Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door pnobels »

Goed thuisgekomen... Wat kan hier nog aan toegevoegd worden? Eigenlijk best goed weer gehad. En zijn de hemelsluizen opgengegaan wanneer wij ne keer niet op ons stalen ros zaten. Voor de rest kan ik het bestuur alleen maar danken voor deze zeer plezante ervaring. Veel professionele firma's mogen aan dergelijke organisatie volgens mij een puntje zuigen... We hebben uitstekend met de FJR gereden (sommigen zelfs offroad), smakelijk gegeten, goed gedronken, en vermakelijk gelachen. Het bestuur heeft de aanzet gegeven. Maar het zijn ook de leden die dit weekend vervolmaakt hebben. In deze tijden van kommer en kwel, nijd en afgunst heb ik alleen maar bewondering voor wat dit weekend gebeurd is. Ik kijk nu al met spanning uit naar de dvd.

O ja, tegen volgende keer in te studeren :
http://letras.terra.com.br/walter-de-buck/773822/
FJbaRt
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door FJbaRt »

Na een meer dan geslaagd weekend ook terug aangekomen in het verre Zonnebeke. (na meer dan 1500 km ;) )
Het was weer veel te snel voorbij. Ondanks de minder goede voorspellingen zijn de weergoden ons toch nog gunstig gezind geweest.
Ik wil alle deelnemers bedanken voor hun aanwezigheid. Ik heb niets dan lachende gezichten gezien en dat doet me als bestuurslid enorm veel plezier.
Ik wil speciaal de mensen van groep 3 ook nog eens bedanken. Het was een gezellige mengelmoes van Limburgers, Oost- en Westvlamingen. We hebben veel leute en plezier gehad en hebben de ritten met wisselende voorrijders aan een mooi tempo afgewerkt, en ... we zijn altijd samengebleven. :thumbleft:

Bedankt allemaal,

Bart

PS : sfeerbeelden volgen na grondige selectie uit mijn collectie :mrgreen:
Reg
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door Reg »

Veilig thuisgekomen omstreeks 17.30 uur

Aan alle bestuursleden v/d FJRijders een gemeende DANK U WEL voor de geslaagde organisatie van de 4-daagse !! Ik heb mij super geamuseerd niettegenstaande ik een groentje en nieuwkomer was in de groep. Prachtige ritten gereden aan een pittige snelheid, waarvoor dank aan de voorrijders en de aan deelnemers van groep 3.
Aan Gert : er is niets gebeurd ! ... en we komen het allemaal eens tegen dat we stuurfoutje maken (niets van aantrekken man) !!
Moto reeds gekuist en die staat terug op stal
Deze avond thuis een lekkere toast Hawai verorberd met lekker wit brood (hihi) en NIET betaald!
Als het van mij afhangt, dan kom ik zeker nog mee met die toffe bende !

Nogmaals bedankt en tot hoors
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door terdonkske »

Jo de mannen,

Ten eerste nen dikke proficiat aan het bestuur voor het organiseren van dit wondermooie week-end . Een speciale dank aan den MAX en den JOHNNY voor de inzet en de organisatie, mannen jullie zijn de naam van voorzitter en bestuurslid meer dan waardig, ook een woordje dank aan Fanny, waardoor de Max zich voor 200 procent kan inzetten voor onze club.
Wat het week-end betreft, het was een zeer gezellige en toffe bende, zoveel verschillende karakters en toch één en al leute en plezier. Ook voor de personen van de derde groep, deze van den Bart en al de voorrijders, proficiat jullie hebben dit prachtig gedaan voor ons was dit af.
Ik hoop ten zeerste dat dit evenement het volgend jaar ook doorgaat, want dan zijn we ook van de party.
Aan iedereen die er niet bij was, dames en heren, jullie hebben iets gemist. Goe gedronken, goe geeten en zeer mooie ritten gemaakt in het prachtige Sauerland.
Voor den uitleg van het liedje over het vliegerke, dient ge nog te wachten tot den Marcel terug is, deze zal u wel informeren waarover het gaat.

Groetjes aan iedereen en tot het volgende evennement namelijk de rit van den Dolf.


Patrik en Monique :D :D :D ;)
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Dolf
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door Dolf »

Ondertussen ook al thuis en na goed geslapen te hebben ga ik nog genieten van een dagje rust om alles weer in zijn plooi te laten vallen.
Vooreerst wil ik iedere deelnemer bedanken, tenslotte zijn we toch allemaal een beetje vreemd aan elkaar, voor de samenhorigheid en de gezellige omgang onder elkaar. Dit was echt TOP.
In het bijzonder wil ik de mensen bedanken die in mijn groep zaten. Niettegenstaande wij verschillend taalgebruik hadden werd alles goed begrepen en werd er ontzettend veel gelachen. En zo moet het als het even kan. Ieder van ons heeft wel eens wat zorgen om het één of het ander, maar geef toe, zulke dagen doen je alles vergeten en hiervan houden wij alleen nog maar zeer mooie herinneringen over.
Wanneer ik de teksten eens nalees doet het mij ontzettend veel plezier dat er mensen bij waren die wij naar aanleiding van hun privé nog maar weinig hebben gezien en toch met zeer veel lof over dit evenement napraten.
Kortelings komt het bestuur weer in vergadering en dit zal natuurlijk één van de agendapunten zijn die wij zullen aankaarten.
Dit was volgens jullie één groot succes. Wij zullen ons uiterste best moeten doen om tegen volgend jaar nog zo iets dergelijks aan elkaar te breien.
Wij spreken dus allemaal af op 04 oktober 2009 voor onze najaarsrit. Deze rit brengt je terug in een gebied dat sterk gelijkend is met Sauerland. Wil je deze trip in miniversie nog eens herbeleven, schrijf je dan nu al in.
Tot dan
Eddy K
250 cc
250 cc
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 nov 2008 12:27
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Zoutleeuw
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door Eddy K »

na het lezen van de reacties moet dat daar een leuk weekend geweest zijn. Niets is leuker dan met gelijkgestemde zielen je hobby mogen beoefenen. Enkel jammer voor de thuisblijvers dat er niet meer foto's zijn om bij weg te kunnen dromen.

Groetjes en doe zo verder :cool:
Proud to be a Biker
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door Snorry »

Eddy K schreef:....... Enkel jammer voor de thuisblijvers dat er niet meer foto's zijn om bij weg te kunnen dromen......
Dat vind ik ook :!: ....heeft er iemand soms wat fotokes genomen :?: niet allemaal tegelijk hé :mrgreen: :mrgreen:

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden,

Het doet deugd al deze goede reacties te kunnen lezen vanuit het mooie Saurenland, wij blijven hier nog een beetje nagenieten van de zon in een temperatuur van 28gr :sunny: :cheers: :occasion14:

Johnny, Marcel (De Vliegenier), Annick, Fanny & ikzelf genieten nog steeds na van het toffe weekend, alle aanwezigen nogmaals bedankt voor de gezellige sfeer waar jullie voor gezorgd hebben :wav: :headbang:
Daardoor is het weekend meer dan geslaagd geworden en zijn we als bestuur meer dan tevreden dat wij voor jullie dit kunnen realiseren hebben :notworthy:
We zullen er zeker op onze volgende bestuursvergadering over napraten en zien of we voor het volgende jaar iets gelijkaardigs in petto hebben :!:

Voor het ogenblik is onze Johnny de Marcel zangles aan het geven, het lied van de vlieger in het lekkere Gents zal hij ons dan kunnen brengen tegen de ledenvergadering, spijtig dat jullie niet kunnen zien hoe het er hier aantoe gaat want dat zou de lachspieren enkel versterken :laughing7: :lol: :D :occasion14:

Hier sluit ik af want ik kan bijna niet meer typen van het lachen, we horen mekaar wel weer na zaterdag want dan komen we terug richting België :smileinbox:

Iedereen nogmaals bedankt voor de fijne vierdaagse dat we met jullie hebben mogen beleven :notworthy: :thumbright:

Groetjes van de vijf overblijvers :wave01:

Johnny, De Vlieger, Annick, Fanny & Max ;)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door witse »

Ik wil terug vertrekken naar ginder ( en dat mag volgende week al zijn ) met dezelfde mensen want beter kan een mens zich niet amuseren dan wij het voorbije w.e. :D . Spijtig dat alles zo vlug voorbij is , maar zoals Max al schreef zal het nog nabesproken worden en zullen we er alles aan doen om volgend jaar terug iets te kunnen inrichten . Fotoke's zullen er wellicht nog wel volgen want ik denk dat onze reporter ter plaatse wel een en ander op het gevoelige plaatje heeft vastgelegd , en zij die er bij waren zullen het wel geweten hebben telkens er een bliksemschicht te zien was . :lol: Toch nog nen dikke mercie aan Johnny, Max & Fanny want zij hebben dit jaar al het werk verricht om dit met de :fjr2: club te kunnen doen .Ook wil ik onze voorrijder bedanken want die heeft dat prachtig gedaan die 2 dagen , Frankie & Karin bedankt om ons die 2 dagen op sleeptouw te hebben genomen . Onzen Johnny reed niet graag als eerste en dus reed hij na 5 km een straatje te ver :mrgreen: zodat Frankie dan eerste was en die heeft dat dus prima gedaan .Voor de rest iedereen bedankt om er zulk een tof w.e. van gemaakt te hebben en hopelijk zien we jullie allemaal terug op 4 oktober op onzen Dolf zen najaarsrit .

Grtjs en tot dan Luc & Sonja
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1564
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Eddy K schreef:na het lezen van de reacties moet dat daar een leuk weekend geweest zijn. Niets is leuker dan met gelijkgestemde zielen je hobby mogen beoefenen. Enkel jammer voor de thuisblijvers dat er niet meer foto's zijn om bij weg te kunnen dromen.

Groetjes en doe zo verder :cool:
Hé De Stropkes denken dat Marcel naar dienen vlieger es aan 't zoeken. :lol:

Grtjs,Dirk en Carine.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie