Najaarsrit 03 10-2021

Gebruikersavatar
Balleke
Clublid
Clublid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:58
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kortenberg
Status: Offline

Re: Najaarsrit 03 10-2021

Bericht door Balleke »

Met deze wens ik ook deel te nemen aan deze rit.

Grts Balleke
lex_yam
Clublid
Clublid
Berichten: 483
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:09
Mijn motor is: FJR1300AE '14
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Najaarsrit 03 10-2021

Bericht door lex_yam »

Onder voorbehoud rijden wij graag mee ! het valt te zien of we tegen dan al terug thuis zijn :roll: :D
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Najaarsrit 03 10-2021

Bericht door terdonkske »

Als alles meevalt en bij hopelijk goed weer , ga ik ook nog eens meerijden .

Grzt Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Najaarsrit 03 10-2021

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden :wink:

Ik vrees dat we massaal een serieuze inspanning moeten gaan leveren om een hele hoop eieren naar de Clarissen te brengen, want zoals het er nu naar uitziet (90 & 100% regen waar we rijden) zullen we zondag onze moto's niet moeten buiten halen :help: :banghead:

Niet te geloven, een beetje geluk is ons niet gegund als we een club rit in het vooruitzicht staan hebben, nu dat we terug ritten mogen organiseren is het de regen die ons de das gaat omdoen :dontknow: :violent1: :cussing:

Morgenavond zullen we beslissen en hier op het forum laten weten dat we gaan rijden of niet :fingers_crossed: :sunglasses:

Tot wederhoren :wave01:

Max :sunglasses:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Alert Re: Najaarsrit 03 10-2021

Bericht door Abeloos »

 ! Bericht van: Het Bestuur: UPDATE 01/10/'21

De afgelopen uren hebben we de weersvoorspellingen met argusogen in de gaten gehouden maar helaas mag het ook voor dit weekend niet zijn...
Met een te groot regenpercentage kunnen we als bestuur niet anders dan volgende beslissing te nemen:
:cry: :cry: De najaarsrit wordt geannuleerd :cry: :cry:

Als bestuur willen we geen enkel risico nemen op ongevallen die behalve blikschade ook letsels kunnen met zich meebrengen. :o
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Najaarsrit 03 10-2021

Bericht door Matchbox »

Deze keer vind ik het zeker even spijtig dan al die vorige rit annulaties door het slecht weer of Corona :!: :dontknow:
Maar eigenlijk komt het mij nu goed uit, dan kan ik wa langer blijven plakken op een feestje en een paar meer :occasion14: :occasion14: :occasion14: drinken :lol:
Ik was zeker vroeger naar huis gekomen indien de rit wel was doorgegaan, ik rij liever met de :fjr2: en ben graag in het motorrijdersgezelschap dat de FJRijders mij bieden :!: ;)
Maar, helaas, driewerf helaas, het weer kan je niet bestellen :banghead:
Zelfs eieren naar de Clarisse brengen helpt niet altijd hee Max :scratch:
Maar dan hebben we de volgende keer weeral wat meer om te vertellen hè ;)

En ik sta helemaal achter de beslissing van ons bestuur :read2: :laughing7:
In de regen rijden, daar heeft toch niemand wat aan :mrgreen: toch :?:

Groeten :wave01:
Matchbox
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Najaarsrit 03 10-2021

Bericht door FJR-Freak Max »

@Matchbox ;)

Bedankt voor het begrip vriend :notworthy: en steeds je toffe replay's :downtown: op de ritten die spijtig genoeg moeten geannuleerd worden door het strontweer :banghead: wat wij ook niet in de hand hebben :dontknow:
Het gevoel alleen al om het woord "Annuleren" te moeten uitspreken of schrijven gaat steeds als een mes door ons hart, wetende dat er altijd zoveel tijd, werk en nog zoveel meer dingen aan verloren gaan, net als de schaamte waarmee we achterblijven als we jullie moeten toelichten dat er weer eens een rit geannuleerd moet worden door welke omstandigheden dan ook :oops: :help:
We willen jullie allen graag zoveel mogelijk aanbieden om van te genieten, al is dit de laatste tijd door die smerige corona toestanden en de slechte weersomstandigheden niet altijd gemakkelijk geweest, wat ons dan ook zeer bedroeft maakt omdat we als bestuur enkel het beste voor jullie willen en spijtig genoeg de laatste tijd niet in geslaagd zijn door de mogelijkheden die ons ontnomen worden :stop:
Onze bestuursleden rechten steeds terug hun rug na een zoveelste opdoffer die we te verwerken krijgen, dat ik als voorzitter meer dan fier kan zijn op deze mensen omdat ze het keer na keer weten te verteren en er weer met volle moed tegenaan gaan voor een volgende opdracht om jullie allen het beste van het beste te willen voorleggen :headbang:

Natuurlijk zouden we de rit ook kunnen laten doorgaan, maar ga je er dan plezier aan beleven als je van s'morgens al door de regen naar de bijeenkomstplaats moet komen en dan een ganse dag als waterkiekes van stopplaats naar stopplaats moet kruipen omdat er niet meer gereden zal worden zoals het moet zijn, en hopende dat er niemand iets voor zal hebben, dit laatste willen we zeker niet op ons geweten hebben en daarom voor ieders veiligheid nemen we dan de beslissing om de rit te annuleren zodat iedereen droog & veilig zijn zondag kan doorbrengen zoals ze het zelf wensen te doen :sign13:

Dit alles gezegd zijnde kijken we vanaf nu alweer vooruit en hopen we op zoveel mogelijk aanwezigen op onze komende "Techniekdag(en)" die we speciaal voor jullie organiseren, gewoon al om is samen te zijn en terwijl bieden we jullie dan zonder enige vorm van verplichting iets aan waar je voordeel kan uithalen indien je dit wenst :salut:

Zo beste vrienden, dan rest er mij nu nog enkel jullie allen een fijn & gezellig weekend toe te wensen met in het vooruitzicht jullie binnenkort zo massaal mogelijk terug te zien op ons volgend evenement :wav:

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Najaarsrit 03 10-2021

Bericht door slurf »

Mooi verwoord, ik kan het bestuur geen ongelijk geven om de rit te annuleren, er zullen altijd mensen zijn die het flauw vinden en zeggen dat de club uit watjes bestaat maar o wee als er dan zou gereden worden en deze mensen hebben iets voor dan geven ze al direct de schuld aan de club (bestuur) groot gelijk om ni te rijden morgen ,er zullen nog dagen komen dit jaar en is dit niet dan komt 2022 er al snel aan met hopelijk beter weer, en dan 2021 wel snel vergeten zijn zeker, grtj Slurf(ke) en tot op de techniek dagen
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Najaarsrit 03 10-2021

Bericht door johnny »

Hey de mannen

Arne & Max mercie om de anulatie op ons forum te zetten.
4 jaar is het nu geleden dat mijn rit nog eens kunnen doorgaan is.
Gisteren een heel stuk van de rit nog eens afgereden en op veel plaatsen ligt er modder op de weg!
Het bieten seizoen is begonnen en als daar nu morgen nog regen op invalt (een beetje is genoeg),
dan weet ge zeker zelf wat we gaan voorhebben! Daarom mijn beslissing om te annuleren.
Hopelijk word volgend jaar beter...
Tot op de techniekdag en/of ledenvergadering.

Groeten Johnny
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Najaarsrit 03 10-2021

Bericht door Koboloi »

Het zat er helaas aan te komen, de weersvoorspelling voor zondag is weergaloos regenachtig.
Dus voor mij de enige juiste beslissing van ons FJR-bestuur om de rit te annuleren, hoe jammer dit ook is.
Veel modder, toch regelmatig slechte wegen tegenkomen en daarbovenop regen, is niet gezond om te toeren in groep.
Uitgestelde of geannuleerde ritten zijn niet verloren, volgende keer vanonder het stof halen, actualiseren en daar gaan we weer tezamen op stap.
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Plaats reactie