Zomerrit 2e edition

Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door witse »

Wel , het voordeel van nen dag langer wachten is dat het meeste reeds geschreven is , het :sunny: was aanwezig , iedereen goed geluimd en een toffe groep mensen bij elkaar die er zin in hadden om een toerke te gaan rijden met hun :fjr: . Voor de 1 keer heb ik een groep op sleeptouw genomen en het is mij goed bevallen moet ik zeggen . Op een moment van zwakte ben ik een verkeerd straatje ingedraaid ( richting Russia :mrgreen: ) maar der kwam onmiddelijk eentje naast mij gereden , die mij ondertussen al een beetje kent , en dan zijn we maar terug op de route gegaan . Koboloi mercieke's om het mee in het oog te houden . Voor de rest alles goed verlopen en hopelijk zien we mekaar de zondag terug want dan gaan we onzen Dolf aant werk zien ( allee werk :!: :!: :twisted: )
Voor mij ,en ik hoop voor de meeste van ons was dit weer een geslaagde rit der FJRijders en zo zullen er nog veel volgen . :) :) Wel spijtig dat onze Gert zen achterbandje op zen laatste poten liep , zo erg dat ze terug naar huis moesten rijden , maar volgende keer zullen ze er zeker wel bij zijn .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Ziezo, nu zijn de Stropkes :D & :D aan de beurt hé.Allereerst nen dikke merci aan den Arne & Debbie voor het fijne gezelschap waar groep 3 in vertoefde die fijne dag met een goed georganiseerde rit van Arne en de aangename mensen rondom ons heen.Alsook bedankt :wav:aan het ganse bestuur en de klakken verkoper.Ik heb aan de rit niets toe te voegen betreft bochtjes pakken want dit doe ik niet,ik neem ze... enz.' T was een mooi landschap met allerlei zaken om naar uit te kijken en te genieten.Dat was voor ons voldoende.Op terras lachende gezichten allerlei vertellingen van de deelnemers dus voor mijn part "GESLAAGD" zoals alle ritten voorheen.Wat leuk en een goedgevoel is dat, om steeds een tevreden mens te zijn..... niewaar.Wat de bochtjes nemen betreft,daar zullen we op de rit van Dolf dan moeten zijn.Ben van Dolf persoonlijk onlangs geïnviteerd omdat mee te maken maar helaas hebben de weergoden daar anders over beslist die dag.Toen waren we op weg naar de mooie uitzichten die Dolf ons had beloofd,maar zijn van armoede moeten afdruipen met het groepje naar huis wegens inderdaad de hevige regenval.Dus een zware tegenval.Maar helaas wordt deze terug rechtgezet op 4 Oktober zoals ik hier voorheen te lezen kreeg.Oeps, is al geregistreerd op 't kalenderke.Wat het pinkende blokje op de benzine meter betekend....kan ik helaas ook eventjes van meespreken.Toen we zondag naar huis reden ben ik in Aalter er in allerijl moeten afrijden...en geluk dat het mogelijk was,want er was nog benzine voor 2 kilometer,ja.... 2 kilometer.Keek in de benzinetank en zag niets meer.Onzen Patrik was daar getuige van.Ik ben niet begonnen met zweten zoals Dolf maar T....rillen van de schrik om op de autostrade tussen al deze stalen verhickels stil te vallen.Dolf,van zweten weet ik alles wat dat doe ik elke dag,en dat zonder te :oops: blozen :oops: hoor.Ik weet dat dit bij de politie anders is :roll:.Zondag
mag je ons dan ook verwachten om deze bewondersware wereld te ontdekken van mensen die dagelijks voor ons klaar staan.******DE POLITIE U VRIEND******......zolang er niets in de brievenbus valt :angryfire: wel te verstaan :!: :!: :!:

Tot dan vrienden.
De Stropkes....

******Zie de zon schijnen voor ieder ander, dan zal ze schijnen ook voor uzelf*******
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door Koboloi »

:oops: :oops: :oops: Een reactie plaatsen na enkele daagjes heeft het voordeel dat alles al gezegd is :D :D :D
Toch nog dit:
Goe gedaan Arne en Co....
Inderdaad wat minder "bochtjes", maar in die streek is het niet evident om .......
Wat is eigenlijk een "goede" motorrit :?: Dat is toch voor iedereen verschillend :!:
Voor mij :?: Da 's simpel ...... we waren erbij en hebben ons geamuseerd :!:
Duo was content , dus ik ook :roll:
Mooie landschappen - op tijd en stond een drankje en een plasje :!:
:lol: Nen goeie voorrijder, goe gezelschap enz.
:wav: Merciekes aan iedereen :occasion14: en tot de volgende :fjr2: rit.
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Plaats reactie