Openingsrit 20 april 2008

Gebruikersavatar
M&M
75 cc
75 cc
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 mar 2008 20:41
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Kapellen (bij Antwerpen)
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door M&M »

Met veel spijt in het hart moeten M&M alsnog afzeggen :crybaby2:
Den jetlag heeft ons (te) hard te pakken :banghead:
9 uur tijdsverschil is blijkbaar niet zo maar te overbruggen :dontknow:
Het is nu 02 h. en we zitten hier met "eyes wide open" naar onzen :computer: te koekeloeren :geek:
Maandag is M 1 terug ribbedebie naar Moskou en M 2 moet er om 05.30 uit naar haar :homework:
Als we alsnog in :sleepy2: geraken , komen we misschien af tegen de middag maar no promises :dontknow:
spider
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door spider »

We zijn goed thuis gekomen .Het was een heel toffe rit bedankt daarvoor aan het bestuur om ons zo een mooie dag te bezorgen :sunny: :sunny: :lol: en aan onze :naka: snorry boy om ons met de :fjr2: er veilig doorheen te rijden en ook het was een leuke bende die fjr's mannen en vrouwen zeker ni vergeten
:wav:
Afbeelding
Hier heeft de Slurf nog eten mee voor onderweg
en hier de Frans
Afbeelding
Van de Max heb ik geen kunnen trekken want die was maar aan het zoeken wat er uit zen broek hangde :lol: :lol:

Rudy & Marie-rose
droopy
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door droopy »

Prachtige openingsrit, organisatie was zeker in orde !
Onze wegkapitein heeft het verkeer voortreffelijk geregeld, en onze voorrijder had alles onder controle !
En het gezelschap was fantastisch.
Het eten ( lasagna van de chef ) was voor duimen en vingers af te lekken !

Met dank aan alle inrichters en alle andere aanwezigen.

mvg,

Droopy
rcracer
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door rcracer »

rcracer is ook goed thuis gearriveerd (droog en wel)
Leuke rit, goed georganiseerd.
En een liiiiimmmmmmbuuuurggse Spaaaaagheeeettttiiiiiiii (zo lang duurde het tegen dat ik en Fans de onze kregen :mrgreen: )
FJRans
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door FJRans »

Veilig en droog thuis gekomen .
Het was weer een topper van een rit ,bedankt bestuur en de groepsleiders
De foto s mail ik door om op de site te zetten
Groeten van uit De Klinge
FJRans
:headbang:
BlacksteFJR
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door BlacksteFJR »

Goed thuis gekomen, Den Johnnie heeft em weer van zijne beste kant laten zien, het was een toprit. Alles was aanwezig, zon, toffe mensen, en vele vele bochtjes. Met een vlot tempo (voor mij toch :mrgreen: ) door onze Max aangevoerd. Waarvoor dank.
Grtzz en tot de volgende rit.
Steph. ;)
TOMH
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door TOMH »

:razz: Alweer een leuke FJR-rit achter de rug :razz: , met een paar nieuwe gezichten in de groep.
Thanx aan onze voor-rijder Snorry en de 2 wegkapiteins die waar nodig ingrepen. :whip2:
@ Thunderace : moedig van je om eens met de moto naar de startplaats te komen. :headbang:

hopelijk allemaal tot een volgende...

Tom :razz:
Thunderace
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door Thunderace »

Hey Tom;

Heb er lang naar uit gezien om alsnog deel te nemen aan de openingrsit,spijtig genoeg was ik vandaag niet in staat deze daadwerkelijk uit te rijden of enigsinds aan te vangen.
Ik ,en dat viel me toch op,ben blij dat ik nog steeds bij de Fjr's hoor alhoewel dat ik er geen meer tussen de benen heb.
Dat geeft eerlijk gezegd een mentale boost ,hoe kort een ritje ook is!
Zo zie je maar dat eenmaal motorrijder, het geen rol meer speelt met wat merk of soort motor je ook op de wegen rondbolt,echt tof.
Het doet me dan ook plezier dat na de rit vandaag iedereen veillig thuis is thuisgeraakt.

Tot volgende rit,

Carlo
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door Abeloos »

Namens mezelf en het bestuur wens ik eveneens een woordje van dank te plaatsen ;)

:arrow: In de eerste plaats een dikke merci aan onze Johnny :cheers:
De organisatie en de rit waren AF :!: Net als je werk en je inzet indertijd als bestuurslid :headbang:
Zoals jij steeds (en jij niet alleen) het zonnetje bent, was het zonnetje vol overgoten aanwezig :!: bedankt, Johnny, voor alles wat je reeds voor FJRijders hebt gedaan en nog zal doen.
:arrow: Daarnaast wens ik onze Snor met zijn 2 wegkapiteins te bedanken om ons groepje op een vlotte, aangename
en veilige manier te begeleiden ;) @ Witse: een dikke merci, een gesprekje na de eerste stop geeft geholpen!
:arrow: Natuurlijk wens ik alle deelnemers te bedanken voor hun aanwezigheid :!: De sfeer zat erin, het humeur was
uiterst positief en bij deze wens ik iedereen nogmaals van harte te bedanken voor het vertrouwen dat zij ons
schenken :) Bedankt!!!
:arrow: Ook wens ik Carlo te bedanken voor zijn bezoekje aan de aftrap. Carlo, zoals je zelf hebt gemerkt speelt het
gene rol met wat je tussen je benen rijd :!: (Nu heb ik het wel over iets dat een motor en 2 wielen heeft hé :mrgreen: )
Je blijft meer dan welkom op onze ritten. Hou je goed en graag tot de volgende ;)

Met vriendelijke FJRijders groeten,

namens het bestuur.
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Veilig en droog thuisgekomen, en met geluk. Aan de kennedytunnel stond een file van +/- 15km, gelukkig was het aan de andere zijde :D :D :mrgreen: . Een speciale vermelding voor onze Johnny het was een mooie rit alsook de organisatie was af. Een mooi stukje Limbug gezien dat we anders niet zouden te zien krijgen. Johnny dit is vatbaar voor een jaarlijkse herhaling :wav: Ook Snorry en wegkapiteins bedankt voor het vlotte verloop van de rit. Het was weer een gezellige boel aan de tafels. Hier ga ik het bij laten en ga al een beetje uitrusten voor zondag ( Hé Snorry )
Ja Carlo het was tof om u daar nog eens te zien aan de startplaats.

Johnny nog enkele dagen en :fjr: :fjr2: we zijn er mee weg, u ging voor het goede weer zorgen beloofd is beloofd.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie