KRYPTONITE SLOT

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Moderator: Abeloos

Gesloten
Julle
Clublid
Clublid

KRYPTONITE SLOT

Bericht door Julle »

Hoi iedereen,
Ik heb vandaag mijn nieuw slot ontvangen van kryptonite. Voor diegenen die het verhaal van kryptonite niet kennen even meegeven dat een amerikaan er in geslaagd was dit zogezegd veilige slot te openen met een uit mekaar gevezen balpen. Daarop heeft kryptonite beslist al de sloten met een ronde slotopening gratis te vervangen. Ik had al maanden geleden mijn gegevens doorgemaild naar de V.S. en had sindsdien van hen niets meer gehoord tot ik twee weken geleden mijn verzendingsbon ontving waarmee ik mijn slot kon terugsturen. Nu is alles dus ineens snel gegaan en heb ik vandaag mijn nieuwe slot ontvangen (alles helemaal gratis) Voor diegenen onder u die ook zo een slot hebben dus misschien het moment om je gegevens naar kryptonite door te sturen.
Succes
Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
stropke
1300 cc
1300 cc

Bericht door stropke »

@ julle

bedankt voor de tip,ik heb ook zo een slot
toen mijn R1 gestolen werd heb ik dit slot als extra beveiliging gekocht ,mooie beveiliging :evil: heb mijn gegevens al door gestuurd ben benieuwd hoe lang het zal duren want dit slot kan ik nu niet meer gebruiken,de dieven zullen ook wel op de hoogte zijn en allemaal met een balpen rond lopen

groeten uit gent
stropke :lol:

FUN..IS NOT A STRAIGHT LINE
Julle
Clublid
Clublid

Bericht door Julle »

Stropke,
Na mijn mail naar Kryptonite heb ik zeker 2 ? 3 maanden moeten wachten maar dan is alles in een stroomversnelling terecht gekomen. Je krijgt na hun goedkeuring een etiket toegemaild dat je moet afprinten en op je collo plakken. Dit binnen de 10 dagen wegdoen naar een UPS punt (kan ik wel voor je doen) en een goede week later had ik al mijn nieuw slot. Er nog even bijvertellen dat mijn oud slot zeker 6 jaar oud was. Eind goed al goed, ik ben zeer tevreden over zo een service. Wie anders zou immers nog een slot wisselen (gratis) na 6 jaar gebruik.

Julle
Bertus op zin Norton, Tinus op de BSA, ik op de FJR
Byways are more attractive than highways
tinus
50 cc
50 cc

Bericht door tinus »

Heb mezelf vorig jaar gemeld bij kryptonite zo rond oktober voor 3 sloten twee waren al een jaar of 5 oud en de laaste een jaar oud .Allemaal vervangen je moet wel geduld hebben ,duurt heel lang bij mij kwam upc ze thuis halen .bij elk slot 1 sleutel bijvoegen en verpakken in doos ,ups tag (krijg je via internet en uitprinten) op doos plakken .Upc bellen komen ze thuis halen ,en na een week of 3 kreeg ik nieuwe .De mijne zijn verstuurd naar een plaats net buiten Londen .

tinus
Gesloten