Circuit

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
spider
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door spider »

Hallo mannen
hier kun je de foto's zien klik er de klik
http://www.mijnalbum.nl/Album=P6SNM4DQ" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes
Rudy&Marie-rose
Julle
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door Julle »

Toch fantastisch he als je een huisfotograaf, een huismekanieker en fijn gezelschap in één en dezelfde bende hebt.
Mooi werk M-R en dat vanop een plaats waar je eigenlijk vrij ver van de piste staat.
Voor de geïnteresseerden, er staan ook foto's op http://www.im-design.be" onclick="window.open(this.href);return false; en doorklikken naar circuit ecuyers 6/07

Julle
spider
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door spider »

Nu Zondag 2 Augustus circuit te Zolder voor de eventuele geinteresseerden :lol: .
Iedereen is welkom & het kost niets :mrgreen: .

Groetjes Rudy :wave01:
gert
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door gert »

Klasse mannen :D ; ik zou eens willen afkomen op 2/8 naar Zolder , hoe laat begint dat daar :?: Laat maar iets weten :D


Mvg Gert ;)
spider
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door spider »

Ik zal der zijn rond 7 uur de controlen van de motor is rond 8 uur & briefing 8uur 30.
Ik denk dat wij voor het eerste maal rijden om 9 uur 20.

groetjes Rudy
den R1 zot
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door den R1 zot »

Op zondag is het nogal laat dat ze starten met de eerste sessie, dus je hebt tijd.
Tot zondag!
Julle
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door Julle »

Voila gasten, veilig terug thuis na een dagje vlammen in de regen. Er is vandaag verdomme een pak uitgevallen maar allez we hebben ons toch weer dik geamuseerd (en ook weer veel bijgeleerd) Alles is ondertussen afgelost en de CBR staat veilig te drogen net als mijn kleren en mijn boots. Bedankt aan diegenen die ons vereerd hebben met een bezoek. (Snorry met koffiekoeken, den R1 zot met koffiekoeken, den Droopy en nog een collega van het werk die wat foto's is komen nemen maar die geen koffiekoeken bij had en ons aller Marie-Rose) Met al die koeken worden we binnenkort zo vet dat we niet meer in ons racepak gaan geraken. Ik had na onze motorvakantie nu al problemen met een bijkomend gewicht van 3 kg. Vanaf maandag ga ik proberen van er wat kilootjes af te krijgen, 7 kg overgewicht is immers 1 pk verlies en aangezien ik zo een 14 kg zou moeten kwijtspelen zou ik daarna 2 pk winst hebben. We zien wel wat dat geeft
De racers die vandaag het natte weer getrotseerd hebben
Spider
Stropke
Koekejo
Ikzelf
Wie wordt de volgende (voor ons een weet, voor velen een vraag) Misschien een poll openen
Tot binnenkort op Folembray of voor de echt geïnteresseerden op Mas du Clos waar Stropke en Koekejo de kleuren van 't bendeke gaan verdedigen.

Julle
spider
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door spider »

Hier nog en paar photos van de uitgeregende dag van 2 augustus het water stont in men botten.
http://foto.zita.be/8631774681" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Rudy
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door witse »

Der zijn weer prachtexemplaren bij . Zolang je recht blijft kan het geen kwaad dat het water in je botten staat Rudi het belangrijkste is dat jullie je amuseren en heelhuids naar huis kunnen terugkeren .Als ik weer eens tijd heb kom ik toch nog eens zien .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Julle
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door Julle »

Lucske we hadden voor jou nochtans een zeteltje klaar gezet .....en ne koffiekoek over gehouden

Julle
Plaats reactie