BPT stuurverhogers: voor mij de max!

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Gesloten
Toby
50 cc
50 cc

BPT stuurverhogers: voor mij de max!

Bericht door Toby »

Hallo,

Ik heb op aanraden van ons aller Francis stuurverhogers gekocht bij BikePartsand Things.

Het zijn verhogers die niet alleen een 4-tal cm verhogen, doch ook nog een 2-tal cm het stuur dichterbij brengen.

Geeft voor mij een n?g betere houding dan onze stuurverhogers. :lol:

Levering binnen de twee dagen! Ik ben wel even met de laatste weg... :?

http://www.bikespareparts.nl/

Mvg,

Toby
Waar mijn wiel is, is een weg !
Big Jomb
1300 cc
1300 cc

Bericht door Big Jomb »

H? Toby,

Laat ons zeker weten wat je ervaringen zijn :D :D :D

Maar volgens de website brengen ze het stuur 2,5 cm hoger en 4,5 cm naar je toe, heb je er dan andere gekocht :?: :?: :?:

Slukes
I see you when I see you :!: :!: :!:
Afbeelding
Toby
50 cc
50 cc

Bericht door Toby »

@ Big Jomb: Je hebt natuurlijk gelijk :oops: : 25 mm hoger (zoals die van onze Fjrijders), en 45 mm dichterbij:

een wereld van verschil :lol:

Komt bij mij heel goed uit (lengte 182 cm, met lange benen in verhouding tot korter bovenlijf).

Eindelijk heb ik het gevoel dat mijne moto PAST.

Betere controle ook in de bochten, wendbaarder, enfin

de MAX 8)

Dit moet in combinatie met een Corbin close helemaal het einde zijn. :wink: :wink: :wink:

Komt er ?cht geen nieuwe corbin groepsaankoop??? Kan ik deze evt. mee organiseren (of i.p.v. Johan naar Duitsland tuffen om de zadels op te halen??) :P :P :P

Mvg,

Toby
Waar mijn wiel is, is een weg !
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Ik denk ook dat de "close" corbin in combinatie met de BPT stuurverhogers een aanrader moet zijn wanneer je een kort bovenlichaam hebt. Het comfort gaat er met de BPT's heel wat op vooruit en de controle over de motor is vooral bij lage snelheid veel beter. Ik vind alleen dat de zithouding er dusdanig door verandert dat je vlugger een doorgezeten kont hebt. Laat ons hopen dat de combinatie met de corbin daar misschien enige verbetering kan in brengen. Hou ons in ieder geval op de hoogte

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
Gesloten