Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Dit is het stekje waar nieuwe leden zich kunnen presenteren!
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Bericht door StefaanH »

Hey Wim,

Veel plezier gewenst met uw nieuwe fiets hé. Jammer dat je de FJR wereld verlaat, nu moet ik in mijn eentje de faam van Nodderwaaik hoog houden ;-)

Ik ben wel regelmatig in uw buurt als ik aardbeikes uit de automaat ga halen bij u naast de deur :cool:
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Wim ;)

Spijtig te vernemen dat je je FJR vaarwel hebt gezegd makker :sad1: , maar zoals je schrijft :evil5: , als je nieuwe horizonten wil opzoeken waar de FJR niet voor geschikt is, dan heb je geen andere keuze dan hem van de hand te doen om hem een nieuwe eigenaar toe te eigenen :dontknow:
We hadden natuurlijk nog graag gehad dat je mee zou gereden hebben op onze "Augustusrit" volgende week zondag, al zal dat nu niet meer kunnen met de FJR, maar je bent natuurlijk ook nog steeds welkom met je nieuwe speelgoed als deze geschikt zal zijn om ook het geplaveide wegdek te trotseren he :mrgreen:
Bij deze wil ik je alvast héél véél succes en enorm veel plezier toewensen met je nieuwe uitdaging :thumbleft:
Het was een eer en steeds fijn om je bij onze club te hebben gehad, we houden er enkel mooie herinneringen aan over en ik hoop dat dit voor U ook zo zal zijn dat je kan terugblikken op mooie & gezellige momenten bij de FJRijders :wav:
Weet dat je altijd welkom zal zijn, al is het met iets anders dan een FJR, het is de vriendschap die telt en niet het type motor dat je onder de kont hebt om onze groep te mogen vergezellen he :3some:
Rest mij nu nog enkel om te zeggen dat we je geen vaarwel zeggen, maar hopelijk tot een spoedig weerzien maatje :toothy:

Greets from your Friend,

Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Bericht door sevenfifty »

Dag Wim,

Alhoewel je al een tijd in de club was, heb ik je in feite pas sedert de laatste club rit leren kennen.
En ik denk te mogen zeggen dat we tof club lid gaan verliezen. Nu heb ik na ons laatste gesprek al een vermoeden wat je volgende gaat worden.
Alhoewel, een mens steeds van gedacht kan veranderen nietwaar. Ik persoonlijk wou me een 3 tal jaar terug een kawa z1000sx aanschaffen omdat ik iets lichter wilde, hetgeen men thuis goed begreep. Nu op de valreep heb ik toen beslist van dit niet te doen en heb me toen terug een fjr met 6 bak aangeschaft, hetgeen men thuis helemaal niet begreep.
In elk geval, veel succes met je nieuwe, en hopelijk zien we je nog wel eens op een van de club ritten.

Groetjes,

Sevenfifty
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Bericht door witse »

Hey Wim,

We hebben het er nog over gehad met de zomerrit en nu is het dus al zover . De :fjr2: verhuisd naar een andere eigenaar en jij gaat nieuwe horizonten opzoeken . In ieder geval veel s6 en rijplezier met je volgende speeltje , wat het ook mag zijn , en zoals je weet ben je nog altijd welkom om onze ritten mee te rijden ;)

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
Blue Thunder
250 cc
250 cc
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 jun 2017 09:29
Mijn motor is: FJR1300A '14
Regio: Antwerpen
Locatie: Noorderwijk (Herentals)
Contacteer:
Status: Offline

Re: Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Bericht door Blue Thunder »

Merci mannen. 8 augustus gaat waarschijnlijk niet haalbaar zijn. Maar als ik terug mobiel ben, zal je me zeker nog een keertje terugzien.

Stefaan, als ge binnenkort nog eens voorbij snort, check je maar of er al iets staat :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zoek je nog een voorgekauwd reisje? -> http://www.mototrotters.be/blog
Ben je één van die Tripy weirdo's? -> http://www.tripyowners.be
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Bericht door StefaanH »

Blue Thunder schreef: 31 jul 2021 13:54 ... knip ...

Stefaan, als ge binnenkort nog eens voorbij snort, check je maar of er al iets staat :D
Zal ik zeker doen Wim ;) :cool:
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
Blue Thunder
250 cc
250 cc
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 jun 2017 09:29
Mijn motor is: FJR1300A '14
Regio: Antwerpen
Locatie: Noorderwijk (Herentals)
Contacteer:
Status: Offline

Re: Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Bericht door Blue Thunder »

En ja, hier is ie dan. The second best motorcycle (na de FJR dan , hé)
Afbeelding
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zoek je nog een voorgekauwd reisje? -> http://www.mototrotters.be/blog
Ben je één van die Tripy weirdo's? -> http://www.tripyowners.be
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Bericht door Matchbox »

@Blue Thunder,

Proficiat met jouw nieuwe speelgoedje :D :!:
Je maakte ons wel benieuwd wat het zou worden......maar een MotoGuzzi, had ik totaal niet verwacht :o :D
Ik wens u veel plezierige en vooral veilige kms toe ;)

Matchbox :wave01:
Laatst gewijzigd door Matchbox op 28 aug 2021 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Bericht door StefaanH »

Hey Wim,

Gefeliciteerd met uw nieuwe fiets hé ;)

Als ik nog eens aardbeien ga halen kom ik hem eens bewonderen :D
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Welkom aan ons nieuwe lid: Blue Thunder!

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Wim ;)

Eerst en vooral "Proficiat" met je nieuwe Bike :toothy:
Dat was de laatste moto dat ik zou verwacht hebben dat je deze zou gaan aanschaffen, maar je ziet, de verrassingen zijn de wereld nog niet uit he :toothy9:
Ik wens je er alvast héél véél plezier mee toe en alsook duizenden veilige km's met steeds een behouden thuiskomt.
De fun kan beginnen en weet dat je nog steeds welkom bent om met ons is mee gaan te toeren he vriend, dan kunnen we terwijl uw nieuw speelgoed eens keuren :evil5:

Groetjes en hopelijk tot binnenkort :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie