Zomerrit 11 juli 2021

slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zomerrit 11 juli 2021

Bericht door slurf »

Hey Slurfke hier, was voor mij een hele aanpassing om alleen deel te nemen aan de clubrit ,dank aan diegene die ze heeft gemaakt, het was een gezellige en vlotte rit, toch 1 opmerking maar daar kan het bestuur niets aan doen en dat was het middageten , voor de betaalde prijs had het wat meer mogen zijn dan alleen wat salade 3 toastje en wat gerookte zalm zonder een sausje , maar nogmaals, daar kan het bestuur niets aan doen. Grtj een tevreden Slurf
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Zomerrit 11 juli 2021

Bericht door Koboloi »

:walk: Na al die lange maanden van eenzaamheid (lol) eindelijk weer eens samen onder motorvrienden voor een toerke in de Ardennen.
Prachtige vlotte rit weer tot in de puntjes verzorgd. :love4:
Witse je hebt een mooie streek uitgekozen met mooie vergezichten en talrijke glooiende bochten.
De haltes waren van de bovenste plank (de ochtendstop ben ik vergeten, uitbater waarschijnlijk overslapen (lol) :geek: :D :D ).
:wav: Wat deed het ons en waarschijnlijk wel iedereen, een deugd om elkaar terug te zien.
:occasion14: Ik dank hier in het bijzonder Witse als organisator, het ganse bestuur voor de uitwerking naar deze dag EN alle meereizende motorliefhebbers voor het zeer gezellig weerzien en aangename babbels.
Hartelijk Proficiat !
Luc Plottier ook een dikke proficiat als nieuwe werkpaard in onze prachtige club.
Hop naar de volgende samenkomst.
Arlette en Michel
:orkest:
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Gebruikersavatar
Blue Thunder
250 cc
250 cc
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 jun 2017 09:29
Mijn motor is: FJR1300A '14
Regio: Antwerpen
Locatie: Noorderwijk (Herentals)
Contacteer:
Status: Offline

Re: Zomerrit 11 juli 2021

Bericht door Blue Thunder »

Topdag gehad! Topbende, topbaantjes, topweer en dat op ne topmoto :fjr2:

Ik kijk al uit naar de volgende want volgens de Max wordt dat helemaal de MAX :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zoek je nog een voorgekauwd reisje? -> http://www.mototrotters.be/blog
Ben je één van die Tripy weirdo's? -> http://www.tripyowners.be
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Zomerrit 11 juli 2021

Bericht door Matchbox »

:arrow: :arrow: :arrow: Ik kan alleen maar herhalen wat hiervoor reeds getypt is :D
Niks dan lovende woorden voor de organisatie, alle medewerkers en deelnemers en -sters, die van deze rit een :thumbright: TOPPIE maakten :!:

En blij dat we een groot aantal leden hebben kunnen terugzien na meer dan anderhalf jaar :wave01:

Super bedankt allemaal.

@ Snorry, ; wij ook een dikke 440 km. gereden en veilig en voldaan thuisgekomen.
Onderweg nog even de Rudy gezien en wat later kregen we, ik en onze "nieuwe" materiaalmeester, gezelschap van een :fjr2: - rijder die ook richting Antwerpen reed. Hij volgde ons mooi tot wij af de E19 gingen, daar ging deze FJRijder rechtdoor, en kon ik zien dat het er nog ene was met een gele nummerplaat :!: En 't was geen lid van onze bende..... :thinking:

Groetjes en tot de volgende :wave01:
Laatst gewijzigd door Matchbox op 13 jul 2021 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zomerrit 11 juli 2021

Bericht door Snorry »

Enkele momentopnames van onze zomerrit anno 2021 :o

Mvg, ;)
Snorry

Afbeelding
Afbeelding
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Zomerrit 11 juli 2021

Bericht door Matchbox »

Hey Snorry,

Mooie sfeerbeelden :cheers: en vooral lachende gezichten :lol: ;) :thumbright:

Bedankt om deze hier te delen :wave01:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zomerrit 11 juli 2021

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Snorry ;)

Bedankt voor het beeldmateriaal dat je hier hebt nagelaten van onze zomerrit :wav: :salut:

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Zomerrit 11 juli 2021

Bericht door witse »

Vrienden ,

Het deed goed om eindelijk eens terug een normale Fjr rit te kunnen rijden met allen die er bij waren :D . Zoals jullie konden ondervinden komen ook wij nog wel eens voor verrassingen te staan door uitbaters die liever in hun bedje blijven liggen dan aan ons een koffie te verkopen :oops:
maar dat heeft de pret niet kunnen drukken die we de rest van de dag beleeft hebben :D .
Aan allen die er niet bij waren " jullie hebben iets gemist " aan die er wel bij waren " Dank jullie wel voor het gezelschap en top sfeer die er weer was. Voor onze pechvogel Marcel , hopelijk niet teveel kosten aan de :fjr2: en volgende rit er weer bij want we hebben jullie wel gemist :( .
Jullie allen bedankt voor de fijne reacties hier , het is daar dat we het voor doen hé ;)
Snorry bedankt om hier al wat beeldjes te laten zien , onze webmaster zal de andere foto' s op ons forum plaatsen :computer:

Grtjs aan allen , geniet van jullie verlof en we zien elkaar weer op de " Augustusrit " ingericht door onze voorzitter Max .
:wave01:
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Zomerrit 11 juli 2021

Bericht door StefaanH »

Hey Witse,

Dat ik iets gemist heb, dat hoeft ge er niet nog eens dik op te leggen hoor, dat wist ik al op voorhand :twisted: ... Maar ja, de eerste verjaardag van de jongste kleinzoon, daar kon ik niet van wegblijven hé .. En zoals onze geliefde voorzitter reeds aanhaalde, de augustusrit zal ook niet voor mij zijn want die dag wordt dat ventje gedoopt ....

Maar ik ben wel blij dat het een mooie en aangename rit was waar iedereen van genoten heeft. Het is jullie van harte gegund ;)

Als er intussen niks verandert op politiek gebied zal onze eerstvolgende meeting dus het WE in Germany zijn.

Groetjes,
Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
sanchez
Moderator
Moderator
Berichten: 751
Lid geworden op: 26 okt 2009 11:03
Mijn motor is: FJR1300AS '19
Regio: Antwerpen
Locatie: itegem
Status: Offline

Re: Zomerrit 11 juli 2021

Bericht door sanchez »

Hey vrienden en vriendinnen
Het was weeral een geslaagde rit van de Witse , en dan natuurlijk het gezelschap van onze talrijke leden niet vergeten :smiley:
voor een dag als deze doen wij het met plezier als bestuursploeg voor onze leden
alleen al de lachende gezichten s'morgens bij de aankomst is zalig, zeker na het afgelopen jaar die te moeten missen
het is te hopen dat we terug vertrokken zijn voor nog een paar goei rittenzondagen en een supertof FJRweekend
Mvg Sanchez
gouden teugels geven een paard geen vleugels
Plaats reactie