Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Hier komen de Events & Meetings
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door Matchbox »

Hee, de mannen, ;)

Blij dat ik deze Snorryrit heb meegereden :D :wav:
Wat is België toch een mooi landje (sommige plekjes toch :thinking: )
De bandjes staan terug wat ronder nu, want in de streek waar ik woon kan je zo geen mooie ritjes met veel bochtjes maken. :face_with_raised_eyebrow:

@Snorry, bedankt voor dit prachtig toertje :thumbright: Van die omleidingen heb ik eigenlijk ni veel last gehad, mijn GPS wel :D :rofl:
@Lex-yam, Sylvester, Witse, Max en Snorry; bedankt voor het goed gezelschap :D
:arrow: hier zo te lezen hebben jullie er allen zo van genoten als ikzelf ;) :D Dus kan ik hierover niks meer aan toevoegen omdat al het positieve al gezegd of geschreven is :thumbright: :notworthy:
:sunny1: Het negatieve.........dat was er niet :star_struck: :!: :)

Groetjes allemaal en tot de volgende rit :wave01:
Matchbox
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door Snorry »

Beste FJRijders,

Hierbij enkele sfeerbeelden van een gecomplementeerde dag :thumbright:
En nu aftellen naar het FJRweekend.

Mvg, ;)
Snorry

Afbeelding
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door FJR-Freak Max »

sevenfifty schreef: 22 aug 2021 08:36 Ergens spijtig, dat je geen FJR meer berijd ;) je zou voor mijn gevoel gerust in het bestuur mogen zitten :cool: .

Groetjes,

Sevenfifty
@Sevenfifty ;)

Is ons huidig bestuur dan niet goed genoeg of bekwaam om hun functie uit te oefenen :dontknow:
Onze bestuursleden doen meer dan hun best voor de leden hun wensen te kunnen inwilligen met de ritten die gemaakt worden en het vele andere werk dat erbij komt kijken, weet ook dat we seizoensgebonden zitten om ritten te maken, dus we kunnen niet van elke rit een Ardennenrit gaan maken, al zou dit voor ons dan ook nog gemakkelijker worden als we daar niet zouden naar kijken, maar we houden rekening met al onze leden :wav:

Ook is het zo dat Snorry niet hoeft te zoeken naar stopplaatsen waar je met 30 personen of meer terecht moet kunnen, dat is al de grootste zorg om een rit in mekaar te steken, vergeet dit maar niet en dat zal Snorry zelf ook wel kunnen beamen :merror:
Naar omleidingen moet je niet kijken als je maar een paar mensen op sleeptouw hebt, dat is onmiddellijk opgelost en brengt geen problemen mee, maar met enkele groepen van 10 moto's heb je wel grotere zorgen als je al die omleidingen dan moet gaan verwerken, daarom dat we onze ritten minstens 4 tot 5 maal gaan verkennen om die omleidingen eruit te halen of er komt meer dan de helft niet aan op het eindpunt :?

En....het is niet omdat je van thuis uit een rit kunt maken, dat je daarom geschikt bent om een goed bestuurslid te kunnen zijn, al wil ik hiermee niet zeggen dat Snorry niet bekwaam is, maar dat er wel véél meer komt bij kijken dan gewoon een rit in mekaar te gaan steken vanop je pc :idea2:

Eerlijk gezegd, dit doet wel even pijn als bestuurslid om je reactie te lezen :help: , wetende dat onze mensen de naad uit de kleren werken om jullie allen te kunnen aanbieden wat in onze mogelijkheden ligt, maar waarschijnlijk is dit nog niet goed genoeg :whip2:

Sorry voor deze reactie maar het moest me even van de lever, en misschien is het van uw kant niet slecht bedoelt, maar het komt wel hard binnen als we uw berichtje lezen :evil5:

Dit gezegd zijnde doen we er zand over en als er toch iemand van de clubleden zou zijn die niet tevreden is van ons huidige bestuur of van bepaalde bestuursleden, dan vernemen we het wel op het forum of op onze ledenvergadering :sign13:

Groetjes en tot op ons "FJRijders Weekend" :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door sevenfifty »

Oei Max,

Dit gaat er wel een beetje over vind ik.
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit iemand van het bestuur iets heb verweten of wel?
Nu kijk, wat ik al eerder eens heb aangehaald is het feit dat wanneer een rit wordt geannuleerd wegens slecht weer, waarom deze niet kan plaats vinden op een latere datum.
Het is toch ergens zonde als je er dan zoveel tijd in hebt gestoken, deze in de schuif wordt gestoken.
Maar kijk, dit is mijn opinie, dewelke
reeds eerder uitvoerig is besproken en waar het nodige is over neergepend.
Maar zoals je mededeelde, zand erover en tot op het weekend he.

Groetjes,

Sevenfifty
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door FJR-Freak Max »

@Sevenfifty ;)

Ik denk dat je niet goed gelezen hebt waarover het gaat :idea2: , het gaat hem niet dat je iemand persoonlijk slecht hebt gemaakt of iets verweten hebt en zeker al niet omdat je het over de geannuleerde clubritten hebt gehad dat deze dan op een later tijdstip zouden gereden kunnen worden, met dit alles heeft het niets te maken :nono:

Mijn schrijven is gericht op volgende tekst die je geschreven hebt :arrow:
sevenfifty schreef: 22 aug 2021 08:36 Ergens spijtig, dat je geen FJR meer berijd ;) je zou voor mijn gevoel gerust in het bestuur mogen zitten :cool: .

Groetjes,

Sevenfifty
En daarom vroeg ik je dat wij als huidig bestuur dan niet goed genoeg meer zijn in wat we doen voor de clubleden, gevolgd met de nodige uitleg die je dan nog is kunt nalezen :!:

Voor ons kwam het precies over dat je ander mensen en (misschien) beter, wat dan eerst nog moet bewezen worden, in ons bestuur wil zien komen om de boel beter te laten draaien, dat is wat ik bedoelde met mijn schrijven :evil5:

Het nadeel van bestuurslid is dat wij altijd onze woorden moeten wikken en wegen vooraleer we hier iets neerschrijven, want anders wordt je onmiddellijk met de grond gelijk gemaakt, en als clublid schrijf je gewoon waar je zin in hebt en daar moet je dan maar tevredenheid mee nemen, want als je reageert zoals ik nu gedaan heb, dan is het "Oei Max, dit gaat er wel een beetje over vind ik" :!:

Hopelijk begrijp je nu wat ik bedoel, en nogmaals, dit is niet kwaad bedoelt, enkel wil ik hiermee mijn medebestuursleden in bescherming nemen voor hun inzet & werk dat ze in deze club steken, daar mag en moet ook een beetje respect voor getoond worden, want zij doen wel veel meer dan enkel is een ritje maken van achter hun pc hoor :salut:

Zo Rudi, ik hoop dat ik je heb laten inzien dat geschreven woorden niet altijd op de juiste manier overkomen zoals ze misschien bedoelt zijn, en dat je als bestuurslid wel meer om je hoofd hebt dan dat er gedacht wordt, wees gerust dat ze bekwaam zijn om deze club te leiden want anders zouden we op het eind van dit jaar geen 21 jaar bestaan :salut:

Dit gezegd zijnde hoop ik dat we samen nog heel veel leuke momenten mogen beleven binnen onze FJRijders Club, en dat we nog steeds als goeie vrienden door een deur kunnen gaan :occasion14:

Welterusten :sleepy2:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door jantje2 »

Me moeien is dit niet, maar ik denk dat Rudy enkel bedoelde dat Snorry dezelfde waarden heeft als het bestuur, en dus ook zeer goede ritten in mekaar steekt. Hij bedoelde dit volgens mij echt niet slecht of als afbraak van het bestuur.
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door Snorry »

.
@ deelnemers Snorryrit Aische en Refail / Vresse sur Semois / Aische en Refail 2021

:director: Gelieve jullie mailbox te checken :computer: want de postduif is onderweg :thumbright:

Mvg, :wave01:
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door sevenfifty »

Bedankt Jan, jij begrijpt waar ik naar toe wil.
Max, laat mij eerst en vooral nog eens benadrukken, dat ik elkeen van de club toffe mensen vind, en dat ik het werk van het bestuur zekers waardeer. Toffe en goed ingerichte toer ritten en een zeer goed georganiseerd club weekend.
Dat het niet steeds evident is om dit in te richten voor een 30 tal motoren begrijp ik volkomen.
Maar je zal niet kunnen ontkennen, dat Snorry ondanks dat hij geen bestuurslid is er toch in slaagt geregeld een mooie rit belangeloos aan te bieden, zelfs met inbegrip van nen tournee general.
Maar dit laatste hoeft voor mij niet, omdat ik vind dat de ritten maker gerust vrij mag worden gehouden. En kijk of deze ritten nu op de pc worden gemaakt of niet speelt eigenrlijk geen rol., het belangrijkste is dat het een toffe en gezellige dag wordt. Kijk, dat niet iedereen op
dergelijke korte tijdspanne dat de ritten worden georganiseert mee kan lijkt me niet meer dan logisch. Maar ik vind het wel een zeer mooi iniatief

Met groetjes,

Sevenfifty
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door FJR-Freak Max »

@Jantje & Sevenfifty ;)

Iedereen weet ondertussen wel dat Snorry reeds een jarenlange waardering geniet voor zijn "Snorry ritten" die hij organiseert of al georganiseerd heeft, wij zullen de laatste zijn die dat zullen loochenen, integendeel zelfs, wij vinden dit schitterend dat hij dit steeds doet en dat onze leden hiervan mee mogen en kunnen genieten, laat dit duidelijk zijn :!:

Maar nogmaals, bij mij gaat het niet over de persoon Snorry zelf of over zijn bekwaamheid of intelligentie , het gaat hem over de manier waarop je een rit kunt organiseren en voor hoeveel personen je dit dan gaat doen, daar zit hem het grote verschil, en je hoort me niet zeggen dat Snorry dat ook niet gaat kunnen, hij weet héél goed hoe je een rit moet organiseren.

Wat ik echt bedoel is, dat als wij de ritten zo zouden organiseren als Snorry of eender wie die de organisatie op zich neemt, dan gaat niemand zeggen dat wij bestuurslidwaardig zullen zijn, want ik ben er zeker van dat we dan afgebroken worden tot in de grond als meer dan de helft van het deelnemersveld het eind van de rit niet haalt, niet voor de mooiheid van de rit zelf, maar van hoe ze organisatorisch in mekaar werd gestoken met onderweg zelf te improviseren waar je stopt, wanneer je stopt, hoe je de omleidingen eruit zal werken, en dat dan te doen met groepen, dat zou ik dan eens graag zien gebeuren en de reacties die we nadien dan zouden krijgen, je wil niet ervaren wat je dan naar je kop zou geslingerd krijgen :o

Wij moeten ritten organiseren met heel andere voorwaarden zoals waardige stopplaatsen voor zowel rijder als duo, en dan moet je er nog terecht kunnen of mogen met de totaliteit van het deelnemersveld + het aantal km's waarmee je nog rekening moet houden van stopplaats naar stopplaats, alsook de totale lengte van een rit die haalbaar moet zijn voor alle groepen waarmee je op pad gaat enz enz.....
Hier gaat het hem niet van, ik zal vandaag is vlug een ritje in mekaar flansen want zaterdag geven ze goed weer en die gaan we met enkele mannen rijden om er een fijne & gezellige dag van te maken, zo werkt het bij ons niet, dat wou ik uiteindelijk duidelijk maken dat je niemand kan beoordelen of veroordelen op bekwaamheid om bestuurslidwaardig te zijn voor een rit die er wordt georganiseerd.
Bestuurslid zijn of worden houdt zoveel meer in dan is een goeie rit organiseren, je zou dit maar is een jaartje mee moeten kunnen ervaren, dan weet je direct of je er geschikt voor bent of niet, en dat kan je zelfs aan Snorry vragen, hij zal dit dan ook wel bevestigen.

Nu hoop ik dat mijn schrijven weer niet verkeerd over of aankomt, en ja, ik weet ook dat Sevenfifty het niet slecht bedoelde, maar voor ons als bestuur kwam het pijnlijk aan de manier waarop Rudi schreef dat Snorry bestuurslidwaardig zou zijn voor de rit(ten) die hij organiseert, waar wij als bestuur dan zoveel meer tijd, werk en eigen geld moeten aan besteden, en dat daarover nog niemand gezegd heeft dat onze bestuursleden de titel van bestuurslid waardig zijn omdat we jaar in en jaar uit zoveel meer doen dan een goeie rit maken !

Je moet eerst in de schoenen van een bestuurslid staan om te weten wat een geschreven tekst teweeg kan brengen, wat voor iemand pietlullig is, dat kan ofwel enorm deugddoend zijn, maar kan ook het mes op de keel zetten, en daar draait dit alles om.
Als je dit oog in oog kan bespreken, dan zou dit heel anders zijn dan dit in geschreven teksten te lezen omdat de gemoedstoestand van de persoon in kwestie op dat moment belangrijk is, ben je in een blije bui, dan lach je dit weg, maar zit de vermoeidheid in je lijf of heb je een slechte dag gehad, dan kan dit genoeg zijn om te ontploffen.

Dit als laatst hierover gezegd zijnde wil ik me dan ook excuseren bij Sevenfifty als mijn teksten niet duidelijk of goed zijn overgekomen waarin ik wilde laten weten dat zijn geschreven tekst bij ons als bestuur pijnlijk binnen kwam als je het in ons standpunt zou hebben gelezen, niet meer of niet minder was dit bedoelt.
En zoals eerder gezegd, zand erover en nu uitkijken naar een hopelijk fantastisch Weekend met de ganse bende :wav:

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door FJR-Freak Max »

Snorry schreef: 23 aug 2021 09:53 .
@ deelnemers Snorryrit Aische en Refail / Vresse sur Semois / Aische en Refail 2021

:director: Gelieve jullie mailbox te checken :computer: want de postduif is onderweg :thumbright:

Mvg, :wave01:
Snorry
@Snorry ;)

Bedankt voor de pictures van een geweldige dag met het groepje FJRijders waarmee we op pad zijn geweest op de rit die jij voor ons verzorgde :notworthy:

Groetjes en tot volgende week op ons FJRijders Weekend :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie