR-Freak Max »

Zie maar dat de bewaking niet mee in het complot zit :evil: want zoals Pieter me vertelde zou die man juist geteld 20 min. weg geweest hebben voor zijn behoeften gaan te doen dacht ik, en net dan zou het moeten gebeurt zijn :o :arrow: toch raar dat ze dan de diefstal plegen he :? Ge gaat me toch niet vertellen dat die smeerlappen gaan wachten om ne moto te pikken tot die bewakers telkens moeten gaan plassen of de grote boodschap moeten gaan doen he, dat gaan ze mij niet wijs maken zalle :cussing:
Ondertussen is Pieter wel zijn FJR kwijt, net als al de andere dingen (helmen,communicatiesysteem, gps, handtas met alle papperassen, geld, huissleutel, autosleutel enz.) die in zijn bakken zaten, en wat gaat ge er tegen doen :sign13: .......ja, juist niks natuurlijk, en het is niet de eerste dat er gestolen word hoor, het is al met regelmaat gebeurt dat er daar verdwijnen en niemand doet er iets aan :help: :stop:

Ja Pieter, ik zou daar niet in je plaats willen staan hebben hoor :banghead: :sad1: :arrow: we hopen natuurlijk met jullie mee dat hij terecht zal komen, al vrees ik dat we eraan zijn voor de moeite, volgens mij zit hij al ergens in Jacamaca of staat hij al volledig in onderdelen reeds te koop op een tweedehands site :dontknow: :violent1:
Ne mens zou er moeten op uitkomen als ze er nog aan bezig zijn :arrow: ofwel bleven zij er ter plaatse in ofwel ik, maar het zou er daar wel gaan stuiven, daar moet je niet aan twijfelen dat er brokken gemaakt werden :bokser2: , maar daar ben je nu gene poot mee verder en moet je het ondergaan he makker :dontknow: :cry:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Berichten: 720
Lid geworden op: 14 dec 2013 13:02
Mijn motor is: FJR1300AE '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: diefstal

Bericht door Luc Plottier »

Hey Pieter,

Dat is wel heel slecht nieuws makker.
Ik ben er niet goed van.
Waarom leren die klootzakken toch niet om met hun poten van andermans gerief af te blijven!!!
Hopelijk hoor je er nog iets van, maar zonder te pessimistisch te willen overkomen, lijkt me die kans klein.

Veel sterkte makker.

Tot gauw

Grts Luc en Brigitte
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
Gebruikersavatar
Jean
125 cc
125 cc
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 dec 2016 14:24
Mijn motor is: FJR1300A '06
Regio: Antwerpen
Locatie: Jakamakka
Status: Offline

Re: diefstal

Bericht door Jean »

fjrmarcel schreef:Jo demannen,
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij wat hier al is over geschreven.
Ja vroeger kon men zijn motor kwijt en hem toch nog zien vanop een terras, maar de politiekers weten het altijd beter maar zouden eens naar de mensen moeten luisteren. Iedereen met een motor zou Durbuy links moeten laten liggen.
Maar ja het moet u maar overkomen.
Groeten
Marcel
Daarom heb ik Durbuy geboycot sinds de invoer van de nieuwe parking, er zijn genoeg mooie dorpen in de Ardennen waar je wel je moto in het oog kan houden tijdens de nodige verfrissingen aan een terras

@Pieter: ik leef met je mee
Mijn motogeschiedenis:
Suzuki GT 550, Honda XR 500, Honda Bol d'or II, Kawasaki Z900 K1, Yamaha R1 bigbang, Suzuki GSX-R 1000, Honda VTR 1000 Firestorm, Honda VTR 1000 SP1, Suzuki GSX 1400, Yamaha FJR 1300 (en een Honda Vision 110 erbij)
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: diefstal

Bericht door Flykiller »

Een zeer spijtige zaak, vanaf nu laat ik de mijne niet meer alleen achter.
En het kleinste dorpje van de Ardennen heeft afgedaan daar zien ze mij niet meer.
Hopelijk komt er nog goed nieuws.
Grtjs Flykiller
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: diefstal

Bericht door Matchbox »

Gvd, zooo klote !

Ik ben er kwaad van :banghead: :angry9: Hoe is nu zoiets mogelijk?

Pieter en Sonja, hou de moed erin ;) hopelijk komt jullie :fjr2: terug boven water :dontknow:

Dit is een heel spijtige zaak, waar ik echt ziek van wordt :puke:

We duimen op goed nieuws hè :thumbright: Kop omhoog :roll: ;)
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
Mork
1000 cc
1000 cc
Berichten: 151
Lid geworden op: 10 mar 2008 21:11
Mijn motor is: FJR1300AS '17
Regio: West-Vlaanderen
Status: Offline

Re: diefstal

Bericht door Mork »

Crazy, je zou je motor bijna niet meer durven uithalen, laat-staan uit het zicht laten. :( Temeer op zo'n 'motorparking', place-to-be voor mallafiden :evil:

Heb ik op FB niet gezien dat er daar 2 motoren ingepikt werden...

Hopelijk snel goed nieuws !

Grtz Mork
Livin' by heart and mind
incognito
250 cc
250 cc
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 mar 2008 06:50
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Borgerhout
Status: Offline

Re: diefstal

Bericht door incognito »

Het is altijd enorm frustrerend om zoiets te lezen :twisted:
We zijn ons allemaal bewust als men je moto wil stelen dat men ook zal doen. :mad: Die mannen houden je nauwlettend in de gaten,daarom dat ik zelden of nooit de moto achterlaat zonder alarm en slot eveneens met een alarm op.Als we met vrienden op pad zijn ,gaat een lange ketting rond meerdere motoren.
Je kan je alleen maar een klein beetje wapenen met deze zaken ,zodat die gangsters wat meer tijd nodig hebben om hun ding te doen :angryfire:
Een diefstalverzekering behoort ook tot de mogelijkheid.
Heb mijn twee fjr's altijd verzekerd tegen diefstal.Het geeft je toch een bepaald gevoel van veiligheid. We weten het ,het is en blijft altijd een discussie of het rendabel is je motor te verzekeren :?:
Ook nu is de nieuwe RT verzekerd en betaal evenveel dan mijn FJR'
In mijn garage staat de motor altijd op slot en alarm. :!:


_______________________________________________________________________


I was born intelligent,but education ruined me
Plaats reactie