Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Hier komen de Events & Meetings
Sylvester
Clublid
Clublid
Berichten: 55
Lid geworden op: 29 okt 2018 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '16
Regio: Limburg
Locatie: Lanaken
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door Sylvester »

Hoi Snorry,

Ik had ook graag :wave01: meegereden met de "Snorryrit Aische-en-Refail /Vresse-Sur_Semois /Aische-en-Refail"
en zal op het vertrekpunt aanwezig zijn :thumbright:

Sylvester
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door Snorry »

Als het goed is hebben alle 'actieve' :D FJRijders de GPS-route in hun mailbox gekregen. :computer:


Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door Matchbox »

@ Snorry,

Idd, de gegevens voor de rit ontvangen, :arrow: :arrow: :arrow: en op de GPS gezet :!:

@ alle deelnemers,

Ik kijk er naar uit om jullie zaterdag te ontmoeten en er een fijn ritje van te maken :D

Groet,
Matchbox
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door Snorry »

Beste FJRijders,

Wij zijn al klaar om er morgen weer een fantastische rit van te maken. :blob8: en als we Frank de weerman mogen geloven gaat het morgen zelfs een zomerse dag worden. :sunny: :thumbright: Intussen zijn er 5 deelnemers :fjr2: ingeschreven. Diegene die belet zijn, misschien lukt het eens een volgende keer :?: :!:

@ aan de gelukkigen :cheers:

Samenkomst: 8:45u
Q8 Aische-en-Refail E411richting Namen. GPS coördinaten: N50 36.002 E4 47.417
Vertrek: 9:15u

Er zijn drank- en eetplaatsen voorzien. :!:

:downtown: Opgelet: Gelieve zeker met een volle benzinetank te vertrekken :downtown:

***Niet vergeten u mondmasker mee te brengen.*** :idea:

Groetjes en tot morgen, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Snorry ;)

Op de valreep en met toestemming van mijn bazin kan ik morgen mee gaan als dit voor U nog kan, en zo ja, kan je me de route dan nog bezorgen om op mijn gps te zetten ?
Allee, ik zie wel of ik het groepje nog kan aanvullen en dan zien we mekaar morgen wel.

Groetjes en hopelijk tot morgen :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door Snorry »

Beste, FJRijders,

Den Beemer is terug helemaal "spik en span" en staat na 453 km terug in de garage. :blob8: En wat hebben we vandaag geleert :read2: Het was een mooie zonnige dag met weinig verkeer, rustige zeer vlotte wegen, maar door de vele omleidingen (niet normaal) is de Snorryrit 21km langer geworden wat op zich zeker geen straf is, zeker niet als je vertoeft in goed gezelschap :wav: :thumbleft: Veel gedronken :occasion14: want we hadden dorst ;) van de zware arbeid :joker: , lekker gegeten :tongue8: de porties waren :thumbright: we kregen zelfs niet alles op. :love4: En dan de rit :tongue1: ... meer dan voldoende bochtjes om je eens goed uit te leven :o :o en we vallen iedere keer in herhaling maar het is zeker waar => ***De afwezigen hebben iets gemist*** :shock: .....zeker weten. :occasion18:

@ deelnemers;
Bedankt voor jullie deelname, :angel7: het welslagen van deze rit en voor de aangename, leuke dag samen :3some: zeker voor herhaling vatbaar. :thumbright:

:director: De link met de foto's wordt eerdaags naar jullie e-mailadres verstuurd. :computer:

Mvg, :toothy:
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Sylvester
Clublid
Clublid
Berichten: 55
Lid geworden op: 29 okt 2018 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '16
Regio: Limburg
Locatie: Lanaken
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door Sylvester »

Snorry heeft alles al gezegd :director: ,mooie rit , prima weertje :sunny: goed gezelschap :wav: lekker eten en vele mooie bochtjes :thumbleft: , die omleidingen nemen we er met plezier bij kortom mooie geslaagde dag , op naar de volgende rit :occasion14:

Sylvester..... :salut:
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door FJR-Freak Max »

Snorry ;)

Eerst en vooral bedankt voor de rit :notworthy: en alsook om ons vandaag op sleeptouw te hebben genomen :whip2: , ik heb er enorm van genoten nu ik ook is mocht volgen :mrgreen:, en de omleidingen hebben ons zeker niet gestoord, anders waren we véél te vroeg op de eindstop geweest :D :D :D
En zoals je zelf al schreef, het was een schitterende dag met zeer goed gezelschap :3some: met drinken en eten genoeg :occasion14: :tongue8: , er zal wel weer wat van gewicht bijzijn vrees ik :?
Al bij al een zéér geslaagde dag waarvan je spijt hebt dat hij voorbij is gevlogen, en wie weet als je nog is een rit in mekaar bokst en ik van mijn bazin terug het huis uit mag, dan zal ik waarschijnlijk weer één van de deelnemers zijn :toothy:
Nu kijken we nog uit naar het beeldmateriaal die de fotograaf gefotografeerd heeft, daar zal wel weer het één en ander op te zien zijn :occasion18: :rolf: :cheers:

Tot een volgende gelegenheid :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door sevenfifty »

Snorry, wist al op voorhand, dat ik een mooie dag ging mis lopen, jammer maar helaas.
Ergens spijtig, dat je geen FJR meer berijd ;) je zou voor mijn gevoel gerust in het bestuur mogen zitten :cool: .

Groetjes,

Sevenfifty
Laatst gewijzigd door sevenfifty op 22 aug 2021 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
lex_yam
Clublid
Clublid
Berichten: 483
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:09
Mijn motor is: FJR1300AE '14
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Zaterdag 21 augustus ***Snorryrit Aische-en-Refail / Vresse-sur-Semois / Aische-en-Refail***

Bericht door lex_yam »

Toffe bende goed gegeten en gedronken effe goed gelachen en vooral een schoon rit gereden bedankt aan snorry en al de deelnemers 👍👍 voor herhaling vatbaar
Plaats reactie