Ontslag als bestuurslid

Hier komen de mededelingen van het bestuur naar de FJRijders toe.
Alsook vind je hier onze nieuwsbrieven en de agenda van het lopende jaar.
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Ontslag als bestuurslid

Bericht door terdonkske »

Beste Club- en Forumleden .

Na 13 jaar bij onze club , waarvan 10 jaar als bestuurslid , hebben ik na lang beraad besloten om afstand te doen van onze Fjr .
We zijn over gegaan tot aankoop van een nieuwe motor , maar van een ander merk .
Daarom heb ik vandaag op de laatste bestuursvergadering , voor mij althans ,mijn ontslag aan geboden . Dit met spijt in mijn hart , daar ik altijd deze club een warm hart heb toegedragen . Met prachtkerels als club- en forumleden en waar ik trots op ben , dat ik jullie heb leren kennen in de voorbije jaren .
Ook wens ik het voltallig bestuur zeer veel succes in de volgende jaren , en dat jullie nog vele jaren mogen bestaan als een fantastische FJR club .
Maar een mens moet al eens een keuze maken , die niet altijd gemakkelijk is .
Dit is zeker geen vaarwel , maar we zullen zeker wel nog eens een paar ritten meerijden met jullie , niet als clublid ,maar als forumlid en vriend .
Bij deze voor iedereen nog vele veilige kilometers toegewenst en hopelijk tot in de volgende draai .

Groetjes ,

Patrik & Monique :cool: :salut: :salut:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Ontslag als bestuurslid

Bericht door jantje2 »

Dat is even slikken, maar wij zijn een vrij land dus ieder mag zijn zin doen. Proficiat met je nieuwe aankoop, maar het zal toch even wennen zijn.
Bedankt voor uw jaren dienst als bestuurslid. Maar we zien elkaar toch nog op sommige ritten, tot dan
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Ontslag als bestuurslid

Bericht door Matchbox »

:o Dit is effe verschieten, totaal onverwacht voor mij :!:

Maar, zoals Jantje al zei; iedereen is vrij te doen en te laten waar ze zin in hebben.
Toch is dit jammer om te vernemen :!:
Ik hoop zeker ook om jullie, Patrick en Monique, gauw nog eens te ontmoeten :D ;)

Ik heb van Patrick veel geleerd toen ik met een :fjr: begon te rijden en me aansloot bij de FJRijders.
Zeker tijdens één van onze clubreizen. En daar geniet ik nog steeds van als ik nu ga rijden :)

Ik vond het een voorrecht om in een club te zijn met een bestuurslid zoals jij, Patrick :!: :notworthy:
Met respect voor uw keuze.
En veel plezier met uw "andere" speeltje ;) :D

:arrow: Hopelijk tot binnenkort op één van onze clubritten :!: ;)

Matchbox
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Ontslag als bestuurslid

Bericht door FJR-Freak Max »

@Terdonkske ;)

Voor ons kwam je aankondiging van je ontslag aan als een donderslag bij heldere hemel :violent1: , het was vol ongeloof dat dit zou gebeuren maar het is dus realiteit geworden :help:
Het moet dan ook nog even bezinken om hiervan te bekomen om na al die jaren van samenwerken hieraan een bruusk eind zien te komen :stop:
We gaan je ongetwijfeld missen binnen ons bestuur :crybaby2: , die jaren van een goede samenwerking en hechte vriendschap veeg je niet zomaar weg, maar net als jij moeten wij ook verder, hoe erg dit ook moge zijn :dontknow:
Bij deze wil ik je dan ook enorm bedanken voor die 10 jaar dat we op je hebben kunnen rekenen als bestuurslid :notworthy: , steeds paraat met raad & daad om onze club bij te staan en een warm hart toe te dragen in goede als ook in minder goede momenten :3some:
Het zal dus even wennen worden om je niet meer aan tafel te zien zitten op onze vergaderingen en op je diensten te kunnen rekenen om het vaandel van onze FJRijders club mee te dragen om deze naar het hoogste niveau te willen tillen :sad1:
Weet ook dat je nog steeds welkom zal blijven bij de FJRijders, ten eerste als motorrijder maar zeker als goede vriend van ons, want het is niet omdat je met een ander type moto zal gaan rijden, dat daarom onze vriendschap moet eindigen he :nono:
Voor de toekomst wil ik je dan zeker héél véél plezier alsook duizenden veilige km's toewensen met je nieuwe speelgoed, en dit met de hoop dat van die vele km's er toch nog een groot deel samen met ons zullen gebold worden :wav:
Van onze kant zeggen we je dus geen vaarwel, maar liefst met regelmaat tot weerzien op onze ritten & evenementen die we zullen blijven inrichten :salut:

Bedankt voor de mooie jaren van trouw en inzet voor de FJRijders Patrik :notworthy:

We will miss you :sparkling_heart:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Ontslag als bestuurslid

Bericht door sevenfifty »

Zelfs motoren als ( the best you can get ) worden blijkbaar vervangen ;)
Alle begrip Patrick, en tevens veel geluk met jullie nieuwe motor.

Met collegiale motor groet,

Rudi
Gebruikersavatar
GS-Keke
1300 cc
1300 cc
Berichten: 466
Lid geworden op: 10 feb 2011 16:08
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg
Locatie: Leopoldsburg
Status: Offline

Re: Ontslag als bestuurslid

Bericht door GS-Keke »

Hey makker,

Even verschieten wat ik hier lees. Wens u en Monique veel veilige kilometers met de nieuwe machine toe.
Hopelijk tot in de draai!

Greets,
Keke
FJRmart
1000 cc
1000 cc
Berichten: 182
Lid geworden op: 05 jan 2018 01:33
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Nederland
Locatie: Heerlen NL
Status: Offline

Re: Ontslag als bestuurslid

Bericht door FJRmart »

Dat hakt er goed in, voor mij ook totaal onverwacht net zoals bij de meesten denk ik.

Proficiat met je aankoop en ik ben benieuwd wat er nog beter is na het beste te hebben bereden.
Oprechte dank voor de jarenlange tomeloze inzet voor onze club en de gezelligheid die we samen mochten hebben.

Vele veilige en plezierige km gewenst van deze kant, ik hoop dat onze wegen nog eens kruisen.

Hartelijke groet van ons beiden, Nena & Martain
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Ontslag als bestuurslid

Bericht door StefaanH »

Hey Terdonkske,

Dit is inderdaad even verschieten. Komt totaal onverwacht. Maar inderdaad, soms maakt een mens keuzes en dan staat daar zo een ambetante clausule in de statuten van deze fijne club .... :shock:

In ieder geval Patrick, zoals reeds vermeld blijf je steeds welkom in de club, zij het als gast, om te blijven meegenieten van de sfeer en de ritjes.

Tot in den draai hé

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Berichten: 720
Lid geworden op: 14 dec 2013 13:02
Mijn motor is: FJR1300AE '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Ontslag als bestuurslid

Bericht door Luc Plottier »

Dag Patrick en Monique

Net als bij al de andere is dit ook voor ons even schrikken.
Maar iedereen is inderdaad vrij een keuze te maken.
We hebben jullie altijd gekend als een tof koppel waar we graag bij vertoefden, zowel op als naast de motor.
Het zal voor ons en ik denk voor veel van de FJrijders raar zijn om jullie niet meer bij alle ritten tegen te komen.
Toch willen we jullie graag al het beste toewensen.
Maar dit mag geen afscheid zijn.
We hopen jullie nog regelmatig tegen te komen op de motor, al dan niet op één van de FJR ritten.

Patrick en Monique,
Nog veel plezier en vooral veel veilige kilometers met de nieuwe motor toegewenst!
Maar vooral. Tot ziens!!

Groeten Luc en Brigitte
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
Gebruikersavatar
Balleke
Clublid
Clublid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:58
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kortenberg
Status: Offline

Re: Ontslag als bestuurslid

Bericht door Balleke »

Beste Patrik,

Bij mij komt het inderdaad ook als een verrassing maar het leven bestaat uit keuzes die men maakt voor zijn eigen welzijn en die van uw dierbaren.

Ik wil je met deze bedanken voor de inzet voor de club en wens jou en Monique nog veel leuke momenten en geluk voor de toekomst.
We zien mekaar waarschijnlijk nog wel eens tijdens een bijeenkomst hier of daar.

Grts, Balleke
Plaats reactie