Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Bericht door sevenfifty »

Ook ik ben, zelfs zonder files in het Antwerpse goed thuis gekomen.
Tof weekend met een gezellig groepje doorgebracht, en mooie routes gereden onder de leiding van Tracer Danneke.
Mijn dank aan het bestuur en allen die hieraan meewerkten om dit mogelijk te maken :headbang:

Met groetjes,

Rudi
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Bericht door Flykiller »

Het was weer een weekeindje om te bewaren.
Ook goe thuisgekomen, nu moeten de bandjes echt wel dringend vervangen worden zo te zien.
Spijtig dat sommigen onder ons vroegtijdig huiswaarts moesten, hopelijk is alles nu beter.
Heb nog op het nippertje kunnen wuiven naar de ploeg van Max toen die van richting veranderde aan de splitsing Brussel-Antwerpen.
Vanaf daar cruise-control op en bollen maar.
Zelfs droog thuis kunnen geraken.
En nu op dieet om alle overtollige bijgekomen kilo's kwijt te geraken, sommigen onder ons hadden geluk en kunnen nu wel wat extra eten gebruiken.
Bedankt aan iedereen die erbij was.
Grtjs Flykiller
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

max0056 schreef:Hallo allemaal

Hier ook goed toegekomen na een grote 500km .
Wel 't ghents stropke kwijt geraakt op de brusselsering heb nog een tijdje staan wacht op de parking van texaco maar niet meer gezien als iemand weet hoe het is met het stropke laat iets weten aub .

Grtjs Max00056
Ondertussen mijn kameraad Marnix op de hoogte gebracht via PB, benzine meter uit het oog verloren en nog tussen de zware file op de Brusselsering moeten afwijken naar een benzine pomp. Zou niet leuk zijn geweest om op het derde vak in zware file zonder ... je weet wel te vallen :cry:
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Dag Kameraden,

Alsook zoals voorheen beschreven een mooie reis gehad met een toffe groep, en alsook goed gelachen. Steeds voor herhaling vatbaar.


Bedankt aan het bestuur voor de fijne organisatie en de fijne verrassingstaarten. 't Was LEKKER en fijn van deze taart te eten met het gevoel dat je er deze 10 jaar telkens bij was.



Ook bedankt aan onze voorrijder en de wijze groep/groepsfeer. 't Was DIK in orde ;)

Tot de volgende !

Groetjes, De Stropkes :D & :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Bericht door Snorry »

Beste FJRijders,

Ook wij zijn na een kleine 1300km terug thuis. :fjr2:
Deze tinnen jubileum editie was wederom top :thumbright: met zijn alom bekende ingrediënten; prachtige locatie, gezellige sfeer :orkest: Humor met een hoofdletter :occasion18: , mooie ritten maar vooral een hele toffe groep mensen. :wav: Ja je kan zelfs van een familie spreken. :3some: Daarom een dikke pluim aan het bestuur want geloof mij vrij, velen voelen zich geroepen maar het zijn er héééél weinig gegeven die een vereniging, van wat dan ook, meer dan 15jaar lang in goede banen kunnen leiden en er een echte "thuis" van maken. :toothy: Hopelijk, bij leven en welzijn, kan ik nog jaren deelnemen aan jullie activiteiten. :love4:

Bedankt aan het bestuur voor het inrichten van dit jaarlijks evenement en het leuk presentje. We kijken al uit naar de 11de editie. :blob8:
:director: Wij tekenen in ieder geval ook dan weer present. :smileinbox:
Groetjes aan alle deelnemers :wav:

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Bericht door Matchbox »

Hallo,

Wij ook veilig en voldaan thuisgekomen. :D
Mooie toertjes gereden en veel bochtjes gepakt, goe gebabbeld en veel gelachen met de toffe bende :lol: :D :occasion14:

Toch wel jammer dat er enkelen vroeger moesten huiswaarts keren, er werd veel aan hen gedacht ;) ....... en werden heel hard gemist :cry: :( :sad10:

Al bij al, was het voor ons toch weer een geslaagd week-end :!: :thumbright:

Aan het bestuur, hun ""helpers"" en iedereen die erbij was, een grote MERCI om er weer een toffe bedoening van te hebben gemaakt :notworthy: :salut:



@Danneke, ik zou uwen TomTom niet te rap weggooien zenne. Ik met mijne Garmin was niet verder geraakt dan 'Den Brabander' :arrow: :arrow: :arrow: onze voorrijder Danny B. heeft met zijn TomTom de beide toeren perfect kunnen (voor)rijden....... :scratch:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Spijtig maar helaas het is weeral voorbij die mooie zomer :sunny1: :sunny1: :sunny: :sunny: ... maar ook ons fantastisch weekend.
Weeral veel leute gehad en ook plezier, zoals gewoonlijk was alles weer in orde waarvoor een grote bedanking :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: aan het bestuur mannen.
Want zoals hierboven reeds aangehaald, wat heel goed is kan men moeilijk blijven verbeteren toch blijven proberen maar het niveau is heel hoog. :3some: Wij kijken al uit naar volgend jaar, maar waarom niet een quizje? :thumbleft:
In welk hotel en streek zal het volgende weekend van de FJRijders doorgaan?? :smileinbox:
De winnaar krijgt een drankbonnetje van onze huidige president. :occasion14: :o :o :o :shock: :shock: :shock: ;) :mrgreen: :mrgreen:
Groeten allemaal en veel succes
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Bericht door Spitfire »

Wel jongens en meisjes,

Alles is hierboven reeds beschreven en wij sluiten ons daar volledig bij aan :thumbleft: :thumbleft:

Weeral een schitterend weekend achter de rug, bedankt bestuur. Het was PRIMA :wav:

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Bericht door FJR-Freak Max »

fjrmarcel schreef: Wij kijken al uit naar volgend jaar, maar waarom niet een quizje? :thumbleft:
In welk hotel en streek zal het volgende weekend van de FJRijders doorgaan?? :smileinbox:
De winnaar krijgt een drankbonnetje van onze huidige president. :occasion14: :o :o :o :shock: :shock: :shock: ;) :mrgreen: :mrgreen:
Groeten allemaal en veel succes
Marcel
Hela Hofnar Marcel :joker:

Ge zijt nog maar in opleiding om "President" te worden en ge begint al met uw wetten te stellen :evil5:
Waarom moet dat drank bonnetje van de huidige President komen als gij een quiz wilt organiseren :violent1: :arrow: gij met al uw vrouwelijke sponsors zult dat beter kunnen betalen, dus we corrigeren even de quizvraag :arrow:
"Wie weet er met hoeveel vrouwen hofnar Marcel de zondag zijn dagje doorgebracht heeft", de winnaar krijgt van hem een waardebon van €20,00 om te gaan shoppen op ons volgende FJRijders Weekend :headbang: :wav: :rolf: :occasion18:
Dat is pas een goeie quiz vraag met een degelijk prijsje dat er aan vast hangt he Hofnar :thefinger:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Clubreis_'18 Sauerland - Winterberg ***Tinnen jubileum***

Bericht door fjrmarcel »

:idea: :idea: Het waren er negen, dus ik heb de bon van 20 euro gewonnen. :shock: :shock: :o :o :o ;) ;) :oops:
Dank u bij voorbaat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie