ik kwam tegen
Moderator: Abeloos
- den R1 zot
- Clublid
- den R1 zot
- Clublid
Sorry jongens,
Vaart minderen spaart kinderen.
Minder neuken spaart spreuken.
Blijkbaar kunnen we allemaal rijmen dichten zonder ons gat op te ligten, maar helaas dat is de bedoeling niet.
Ik kwam vandaag tegen :
* zaterdag ochtend op de autosnelweg ter hoogte van Wellin richting Luxemburg koppel met zilveren FJR. (beide met ik dacht zwarte jethelm)
Groetjes,
den R1 zot
Vaart minderen spaart kinderen.
Minder neuken spaart spreuken.
Blijkbaar kunnen we allemaal rijmen dichten zonder ons gat op te ligten, maar helaas dat is de bedoeling niet.

Ik kwam vandaag tegen :
* zaterdag ochtend op de autosnelweg ter hoogte van Wellin richting Luxemburg koppel met zilveren FJR. (beide met ik dacht zwarte jethelm)
Groetjes,
den R1 zot

de vervolging
dirkske je mag op je twee oren slapen het was ikke niet .
ik was aan het rond krossen in frankrijk

ik was aan het rond krossen in frankrijk

- In Extremo
- 1300 cc
- Contacteer:
Dinsdag 30 aug, iets na 15 uur, in notelarestraat in Wellen,
een zilver grijze fjr met een Laminar-lip-scherm, onder een nieuwbouw appartement (rode steen) ????
Wie ?
Groetjes,
Michel
een zilver grijze fjr met een Laminar-lip-scherm, onder een nieuwbouw appartement (rode steen) ????
Wie ?
Groetjes,
Michel
Laatst gewijzigd door In Extremo op 01 sep 2005, 01:02, 1 keer totaal gewijzigd.
* There are no strangers,
* Just friends who have never met !
* You might as well live before you die !
- den R1 zot
- Clublid
Deze avond omstreeks 18:30 uur in het centrum van Moorslede, komende uit richting Roeselare en rijdende richting Zonnebeke. Een zwarte FJR (het kan ook een donkerblauwe geweest zijn. Was moeilijk te zien tegen het zonlicht).
Heb nog gepoogd om hem bij te benen, maar ben er door het drukke verkeer niet in geslaagd. Ben hem uit het oog verloren bij het uitrijden van Moorslede.
Bestuurder had zilvergrijze helm aan.
Groetjes,
Bart
Heb nog gepoogd om hem bij te benen, maar ben er door het drukke verkeer niet in geslaagd. Ben hem uit het oog verloren bij het uitrijden van Moorslede.
Bestuurder had zilvergrijze helm aan.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
MANNEN WETEN WAAROM.
Techno Jade groene FJR aan de startbaan in Koksijde rond de middag.
Een al iets oudere bestuurder met duo. Motor, gekocht in Menen, zonder www-stickertje en uitgerust met topkoffer.
Firechief
Een al iets oudere bestuurder met duo. Motor, gekocht in Menen, zonder www-stickertje en uitgerust met topkoffer.
Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman