FJR1300 meets FJR1300 - 23-24 & 25 september 2005

Hier komen alle posts waar al lang geen reply meer op geweest is. Op verzoek kunnen ze terug op de juiste plaats worden geplaatst.

Moderator: Abeloos

PC800
1300 cc
1300 cc

Bericht door PC800 »

FJRichard schreef:77 personen :D
46 FJR's

Groet FJRichard
Volgens mij worden jullie al heeeeel lang meegeteld. Jullie namen prijken namelijk al lang op de lijst van deelnemers.

CU Ruud
Groeten Ruud
WEES JEZELF, ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN.
Gast

Bericht door Gast »

Maandag 14 03 05, zal ik mijn inschrijving faxen.
storting volgt.

schitterende organisatie, proficiat aan de bestuursleden.
al goe dat er mensen zijn die zich voor zulke dingen willen inzetten.

doe zo verder.

groetjes.
Motorist
1300 cc
1300 cc

Bericht door Motorist »

Anonymous schreef:Maandag 14 03 05, zal ik mijn inschrijving faxen.
storting volgt.

schitterende organisatie, proficiat aan de bestuursleden.
al goe dat er mensen zijn die zich voor zulke dingen willen inzetten.

doe zo verder.

groetjes.

Sorry,
dat kwam van mij
GTRichard
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door GTRichard »

PC800 schreef:
FJRichard schreef:
Volgens mij worden jullie al heeeeel lang meegeteld. Jullie namen prijken namelijk al lang op de lijst van deelnemers.

CU Ruud
Had niet meer op de deelnemers lijst gekeken :?

Grt. FJRichard
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Als bestuur begrijpen we maar al tegoed dat het niet voor iedereen weggelegd is om zich 3 dagen vrij te maken. Ik ben zelf ook weekendwerker, ik "moet" voor deze periode 6 dagen verlof nemen, voorbereiding en demontage inbegrepen.

Laten we niet vergeten, dat het gros van de meeste werkenden mensen, nog altijd thuis zijn in het weekend, en niet tijdens de week, en dat de aankondiging van het evenement "FJRmeetsFJR" al gebeurd is in september 2004, een jaar op voorhand.
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Afbeelding
seabiker

Bericht door seabiker »

Beste motorrijder,

FJRmeetsFJR is een 3-daagse ontmoeting voor U, uw vrienden, uw familie, en uw FJR. Vrijdag 23 september begint het feest, als de motoren arriveren in Koksijde. Een gratis shuttle-dienst brengt de deelnemers naar de hotels of campings voor de overnachting. De motoren blijven op de bewaakte parking aan de Witte Burg. We gaan van start om 10.00u., als het FJR-secretariaat opent voor de vroege vogels. De hele dag is iedereen welkom om in Koksijde te landen. s'Avonds is er gelegenheid om kennis te maken met de andere deelnemers, nieuwe mensen te leren kennen, de motoren bekijken, andere talen te spreken. Aperitieven op de goede gezondheid, veilige kilometers, en een succesvolle onderneming !
Aansluitend is er een rijkelijk voorziene maaltijd voor iedere deelnemer.
Na de maaltijd richten alle ogen zich naar de catwalk waar we onze FJRijders-surprise show zullen opvoeren. Om 00.00u gaan de lichten uit, en het FJR-caf? gaat dicht, de deelnemers worden naar hun hotels en campings gebracht.

After Summer Tour : zaterdag 24 september
De deelnemers worden terug opgehaald voor de briefing in de Witte Burg.
Vanaf 10.00u gaan de Tourguides op pad met hun groepen, voor een rondrit van 160 kilometer door West-Vlaanderen en de belgische kust.
s'Middags is er eten en drinken voorzien. De rit eindigt op de militaire basis van Koksijde, waar we enkele verrassingen gepland hebben. Nadien rijden we gezamelijk naar de Witte Burg om de motoren te stallen.
Deelnemers worden afwisselend van en naar hun hotels gebracht, om zeker om 20.00u. fris gewassen en geschoren op post te zijn voor onze "MEGA-FJR-NIGHT".
Aperitief, koud & warm buffet, er zal voor iedereen heel veel lekkers zijn.
We verwelkomen onze sponsors, onze dealers, onze VIP-mensen.
Het zal een zeer uitgebreid diner worden, zoals we het gewoon zijn in La P?niche.

Na de maaltijd is er tijd om de beentjes te strekken, en te verbroederen met de andere FJRrijders. Er zal een disco-bar zijn, aangepaste verlichting, en we hebben een mega-tombola voorzien met 1 fantastische mega-prijs !

Het feest duurt tot in de vroege uurtjes, de deelnemers die graag naar hun hotel gaan, kunnen ook hier weer gebruik maken van de gratis shuttle-dienst.

Zondag 25 september 2005
De deelnemers die graag naar huis vertrekken, worden s'morgens begeleid naar de autosnelweg om uit te zwaaien.
Om 10.00u is er nog het vertrek van de "Sea & Coast Tour", een rondrit langs een stukje Frans kuststreek en Vlaanderen.
Na de rondrit eindigt FJRmeetsFJR en de deelnemers mogen naar hun thuisbasis rijden.

FJRmeetsFJR is een internationale meeting. Een totaal-pakket, all inclusive.
Geen zorgen, laat die maar aan ons over, we zijn op bijna alles voorbereid. Tijdens het gehele weekend is er een depannage-dienst voorzien door Yamaha-dealer HAUTEKIET die ter plaatse zal zijn. Er is zelfs mogelijk om de motoren te wassen, lekke banden repareren, klein nazicht, mini-herstelling. Eten & drinken in overvloed, zoals we het gewend zijn voor onze FJRijders.

We zijn er zeker van, dat iedereen zich zal amuseren, en er gaat 1 iemand zal zijn, die zeer tevreden naar huis zal gaan ... euh rijden !

Het bestuur FJRijders.
www.fjrijders.net
seabiker

Bericht door seabiker »

Tot op heden:

95 deelnemers
59 Yamaha FJR1300

7 landen
Belgi?, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Groot Brittanie, Zwitserland, Oostenrijk........
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo,

Site van FJR meets FJR is momenteel nog offline maar we werken eraan!
intussen toch al

97 deelnemers
60 Yamaha FJR1300

7 landen
Belgi?, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Groot Brittanie, Zwitserland, Oostenrijk........
seabiker

Bericht door seabiker »

Hallo,

Site van FJR meets FJR is terug online!! :D

97 deelnemers
60 Yamaha FJR1300

7 landen
seabiker

Bericht door seabiker »

102 deelnemers
63 Yamaha FJR1300

8 landen
Belgi?, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Groot Brittanie, Zwitserland, Oostenrijk, Luxemburg
stropke
1300 cc
1300 cc

Bericht door stropke »

wij zijn nu ook ingeschreven ,nu maar hopen dat we het zelfde weer krijgen als in oostenrijk :D :D

groeten uit gent
stropke :lol:
seabiker

Bericht door seabiker »

103 deelnemers
63 Yamaha FJR1300

8 landen
Belgi?, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Groot Brittanie, Zwitserland, Oostenrijk, Luxemburg
seabiker

Bericht door seabiker »

105 deelnemers
64 Yamaha FJR1300

8 landen
Polarend
125 cc
125 cc
Contacteer:

Bericht door Polarend »

zo hotel geboekt voorschot gestort inschrijving gefax dus ik ben ingeschreven zeker?
seabiker

Bericht door seabiker »

Polarend schreef:zo hotel geboekt voorschot gestort inschrijving gefax dus ik ben ingeschreven zeker?
normaal gezien komt je naam op de deelnemerslijst op de
FJR1300 meets FJR1300 site.
:wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ha de mannen ik heb zilverstormfjr gekocht van bij promotor
ik kom zeker de zaterdagavond langs op dat feestje om een pintje te drinken want plezier maken hebben we wel zin in
wanneer is de volgende rit met de fjrs????

den fjrzot
FJR-Freak Max
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

@ FJRzot ,

Proficiat met de aankoop van je nieuwe machiene en welgekomen in onze club van de FJRijders :P

Wel moet ik je spijtig genoeg melden als je wil langs komen "zonder" dat je ingeschreven bent voor het weekend "FJR Meets FJR" er geen toegang zal verleend worden omdat de feestjes op het ganse weekend priv? zullen zijn en enkel toegankelijk blijven voor de mensen die zich ingeschreven hebben voor het hele gebeuren maar dat is momenteel nog geen enkel probleem omdat je hiervoor de tijd nog hebt tot en met 15 september want dan sluiten we definitief het inschrijvingsregister voor IEDEREEN

Dus nogmaals aan de mensen die zich willen inschrijven om deel te nemen aan FJR Meets FJR, schrijf jullie tijdig in want zoals er al herhaaldelijk gezegd is worden er GEEN inschrijvingen meer aanvaard na 15 september :!:

Hopend op jullie begrip zodat wij als bestuur dan ook hiervoor de juiste waardering zullen opbrengen :wink:

Nu wat betreft de komende ritten vanuit de club, deze zullen ??n van de komende dagen aangekondigd worden in de topic " FJR 1300 Tours & Ritten" waar je dan alle informatie zal terug vinden die je nodig zal hebben om hieraan te kunnen deelnemen :P

Tot hoors want we zien je graag terug op een van onze activiteiten voor een betere kennismaking :wink:

Nog een sportieve FJR-Groet,

Max 8)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Het inschrijvingsgeld voor fjrmeetsfjr dekt ook spijzen en dranken.
Dat betekent dat dranken gewoon ter plaatse afgehaald kunnen worden, op vertoon van uw persoonlijke inschrijvingsbadge.
Geen gedoe met drankbonnen, geen gesleur met kleingeld.

Enkel deelnemers fjrmeetsfjr krijgen zo'n persoonlijke badge, zodat enkel de ingeschreven mensen toegang hebben.

We hebben van in den beginne reeds afgesproken, fjrmeetsfjr is 1 evenement, 1 weekend, 1 pakket, 1 prijs.
Dat is een vaste prijs. De kosten voor overnachting en logement maak je zelf zo duur of goedkoop je wil. Er zijn mensen die voor 13euro overnachten, er zijn mensen die graag luxues overnachten voor 100 euro. Een lijst met mogelijkheden staat op de site www.fjrmeetsfjr.com . Uiteraard zijn de goedkoopste en de beste plaatsjes het eerst "volzet". Niets belet je om zelf je overnachting te organiseren, zoals een groep deelnemers die een vakantie-boerderij hebben afgehuurd voor 20 personen. Dan logeer je voor nog g??n 20 euro/persoon/nacht.
Transport en verplaatsing van en naar de feestzaal en de verschillende hotels, gebeurt door gratis shuttle-diensten, dit zijn mini-bussen type Vito e.d.

Het is niet mogelijk om deelnemers in vakjes of hokjes te steken, wel of niet eten, rit enkel, komt naar feest maar eet niet mee, kom wel binnen maar zal niets drinken .....
Het begint al op vrijdagvoormiddag, en duurt tot zondagnamiddag.
De grootste groep mensen komt vrijdagnamiddag -avond toe, er komt een Brit die na zijn werk nog de middernachtferry neemt, en pas rond 01.00u er zal zijn.
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
fjrbakkerken
125 cc
125 cc

Bericht door fjrbakkerken »

dus als ik het goed begrijp zijn de mensen die er nie bij kunnen zijn gans het weekend ook nie welkom om even nen goeiendag
te komen zeggen aan de collega's
of ben ik verkeerd :( :?:
groetjes den bakker en de bakkerin
dirkske
1300 cc
1300 cc
Contacteer:

Bericht door dirkske »

Op het terrein is bewakings- en toegangscontrole. Enkel deelnemers voorzien van badge mogen en kunnen op het terrein.

"Even goeiendag komen zeggen" is een heel vriendelijk gebaar, maar in de praktijk moeilijk uitvoerbaar. Ht zou betekenen dat er een speciale categorie moet gecre?rd worden, speciale badge's etc. Je bent niet de enige met de vraag om langs te komen, er is het verzoek van mensen die willen langskomen om enkel de motors te bekijken, er is het verzoek van een aantal inwoners van Koksijde om te mogen langskomen, er is natuurlijk de vraag om enkel de rit mee te rijden, er zijn zelfs mensen die voorstellen om de rit te mogen meerijden en s'middag hun eigen boterhammen meebrengen aan tafel.

We begrijpen die reactie's wel, maar we kunnen voor niemand geen uitzondering maken. Als we voor X een uitzondering maken, moeten we dat ook voor Y doen, en dan wil Z ook zijn eigen voorwaarden.
N 51°6.165 E 4°20.060

Afbeelding
Gesloten