Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Eisbär
Clublid
Clublid
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 jul 2017 04:15
Mijn motor is: FJR1300AS '19
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Bericht door Eisbär »

Wij waren thuis om 17:20 na nog een prachtige rit door Luxemburg en de Ardennen. Bij deze wil ik ook het bestuur nog eens bedanken voor de top organisatie van het voorbije weekend, zelfs het weer hebben ze fantastisch geregeld :lol: . Ik zou zeggen: mannen, de volgende , minstens evengoed he !!! Vele groetjes en tot de oktoberrit, Danny & Caroline.
Gebruikersavatar
max0056
75 cc
75 cc
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 apr 2010 09:43
Mijn motor is: FJR1300A '04
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: Ingelmunster
Status: Offline

Re: Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Bericht door max0056 »

Gisteren goed thuis gekomen rond 19u .De 4 dagen  waren super. Alles zat mee , de groep, hotel , ritten alles was top. Met deze ook een welgemeende merci aan het bestuur voor de voorbereiding van alles .

Grtjs van max0056

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Bericht door Snorry »

TOP weekend...TOP hotel... TOP weer... TOP gezeldschap...TOP bestuur :thumbright:
... TOP...TOP...TOP...
Hopelijk volgend jaar weer TOP... want nu ga ik TOPPEN...euh...STOPPEN. :mrgreen:

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Bericht door Koboloi »

Het bestuur heeft een prachtig familiaal hotel gevonden voor ons jaarlijks weekend.
Grandioos vriendelijk onthaal, nette ruime kamers, zeer attente en vlotte bediening.
Al wat op onze borden terechtkwam was reuze lekker.
Kort en krachtig: K&K hebben geen enkel minpunt.

Wij danken het bestuur (organisatoren) om weer zoveel energie gestoken te hebben om dit hotel te vinden en om ons weer prachtige ritten (alsook heen- en terugweg) zo gedetailleerd ter beschikking te stellen. Dikke proficiat.
Nogmaals is het bestuur erin geslaagd om ons een mooi weekend te bezorgen.
Wat zijn wij toch met z’n allen met ons gat in de boter gevallen met zo’n fantastische mensen.
Vandaar onze speciale dank aan Max en zijn team en uiteraard hun partners.
Wij vallen in herhaling, dat wij toch heel erg dankbaar moeten zijn voor mensen die zich zo belangeloos inzetten voor de motorclub FJRijders.

Eethuizen en terrasjes waren soms schaars onderweg (misschien ook een gevolg van Covid) maar er is niemand omgekomen van honger of dorst. De streek vonden wij zeer prachtig.
K&K danken de voorrijders en afsluiters om ons veilig door berg en dal te hebben geloodst.

Natuurlijk mogen wij al onze motorvrienden en hun partners niet vergeten.
Hartelijk dank voor het gezellige samenzijn en de leuke babbels.
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo,

Zoals al weer beschreven een mooi weekend gehad met alles er op en aan.

- Zeer nette kamers met alle faciliteiten.
- Vriendelijk onthaal zoals nog op geen andere plaats gehad.
- Vriendelijk personeel.
- De routes waren zoals ook al gezegd...het aanrijden naar een mooie plek waar we allen van houden is niet altijd gemakkelijk, is niet altijd mogelijk om van uit je hotel te starten in een groen bosrijk gebied en dat moet er soms bijgenomen worden. Frankrijk is ook niet het land waar je op bijna elke hoek iets kunt nuttigen, maar inderdaad we zijn er niet van .... dit werd werd bij het avondmaal weer DIK ingehaald.
- Zeer lekker ontbijt en avondmaal !!!

Bedankt aan de organisatie.

N.B. fijn gezelschap aan de tafel en een leuke babbel is altijd leuk en dat kennen we al lang.

Thx aan de bende van Snor... om een fluit signaaltje te lanceren, zo we toch nog aangename mensen hebben gevonden die ons direct zonder meer een koffie presenteerde ;)

De heen en terug rit hebben we niet met de club gedaan maar is alvast goed meegevallen. Terugrit nog lekker genoten van het goeie in eigen land en om 19u20 thuis, moe... maar voldaan.

Tot op één van de volgende.

Groeten,

De Stropkes,
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
boedcher
Clublid
Clublid
Berichten: 145
Lid geworden op: 08 jan 2014 10:32
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Waals-Brabant
Locatie: Helecine
Status: Offline

Re: Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Bericht door boedcher »

Wij sluiten ons aan bij alle commentaren, het was weer een top weekend met top hotel.ne hele dikke proficiat aan gans het bestuur voor de uitstekende organisatie en mooie ritten.
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Bericht door witse »

Vrienden & vriendinnen ,

Het doet ons zeer veel plezier om te lezen dat jullie genoten hebben van ons weekend . Natuurlijk waren het ook de mensen van het hotel die hier toe bijgedragen hebben . Een onthaal zoals we nog nooit een gehad hebben , zeer vriendelijk personeel waar niets teveel voor was en prachtige kamers met alles erop en eraan. Wat moet een mens nog meer hebben . Ah ja ook merciekes aan het :sunny: :sunny1: om ons 4 dagen te verwennen :D . We kunnen weer naar een geslaagde editie van ons weekend terug kijken en uitkijken naar een volgende .
Foto's die er gemaakt zijn zullen kortelings wel verschijnen zodat we met zen allen nog eens kunnen nagenieten van die heerlijke 4 daagse met al onze vriendjes :love4: .
Mijn beestje was gisteravond al gepoetst , maar ik heb hem vandaag alweer vuil gemaakt :o met 320 km bij op de teller :D

We zien jullie allen graag terug op onze najaarsrit van Johnny op 3 oktober :thumbleft: voor een volgende :fjr2: rit

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Deelnemers aan ons FJRijders weekend ;)

Ook ons Fanny & Ik zijn gisteren na 2 daagjes langer onderweg te zijn geweest, goed en wel thuisgekomen na een onvergetelijk mooi en geslaagd FJRijders Weekend :wav:

Dit alles hebben we natuurlijk te danken aan het hotel en het personeel voor hun goede zorgen, het fantastisch lekkere eten en de netheid van de kamers, en zeker niet te vergeten aan de geweldige sfeer onder de leden zelf, want dit is het belangrijkste om er een geslaagd weekend van te kunnen maken :3some:

Bij deze wil ik dan ook alle voorrijders en hekkensluiters bedanken om onze FJRijders te hebben begeleid op deze vierdaagse uitstap, het doet ons telkens weer deugd dat er hiervoor mensen zijn die zich inzetten om er leuke, gezellige & veilige ritten van te maken die wij jullie voorleggen.

Natuurlijk is het altijd spijtig dat de ritten eerst door drukke steden vertrekken en toekomen omdat het hotel daar midden in ligt, maar dit hebben we uiteraard niet in de hand of we zouden een hotel moeten zoeken dat zich ergens in een gebied bevindt waar God zijn zegen nog niet heeft gegeven, dan kan je vanaf het hotel na enkele meters beginnen swingen in de voorgeschotelde bochtjes.

Uiteraard zou dit dan ook nadelen met zich meebrengen voor onze dames & heren die niet mee op de moto gaan, maar wel graag eens naar een dichtbij gelegen stadje gaan om te genieten van de winkeltjes, een gezellig etentje of iets anders dat ze willen doen, zij zouden dan ook die doodse afstand moeten overbruggen die wij nu met de moto door drukken steden moesten doen om aan die bochtige wegen te geraken, wat dan ook niet de bedoeling kan zijn dat zij moeilijkheden gaan ondervinden om ergens terecht te kunnen om te genieten terwijl hun mannen de wegen trotseren.

Als bestuur proberen wij steeds voor iedereen de gulden middenweg te zoeken waardoor er altijd iemand het beetje nadeel zal moeten verwerken, maar ik denk dat dit een klein detail is waar niemand ons hiervoor met de vinger zal wijzen omdat een perfecte organisatie volgens mij niet of nog nooit bestaan heeft, aan alles zijn voor & nadelen, maar die worden weg gefilterd door de gezelligheid als we s'avonds met z'n allen weer kunnen samen zijn.

We zijn trots dat hierboven zoveel leuke & mooi dingen zijn geschreven, dat doet ons deugd en daarvoor zullen we ons ook blijven inzetten om jullie allen een fantastisch "FJRijders Weekend" te kunnen aanbieden waar jullie hopelijk massaal blijven aan deelnemen :!:

Als laatste wil ik mij ook nog even excuseren voor het moeilijke moment dat ik had tijdens mijn speech voor de herdenking van mijn "Hartsvriendinneke" Mamaharibo (Maria'ke) :crybaby2:
Ik had graag nog zoveel meer willen zeggen om haar te eren en te herdenken, maar het lukte me niet door de emoties die me de keel dicht nepen, mijn hart bloede omdat dit de eerste keer was dat ze niet in ons gezelschap vertoefde, maar voor mij was ze zeker één van de aanwezigen die we zeker niet mochten vergeten een dankwoord toe te spreken en haar het allerbeste te wensen in het hiernamaals :angel13
Volgens mij heeft ze haar bijgedragen geleverd aan het mooie weer dat we gehad hebben, ze zal ons zeker gadegeslagen hebben van daarboven met in gedachten dat wij toch zo'n geweldig clubke zijn waar ook zij haar hart was aan verloren.
Weet dat we je nooit zullen vergeten, je zal voor altijd één van de onzen blijven die we steeds in ons hart zullen meenemen op de wegen en plaatsen waar ook jij zo enorm kon van genieten, dat is een belofte die ik je maak en altijd zal volbrengen :angel7:
Je bent dan wel uit het oog, maar je zal nooit uit een FJRijders hart verdwijnen, we missen je enorm Maria'ke :broken_heart: :sleepy:

Zo beste vriendinnen & vrienden, bij deze wil ik nogmaals iedereen bedanken voor zijn bijdrage aan dit fantastisch "FJRijders Weekend" dat we hebben mogen beleven, het zit weer in ons geheugen gegrift als een geslaagde vierdaagse die ze ons niet meer kunnen ontnemen.
Vanaf nu kunnen we dan ook uitkijken naar onze volgende editie en hopelijk wordt deze even goed als die dat we nu gehad hebben, al gaan we daar als bestuur heel zeker ons best voor doen :headbang:

Volgende afspraak is onze "Najaarsrit", waar wij dan ook op hopen om jullie allen massaal te mogen verwelkomen :notworthy:

Groetjes en tot een spoedig weerzien :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Bericht door Matchbox »

Héé allemaal :!: ,

Vandaag thuisgekomen na een motortrip van 2025 kms. :D
Wat begon met een schitterend :fjr2: weekend, kreeg nog een verlengstuk met nog meer :crazy_face: :smile: :grin: lach , meer :yum: :yum: :yum: lekker eten , en nog meer motokms :fjr2: :lol:

Het onthaal in Hotel Muhlental was groots, net zoals de rest van de accomodatie aldaar :thumbright: :occasion18:
Zoals hierboven al gezegd en geschreven, was het een SUPER goed :fjr2: week end :sunny: wat weeral veel te snel voorbij gevlogen is.

Wij hebben ervan genoten :cheers: :love4:
Een grote DANKUWEL voor de organisatie (het bestuur), de ganse bende (de leden), en het :sunny1: :sunny: :sunny1: :laughing7:

En nog bedankt aan Kevin, Patrick, Danneke en Arne en Debbie om ons een "goed" week end te wensen, het was ook GOED :D :!: :notworthy:
Jullie hebben dit gemist en wij hebben jullie gemist :slight_smile: :upside_down: :smile:

:arrow: :arrow: :arrow: naar het volgende week end :wave01: :laughing7:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Clubreis_'21 Saarland - Schwalbach

Bericht door Flykiller »

Alles was weer picobello zoals hierboven reeds vermeld.
We hebben ervan genoten. :love7: :wave01: :coffee2: :thumbleft:
Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Plaats reactie