Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Hier komen de Events & Meetings
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door sevenfifty »

Dag Max,

Ik heb me voorgenomen naar de toekomst toe, een voorbeeld te nemen aan wat het merendeel van de leden post.
Dit zal beter zijn voor onze gezondheid, en zal mogelijks misverstanden vermijden.
Misschien kunnen we het er op het weekend, tussen pot en pepsi eens over bijpraten ;)

Groetjes,

Sevenfifty
Laatst gewijzigd door sevenfifty op 25 aug 2021 03:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Sevenfifty ;)

Zolang het voor ons opbouwende kritiek is, mag en moet je je mening geven of neerschrijven, dat is de bedoeling van een forum, niemand moet in het gelid lopen en de mening volgen van anderen, en eens een discussie aangaan moet kunnen maar dan liefst zonder iemand te kwetsen, dat proberen wij ook niet te doen als bestuur.
En zoals je al aangaf, we gaan het er zeker over hebben op ons weekend tijdens een drankje waarmee we op onze vriendschap zullen klinken :occasion14:

Nog een zalige nacht toegewenst :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie