Johnny FJRtrukker
Moderator: Abeloos
Johnny FJRtrukker
We kennen hem allemaal, onze Johnny, den Trukker.
Johnny werd in augustus 2004 onderuit gereden door een auto, en wat op het eerste zicht leek op een breuk en 6 weken gips ...
is tot hiertoe al een echte lijdensweg geweest.
Een aantal medische vergissingen, bot dat niet goed in elkaar wou groeien, problemen met de motoriek van de linkerhand ... miserie miserie.
Er zit geen eind aan, want Johnny is nog altijd niet de oude, en ik mag zeggen dat het waarschjinlijk ook nooit meer zal worden.
Tijdens een korte periode van relatieve beterschap vorig jaar, scheen de zon terug een beetje in Sint-Truiden.
Maar snel kwam het onweer terug aanzetten, want de inspanning van motorrijden is er nog teveel aan.
Recent ging het terug van kwaad naar erger, een zoveelste operatie staat achter de hoek.
Ditmaal zeer ingrijpend, een aantal botten van de pols zullen vervangen moeten worden door kunstof-implantaten.
Johnny overweegt om z'n FJR te verkopen, het motorseizoen is nog niet begonnen, en het zit er al weer op.
Voor diegene die Johnny kennen, altijd in voor een grap, motorrijder pur sang, en als er iets te doen is bij de FJRijders,
is hem toch ook zoveel mogelijk aanwezig.
Met de temperaturen onder het vriespunt, is de moed momenteel zowat in dezelfde richting gezakt ....
Daarom wou ik vragen om ne keer de Johnny een hart onder de riem te steken, en belt dieje mens ne keer op.
Een gesproken woord, een klappeke kunnen doen, da's zoveel beter dan een emailtje.
Niet mogen gaan werken, en thuis moeten zitten omdat men niet meer kan rijden, da's misschien goed voor een paar maanden, maar Johnny heeft ook geen zittend gat zoals we dat hier zeggen, en zou veel liever mobiel zijn, met zijn truk of met zijn motor.
Na m??r dan anderhalf jaar miserie, en een vooruitzicht dat er nog zeker een jaar revalidatie op het programma staat ....
Merci mannen !
FJR-trukker Johnny 0496 / 89 . 49 . 13
Johnny werd in augustus 2004 onderuit gereden door een auto, en wat op het eerste zicht leek op een breuk en 6 weken gips ...
is tot hiertoe al een echte lijdensweg geweest.
Een aantal medische vergissingen, bot dat niet goed in elkaar wou groeien, problemen met de motoriek van de linkerhand ... miserie miserie.
Er zit geen eind aan, want Johnny is nog altijd niet de oude, en ik mag zeggen dat het waarschjinlijk ook nooit meer zal worden.
Tijdens een korte periode van relatieve beterschap vorig jaar, scheen de zon terug een beetje in Sint-Truiden.
Maar snel kwam het onweer terug aanzetten, want de inspanning van motorrijden is er nog teveel aan.
Recent ging het terug van kwaad naar erger, een zoveelste operatie staat achter de hoek.
Ditmaal zeer ingrijpend, een aantal botten van de pols zullen vervangen moeten worden door kunstof-implantaten.
Johnny overweegt om z'n FJR te verkopen, het motorseizoen is nog niet begonnen, en het zit er al weer op.
Voor diegene die Johnny kennen, altijd in voor een grap, motorrijder pur sang, en als er iets te doen is bij de FJRijders,
is hem toch ook zoveel mogelijk aanwezig.
Met de temperaturen onder het vriespunt, is de moed momenteel zowat in dezelfde richting gezakt ....
Daarom wou ik vragen om ne keer de Johnny een hart onder de riem te steken, en belt dieje mens ne keer op.
Een gesproken woord, een klappeke kunnen doen, da's zoveel beter dan een emailtje.
Niet mogen gaan werken, en thuis moeten zitten omdat men niet meer kan rijden, da's misschien goed voor een paar maanden, maar Johnny heeft ook geen zittend gat zoals we dat hier zeggen, en zou veel liever mobiel zijn, met zijn truk of met zijn motor.
Na m??r dan anderhalf jaar miserie, en een vooruitzicht dat er nog zeker een jaar revalidatie op het programma staat ....
Merci mannen !
FJR-trukker Johnny 0496 / 89 . 49 . 13
N 51°6.165 E 4°20.060
Motorrijders doen het op kanaal 3 !

Motorrijders doen het op kanaal 3 !
Ik weet niet zeker of ik Johnny persoonlijk heb leren kennen,
maar ik wens hem in ieder geval heel veel sterkte toe om
uit deze ellende te geraken.
Johnny, ik hoop dat het toch weer goed komt, ook al gaat het
misschien lang duren.
In Nederland bestaat een organisatie, die motorrijders met
een of ander lichamelijk gebrek probeert toch weer op de
motor te krijgen door er aanpassingen aan te doen.
Misschien een gedacht voor de toekomst?
Groeten vanuit Nederland,
Toon
maar ik wens hem in ieder geval heel veel sterkte toe om
uit deze ellende te geraken.
Johnny, ik hoop dat het toch weer goed komt, ook al gaat het
misschien lang duren.
In Nederland bestaat een organisatie, die motorrijders met
een of ander lichamelijk gebrek probeert toch weer op de
motor te krijgen door er aanpassingen aan te doen.
Misschien een gedacht voor de toekomst?
Groeten vanuit Nederland,
Toon
Ter aanvulling op mijn eerder bericht.
Op deze website http://www.mmvg.nl/ vindt je alles over
de voorbeelden en mogelijkheden die er zijn gerealiseerd.
Johnny,
Als ik me goed herinner heb ik je nog gesproken op FJRmeetsFJR. Je was toen tamelijk optimistisch. Het spijt me nu te moeten horen dat het opnieuw niet zo goed gaat. Ik zou je wel willen bellen, maar ik ben niet zo'n grote babbelaar en ik vind de telefoon nogal onpersoonlijk.
Hopelijk mogen we je nog ontmoeten op ??n of andere activiteit van de FJRijders. Misschien al op de nieuwjaarsreceptie ? Ik kom dan zeker een praatje slaan.
Ik wil je alvast via deze weg veel sterkte toewensen. De medische vooruitgang verbaast ons elke dag. Wie weet kunnen ze je terug een pols geven die het mogelijk maakt om met de motorfiets te rijden. Zeker de moed niet verliezen.
Groetjes,
Bart
Als ik me goed herinner heb ik je nog gesproken op FJRmeetsFJR. Je was toen tamelijk optimistisch. Het spijt me nu te moeten horen dat het opnieuw niet zo goed gaat. Ik zou je wel willen bellen, maar ik ben niet zo'n grote babbelaar en ik vind de telefoon nogal onpersoonlijk.
Hopelijk mogen we je nog ontmoeten op ??n of andere activiteit van de FJRijders. Misschien al op de nieuwjaarsreceptie ? Ik kom dan zeker een praatje slaan.
Ik wil je alvast via deze weg veel sterkte toewensen. De medische vooruitgang verbaast ons elke dag. Wie weet kunnen ze je terug een pols geven die het mogelijk maakt om met de motorfiets te rijden. Zeker de moed niet verliezen.
Groetjes,
Bart
MIJN THUIS IS WAAR MIJN FJR STAAT.
MANNEN WETEN WAAROM.
MANNEN WETEN WAAROM.
Hallo Johnny
de moed niet laten zakken maat,ge hebt hier meer vrienden dan ge denkt
ik hoop voor jou dat alles goed komt en je terug met de motor zal kunnen rijden
misschien is de nieuwe FJR zonder koppeling wel iets voor jou in de toekomst
Groeten uit Gent en nog veel sterkte gewenst
Stropke
de moed niet laten zakken maat,ge hebt hier meer vrienden dan ge denkt

ik hoop voor jou dat alles goed komt en je terug met de motor zal kunnen rijden
misschien is de nieuwe FJR zonder koppeling wel iets voor jou in de toekomst
Groeten uit Gent en nog veel sterkte gewenst
Stropke

FUN...IS NOT A STRAIGHT LINE
Aan iedereen bedankt voor de reactieWalrus schreef:Ter aanvulling op mijn eerder bericht.
Aan toon walrus bedankt voor de info heel intressant zal ik denkelijk nog nodig hebben
Kunt ge daar als belg ook naartoe denkt ge

Ik ben u al ooit tegen gekomen op het 3 landen punt ik kende u aan uw vlagjes
Groetjes Johnny
- FJR-Freak Max
- Beheerder
- Contacteer:
Hey Johnny
Zoals je kan zien staan onze leden (Jou Vrienden) reeds klaar om je een ♥ onder de riem te steken
Wij hopen natuurlijk met z'n allen dat de operatie die nu volgt voor jou het einde van de donkere tunnel zal zijn waar je reeds een jaar en half door moet zodat je weer met opgeheven hoofd aan de revalidatie kan beginnen om nadien weer zo goed als de oude te zijn
Ik wens je alvast h??l v??l sterkte en moed toe en......zoals afgesproken zal ik je zeker een bezoekje brengen als je in het ziekenhuis verblijft, dat is belooft
Tot hoors maatje en kop op h?
Max

Zoals je kan zien staan onze leden (Jou Vrienden) reeds klaar om je een ♥ onder de riem te steken

Wij hopen natuurlijk met z'n allen dat de operatie die nu volgt voor jou het einde van de donkere tunnel zal zijn waar je reeds een jaar en half door moet zodat je weer met opgeheven hoofd aan de revalidatie kan beginnen om nadien weer zo goed als de oude te zijn

Ik wens je alvast h??l v??l sterkte en moed toe en......zoals afgesproken zal ik je zeker een bezoekje brengen als je in het ziekenhuis verblijft, dat is belooft

Tot hoors maatje en kop op h?

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Johnny,
motormaatje en collega
spijtig om te horen dat het niet gaat zoals je gehoopt had
ik wens je veel sterkte toe de komende tijd en ik hoop dat er daarna voor jou weer wat betere tijden aanbreken
en dat het motorrijden maar niet tot het verleden gaat behoren maar dat je dit in de toekomst ook nog mag blijven doen.
heel heel veel sterkte gewenst en als je eens in Nederland in de buurt bent of als ik eens bij jou in Belgi? in de buurt ben
dan doen we een
samen
motormaatje en collega
spijtig om te horen dat het niet gaat zoals je gehoopt had

ik wens je veel sterkte toe de komende tijd en ik hoop dat er daarna voor jou weer wat betere tijden aanbreken
en dat het motorrijden maar niet tot het verleden gaat behoren maar dat je dit in de toekomst ook nog mag blijven doen.
heel heel veel sterkte gewenst en als je eens in Nederland in de buurt bent of als ik eens bij jou in Belgi? in de buurt ben
dan doen we een

met FJRiendelijke groet,
Edwin
Edwin
Ik spreek Rob Janssen medio februari op de Motorbeurs in Utrecht.Johnny schreef: Aan toon walrus bedankt voor de info heel intressant zal ik denkelijk nog nodig hebben
Kunt ge daar als belg ook naartoe denkt ge ?
Groetjes Johnny
Ik zal eens informeren, maar ik denk haast zeker dat ze eventueel
ook jou zullen willen helpen.
Ik laat later nog iets horen over het antwoord op deze vraag.
Toon