Circuit

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door witse »

Julle als ik dat had geweten was ik zeker gekomen,maar ja soms kan ne mens ni weg he . Laat de volgende keer maar weten als jullie gaan rijden ,hopelijk geraak ik er dan een keer .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Julle
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door Julle »

Komt in orde maat, noteer al maar 4 oktober in je agenda, dan bollen we terug op Zolder. In september bollen we nog eens op Folembray en morgen en overmorgen vlammen onze bendeleden Stropke en Koekejo op Mas du Clos (zowat 700 km van hier) Ik hoor u al denken waarom kozen die mannen geen andere sport zoals schaken of dammen ofzo maar ja, als je bloed motorolie bevat moet je dit ervoor over hebben he.
Tot zondag 4 oktober dan maar

Julle
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door witse »

:evil: :evil: Zondag 4 oktober hebben we de najaarsrit van de club :D ,dus dan kan ik ni komen :cry: maar er zullen dan volgend jaar wel dagen komen dat ik jullie eens aan het werk kan zien want dan zal het er wel op zitten voor dit jaar denk ik . Misschien dat ik van mijnen baas nog eens extra verlof krijg dat ik op een ander eens kan komen kijken he .


Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Julle
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door Julle »

TER INFO:
Wij van 't bendeke zullen er zijn, u toch ook????

Julle

VLAAMSE MOTORSPORT DAG

Op 4 oktober wordt het motorsport seizoen 2009 afgesloten op het circuit van Zolder. MotorWereld en het circuit Zolder doen dat met een dag vol activiteiten op en rond Vlaanderens enige volwaardige race omloop. Het wordt een dag om niet te missen.


Open weekend

Op het eerste weekend van oktober is er geen decibel beperking op Zolder, dus dat wil zeggen dat je zowel met gehomologeerde als aftermarket uitlaten op het circuit mag rijden. Logisch dus dat het nog meer dan anders storm loopt voor de sessies vrij rijden op zaterdag en zondag. Maar dat is lang niet alles.


Op zondag 4 oktober gonst het van de bedrijvigheid in Zolder. Motoren & Toerisme stippelde een rondrit van om en bij de 100 km over de mooiste wegen van Limburg uit, met vertrek en aankomst op het circuit. Wie mee met de groep vertrekt (om 13u) rijdt eerst nog een rondje op het circuit vooraleer aan de rondrit (met roadbook) te beginnen. Wie op een ander tijdstip wil starten, doet dezelfde rit, maar zonder het extra ritje op het asfaltlint van Terlamen.


MotorWereld nodigt iedereen uit om in een uniek decor op de foto te gaan met de mooiste hostessen van dit blad én van onze collega's van P Magazine. De foto's zijn nadien gratis te downloaden op demotorsite.be.


Spektakel

Wie zin heeft in spektakel kan kijken naar de afsluitende proef van P Magazine's 'Motard van het Jaar'. De 20 deelnemers aan de gesmaakte competitie hebben er ondertussen 3 proeven opzitten en na de finale in Zolder weten we wie een jaar lang met een BMW F800 op pad mag.


Wie graag zelf wil weten hoe het zit met zijn of haar motorcapaciteiten, kan bij de mannen van M&T Aktief zijn motorrijder DNA laten opstellen. Op een mini circuit waar je rijtechnische vaardigheden worden getest, bepalen de instructeurs je niveau. Op die manier kom je te weten waar je nog kunt aan werken en op welk niveau je desgewenst het best nog les kunt volgen. Of misschien ben je gewoon wel goed genoeg om zélf Aktief instructeur te worden...


Afsluiter

Zowel de circuitrijders, de mannen en vrouwen die op de foto gingen, de deelnemers aan de Aktief DNA test, wie de toerrit meereed als wie gewoon als toeschouwer naar Zolder kwam, kan deelnemen aan de barbecue. Daarmee wordt niet alleen de dag, maar ook het motorseizoen volledig afgesloten. 4 oktober is alvast een datum om nu al met rood te omringen in je agenda. Meer over dit alles in het volgende nummer van MotorWereld en op http://www.demotorsite.be" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door johnny »

4 oktober is alvast een datum om nu al met rood te omringen in je agenda.

Inderdaad Julle wand op die dag is het ook de sezoens sluitings rit van de fjrijders :idea: :D
Julle
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door Julle »

Johnny,
Het is niet de bedoeling om jullie concurrentie aan te doen maar je weet nooit dat er mensen zijn die de rit niet kunnen meedoen maar wel eens tot bij ons kunnen komen. Ik wens jullie alvast veel succes en we zullen samen duimen voor goed weer zeker.

Julle
spider
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door spider »

Op 13/09/2010 Francorchamps :director:


De volledige delegatie zal daar aanwezig zijn!!!!!!
koekejo, stropke, spider, snorry, r1zot, ronny,....
zelfs julle komt af om ons mentaal bij te staan (nog steeds revaliderend van zijn schouder operatie)
wie mogen we nog verwachten!

Groetjes Rudy & Marie-rose :wave01:
spider
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door spider »

CIRCUIT MAS-DU-CLOS 14&15 Augustus 2010 :D :thumbleft:




Vrijdagochtend vertrokken naar Mas-du-clos om 8u15,na 500km rijden even gestopt om te tanken en iets te eten en ook een plasstop van een ½ uur
Wij terug weg voor de volgende 230km met de camper zo een klein 9u30 gereden met een omwegje gedaan van 6km daar aangekomen om 17u45.
Eventjes een gsm gedaan naar Erwin en Jo om te vragen waar ze bleven,15 minuten later waren ze aangekomen want ze waren eerst naar hun hotel geweest. Eerst alles afgeladen om de paddock tent te zetten en zo voort(.Rudy zag het circuit en hij had al watertanden ik moest hem vastbinden want anders zat hij al op het circuit hihihi ) toen wou ik de moto er af nemen en vond mijne sleutel niet ,ja ik al nerveus en zij tegen Marie-rose ik kan al niet rijden want heb mijne sleutel niet mee van de moto geluk dat Marie-rose altijd de reserve sleutel bij haar heeft oef was dat eventjes zweten. Zaterdag 1ste sessie heel kalm aan begonnen om het circuit te verkennen en altijd achter Erwin (stropke) gebleven en zo opgebouwd de omloop van het circuit was 3km071 lang. De eerste tijden voor de 1ste sessies waren 1,48 voor te eindigen e snelste tijd voor mij was 1.36,70 tot op heden wand achteraf sloeg de laptimer ook al helemaal paraplu en ik was niet alleen dat problemen had met de laptimer er waren er nog, de camera was ook al zo iets maar heb toch 4 filmpjes van de 12 sessies dat we gereden hebben in totaal waren het 403 circuit km : DE zondag hebben we in de voormiddag wat regen gehad maar het viel wel mee .Erwin heeft 1 sessie overgeslaagd wegens de regen ja en onze Jo dat is een ander probleem die rijd veel te snel dat hij bij ons niet meer mocht rijden en moest zo naar de volgende groep en zo geeindigd bij de experts waar hij thuis hoort met zijn nieuw machien een daytona 675 wat een machien. Dat was het dan in elk geval aan mij zien ze daar volgend jaar nog echt een mooi circuit
Groetjes
Rudy & Marie-rose :wave01:
" onclick="window.open(this.href);return false; ... tube_gdata
" onclick="window.open(this.href);return false; ... tube_gdata
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door witse »

Rudy ik denk dat er iets scheelt met de filmpkes , ik kom enkel uit op You Tube maar ik zie u daar niet rijden :cry:


Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door Snorry »

" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Plaats reactie